Topic: The Crew: hét topic voor het vinden van crews/members

03 september 2014om 14:34

Zoals jullie weten komt in November The Crew uit voor ps4. Ik zit zelf al enorm lang te wachten op deze game, die overduidelijk het leukst is als er ook daadwerkelijk een Crew gevormd gaat worden. Ik vraag me af of daar interesse voor is hier. Ik ga dit spel zeer actief spelen en er veel uren in steken (mits het natuurlijk tegenvalt, Watch dogs,*kuch*) en ik vraag me af of er interesse voor is hier.

Volgens mij kunnen er vier members in 1 crew, dus dit topic kan gewoon gebruikt worden voor mensen die in een crew willen/members zoeken voor heb crew.

Ikzelf vind het nogal iritant om doodgespamd te worden met invites, dus mensen die dat doen mieter ik zonder pardon uit mijn friendslist. AIk zoek mensen om gewoon relaxed mee te gamen, zonder gezanik van n00b dit of speel eens wat méér dat. Ik ben zelf (bijna) 23 dus iemand van 12 oid is misschien ook niet erg handig.

Anyway, dit is hét topic voor als je een crew zoekt. Voor nu, meld u allen aan voor de beta!

15 reacties

  1. User  avatar
    150 XP

    Ja ik haal hem met een huisgenoot van me. Chill dat je er zo in staat. heb namelijk zelf ook een leven. ik ben 21. ik wil best in je crew. Ik had via mijn mail ook al een beta code maar weet niet of dat voor de pc was? Ik speel wel alleen op ps4. ik hoor graag van je

    [quote]Zoals jullie weten komt in November The Crew uit voor ps4. Ik zit zelf al enorm lang te wachten op deze game, die overduidelijk het leukst is als er ook daadwerkelijk een Crew gevormd gaat worden. Ik vraag me af of daar interesse voor is hier. Ik ga dit spel zeer actief spelen en er veel uren in steken (mits het natuurlijk tegenvalt, Watch dogs,*kuch*) en ik vraag me af of er interesse voor is hier.

    Volgens mij kunnen er vier members in 1 crew, dus dit topic kan gewoon gebruikt worden voor mensen die in een crew willen/members zoeken voor heb crew.

    Ikzelf vind het nogal iritant om doodgespamd te worden met invites, dus mensen die dat doen mieter ik zonder pardon uit mijn friendslist. AIk zoek mensen om gewoon relaxed mee te gamen, zonder gezanik van n00b dit of speel eens wat méér dat. Ik ben zelf (bijna) 23 dus iemand van 12 oid is misschien ook niet erg handig.

    Anyway, dit is hét topic voor als je een crew zoekt. Voor nu, meld u allen aan voor de beta![/quote]

    0
  2. User  avatar
    1793 XP

    De game heeft me nog niet overtuigd. Maar het lijkt me in ieder geval de formule van de game SMUGGLERS RUN. Ik denk wel dat deze eens zeer goed zal uitkomen….

    Het enigste minpunt: hopelijk wordt het niet te eentonig of onlevendig.

    Zelf vindt ik arcade RACING veel leuker dan sim. Want alles draait om de cars, show off en fun. Nfs most wanted, hot persuit 2012, midnight club la, burnout paradise waren wellicht mijn meest favoriete racers allertijden

    Moest iemand hier me kunnen overtuigen met recente gameplay… Laat maar komen.

    0
  3. User  avatar
    280 XP

    ik heb een beta code voor de ps4 en krijg me ps4 op 9 september dus als ik de beta goed vind koop ik het spel en join in je crew
    ik ben 17

    0
  4. User  avatar
    833 XP

    Ik haal hem waarschijnlijk ook wel.
    Vond test drive unlimited 2 wel leuk maar werd snel eentonig

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    Ik ga jullie sowieso allemaal even adden bij mn firiendlist,, (of add mij) En dan kijken we tzt wel even hoe het er precies gaat uitzien met de crews. Ik neem niet aan dat je per sé bij elkaar in een crew moet zitten om met elkaar te gamen, maar daar is nog niet heel veel over duidelijjk. Maar ik voeg jullie sowieso toe alvast. Leuk dat er wat reacties komen, want de game sneeuwt wat onder heb ik het idee.

    Ik heb overigens nog geen code van de beta ontvangen, zou wat zijn als ik dit topic aanmaak en geen code heb haha.

    0
  6. User  avatar
    324 XP

    Ik ben er bij:P

    0
  7. User  avatar
    280 XP

    [quote]Ik ga jullie sowieso allemaal even adden bij mn firiendlist,, (of add mij) En dan kijken we tzt wel even hoe het er precies gaat uitzien met de crews. Ik neem niet aan dat je per sé bij elkaar in een crew moet zitten om met elkaar te gamen, maar daar is nog niet heel veel over duidelijjk. Maar ik voeg jullie sowieso toe alvast. Leuk dat er wat reacties komen, want de game sneeuwt wat onder heb ik het idee.

    Ik heb overigens nog geen code van de beta ontvangen, zou wat zijn als ik dit topic aanmaak en geen code heb haha.[/quote]

    ik heb ook nog geen code maar ik kreeg een mail dat ik gegarandeerd een code voor ps4 krijg , omdat ze mij eerst een pc code gaven

    0
  8. User  avatar
    269 XP

    Ik doe ook mee.

    Hier kun je enkele unieke unlocks voor de game scoren (facebook is hiervoor wel nodig)
    [url]http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-NL/golden-plate/index.aspx[/url]

    De codes zijn:
    1. 7M2F4E7K
    2. 6M9E4A4U
    3. 9G7Q4K5G
    4. 2D2H5M7W
    5. 8C8T2F7L
    6. 7F3A7C6F
    7. 9P8E9G3H
    8. 9P8W9T4T
    9. 9S7H9W5Y
    10. 4T4R6X6X

    Code 11 en 12 moeten nog komen.

    0
  9. User  avatar
    352 XP

    Hé dat is nice. Bedankt man! Zal morgen de ps4 eens aanslingeren voor de invites, aangezien ik op de app mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren…. :p

    0
  10. User  avatar
    252 XP

    Klinkt goed, omdat ik 4-5 dagen per week tot 18:00 werk kan ik zelf niet heel veel spelen, maar ik ben er voor in 🙂 Erik026 is mijn PSN.

    0
  11. User  avatar
    228 XP

    I am in 😀

    0
  12. User  avatar
    352 XP

    Nou.. als ik al in aanmerking kom voor de beta zal ik niet kunnen spelen haha. Ben vanaf morgennacht tot 8 oktober in het buitenland. Jammerrrrrrrrrrrrr joh :p

    0
  13. User  avatar
    1118 XP

    1 ding is zeker, The Crew komt bij mij in huis op 11 November 2014! 😀
    Ik heb me ook ingeschreven voor de BETA, maar heb nog steeds niets ontvangen helaas 🙁
    Dus hier een oproep naar jullie, heeft er iemand nog een Betacode voor de PS4 voor mij aub?
    Ik zou de BETA heel graag willen testen.
    Ik ben 36 jaar, en mijn PSN Naam is: DigitalJ88
    Alvast bedankt, en mischien tot de Beta of tot 11 November 2014 😀

    0
  14. User  avatar
    833 XP

    Iemand een beta code voor mij

    0
  15. User  avatar
    352 XP

    Nou, ik heb een code, maar dus geen tijd om te spelen in verband met inpakken en vakantie. Beetje balen. Dju-Dju, ik stuur m jou wel in PM.

    0