Zijn er nog mensen die Need for Speed Undercover spelen of in bezit hebben?
Ik ben nog op zoek naar 7 mensen die me willen helpen met de trophy:
First of Many.
Ben meestal rond 23.00 uur online.
Alle hulp is welkom, alvast bedankt
PSN: T_Bird_73
Zijn er nog mensen die Need for Speed Undercover spelen of in bezit hebben?
Ik ben nog op zoek naar 7 mensen die me willen helpen met de trophy:
First of Many.
Ben meestal rond 23.00 uur online.
Alle hulp is welkom, alvast bedankt
PSN: T_Bird_73
bedoel je niet undercover
[quote]bedoel je niet undercover[/quote]
Ja, dank je is helemaal juist. Aangepast.
Achieved 🙂