Topic: Help wanted!!! Need for Speed Undercover – First of Many

02 september 2014om 16:12

Zijn er nog mensen die Need for Speed Undercover spelen of in bezit hebben?

Ik ben nog op zoek naar 7 mensen die me willen helpen met de trophy:
First of Many.

Ben meestal rond 23.00 uur online.

Alle hulp is welkom, alvast bedankt

PSN: T_Bird_73

3 reacties

  1. User  avatar
    854 XP

    bedoel je niet undercover

    0
  2. User  avatar
    112 XP

    [quote]bedoel je niet undercover[/quote]

    Ja, dank je is helemaal juist. Aangepast.

    0
  3. User  avatar
    112 XP

    Achieved 🙂

    0