Topic: GameMania inruilacties

31 augustus 2014om 00:47

Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?

17 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    ik weet wel dat ik laatst voor grid2, modern warfare 3 en gran turismo 5 in totaal maar 13 euro aangeboden kreeg.
    voor dat geld gooi ik ze liever weg.

    0
  2. User  avatar
    543 XP

    Ik heb ook nog een stapel games liggen die ik niet verkocht krijg (hier en op marktplaats). Misschien moet ik eens langs gaan. Een paar tientjes is beter dan niks.

    0
  3. User  avatar
    401 XP

    wel mooi actie op marktplaats krijg je toch niet veel voor je games.

    watchdogs ingeruild voor destiny
    tombraider ingeruild voor facry 4
    infamous ingeruild voor assassin’s creed unity
    en als toetje heb ik nog 20 euro voor assassin’s creed black flag gekregen

    dus 3 games komen er aan en hoef nog maar te betalen 37 euro

    0
  4. User  avatar
    5920 XP

    [quote]wel mooi actie op marktplaats krijg je toch niet veel voor je games.

    watchdogs ingeruild voor destiny
    tombraider ingeruild voor facry 4
    infamous ingeruild voor assassin’s creed unity
    en als toetje heb ik nog 20 euro voor assassin’s creed black flag gekregen

    dus 3 games komen er aan en hoef nog maar te betalen 37 euro[/quote]

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?[/quote]

    Die bedragen zullen wel de verkoopwaarde zijn…Gamemania geeft echt niks voor games

    0
  6. User  avatar
    1299 XP

    Ik kwam eens bij GameMania met Deus Ex, die ik een dag eerder (op release) had gekocht voor €55,- bij een andere winkel. Ze wilden er niet meer voor geven dan €20,-. Afzetters.

    0
  7. User  avatar
    734 XP

    [quote]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.[/quote]
    Lijkt me ook sterk.

    [quote]Weet iemand als je 2 games inleverd die de eén een waarde heeft van 45€ en de ander 55€ die dus samen 100€ waard zijn dat je 2 pre orders kan doen bij de inruil aktie ?[/quote]
    Ik neem aan dat het mogelijk is.
    Het maakt niet uit of je 1 of meerdere games inleverd.
    Het gaat om het totaal bedrag.

    0
  8. User  avatar
    401 XP

    [quote]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? De used verkoopwaarde van de games moet minimaal 50 euro zijn, maar Infamous en Watch Dogs zijn used voor 45 te koop.[/quote]

    Ben afgelopen donderdag er geweest toen waren de prijzen nog 49,98. Dus ik heb nog geluk.
    Wou blackflag ok inruilen maar was gedaald de used prijs

    0
  9. User  avatar
    422 XP

    [quote]Ben afgelopen donderdag er geweest toen waren de prijzen nog 49,98. Dus ik heb nog geluk.
    Wou blackflag ok inruilen maar was gedaald de used prijs[/quote]

    Ze hebben van een aantal games de prijzen veranderd van €49,98 naar €45.

    0
  10. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ze hebben van een aantal games de prijzen veranderd van €49,98 naar €45.[/quote]

    klopt van een hele boel

    0
  11. User  avatar
    134 XP

    Gister motorgp 14 voor destiny en assassins black flag voor gta5 op release betalen samen 38€ ik vind mooie deal

    0
  12. User  avatar
    351 XP

    Tot waneer duurt de actie nog?

    0
  13. User  avatar
    324 XP

    Een dag voor de release van een van die games

    0
  14. User  avatar
    5761 XP

    Tja ze moeten er ook van kunnen leven , hoe zouden de verkopers betaald kunnen worden zonder de lage overneem prijs .
    GM was een topketen voor ze Nederland aandeden .
    Sedertdien ??? weet ik uit goeie bronnen dat ze het erg moeilijk hebben .
    Sommige reactie kloppen dan ook voor geen meter , normaal een ps3 game 7 eu en een ps4 tussen de 17eu en de 20 eu .

    0
  15. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Tja ze moeten er ook van kunnen leven , hoe zouden de verkopers betaald kunnen worden zonder de lage overneem prijs .
    GM was een topketen voor ze Nederland aandeden .
    Sedertdien ??? weet ik uit goeie bronnen dat ze het erg moeilijk hebben .
    Sommige reactie kloppen dan ook voor geen meter , normaal een ps3 game 7 eu en een ps4 tussen de 17eu en de 20 eu .[/quote]

    ze moeten er idd van kunnen leven, maar dat gaat dus niet als ze al hun klanten wegjagen met sown nep-policy

    0
  16. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Ik kwam eens bij GameMania met Deus Ex, die ik een dag eerder (op release) had gekocht voor €55,- bij een andere winkel. Ze wilden er niet meer voor geven dan €20,-. Afzetters.[/quote]

    Ze moeten er aan verdienen dat kost je helaas een grote marge op je games…..

    0
  17. User  avatar
    5761 XP

    [quote]ze moeten er idd van kunnen leven, maar dat gaat dus niet als ze al hun klanten wegjagen met sown nep-policy[/quote]

    GM is nu ook niet het OCMW , he .

    Wees blij dat je er nog terecht kan om je games in te leveren .

    Het is allemaal niet verplicht he om naar daar te gaan !

    0