Topic: Destiny al te koop?

08 september 2014om 07:42

De titel zegt het al… Weet jij misschien waar ze vandaag op 08-09 al Destiny verkopen? Om 14.00 uur gaan de servers open!

18 reacties

  1. User  avatar
    1100 XP

    Iedere winkel heeft hem al,je kan het denk proberen gm,intertoys etc.

    0
  2. User  avatar
    789 XP

    Ik ben van plan om vanmiddag bij game mania te kijken (ik heb hem daar ge pre-ordered)

    0
  3. User  avatar
    7 XP

    Kunnen jullie het even laten weten? Dan weet ik wat ik na m’n werk ga doen! :p

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    Ik wil wel maar ik ben pas om 16.00 thuis dus dan is het al een beetje te laat

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    De game komt morgen officieel uit, kom op zeg :p dagje geduld dan liggen er bij de Mediamarkt vast stapels zoals altijd. Bovendien kan je hem bij Bol.com bestellen (vandaag besteld morgen in huis)

    0
  6. User  avatar
    150 XP

    ik heb van gamemamia nog geen sms gehad. ga er vanuit dat ie morgen klaar ligt.

    0
  7. User  avatar
    4 XP

    Zou iemand mij het kunnen vertellen als die ergens verkocht wordt? Kan algemeen, maar het liefst in de buurt van Maastricht. Erg specifiek allemaal, maar ik zou het spel graag vandaag willen ophalen. Kan morgen niet, dus mocht die vandaag ergens verkocht worden zou dat erg fijn zijn. Als je hem ergens anders vandaan hebt gehaald, zou je dan een foto kunnen maken met de bon? Kan ik die nog altijd laten zien in de desbetreffende winkel..

    0
  8. User  avatar
    333 XP

    De servers zijn live! check de streams.

    0
  9. User  avatar
    576 XP

    Ik moet ook wachten op een sms van gamemania, maar wel raar dat ze dat nog niet gedaan hebben, omdat andere winkels Destiny al verkopen.

    0
  10. User  avatar
    4 XP

    [quote]Ik moet ook wachten op een sms van gamemania, maar wel raar dat ze dat nog niet gedaan hebben, omdat andere winkels Destiny al verkopen.[/quote]

    Waar dan allemaal? Wellicht dat ik eens ga rondbellen..

    Heb mijn Mediamarkt gebeld waar ik een kortaf antwoord kreeg: ”Wordt vanaf morgen verkocht. ” Pff, iemand nog andere suggesties?

    0
  11. User  avatar
    576 XP

    [quote]Waar dan allemaal? Wellicht dat ik eens ga rondbellen..

    Heb mijn Mediamarkt gebeld waar ik een kortaf antwoord kreeg: ”Wordt vanaf morgen verkocht. ” Pff, iemand nog andere suggesties?[/quote]

    Inter Toys, Dixons, Bart Smit?

    0
  12. User  avatar
    4 XP

    [quote]Inter Toys, Dixons, Bart Smit?[/quote]

    Net Bart Smit gebeld. Verkopen hem niet bij mij..

    Pffft, Bart Smit, Intertoys alles gebeld geen een die het vandaag doet.

    0
  13. User  avatar
    333 XP

    Gewoon vanavond naar de media markt gaan krijg je hem waarschijnlijk zo mee.

    0
  14. User  avatar
    4 XP

    [quote]Gewoon vanavond naar de media markt gaan krijg je hem waarschijnlijk zo mee.[/quote]

    Hoop het. Denk dat ik het vanavond inderdaad maar ga proberen.

    0
  15. User  avatar
    113 XP

    iemand al nieuws?

    0
  16. User  avatar
    1140 XP

    zoals gezegd bij bol.com zonder preorder.

    0
  17. User  avatar
    717 XP

    Wat zijn jullie ervaringen met de game? Twijfel nog of ik em koop namelijk (was nooit zo`n Halo fan).

    0
  18. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Wat zijn jullie ervaringen met de game? Twijfel nog of ik em koop namelijk (was nooit zo`n Halo fan).[/quote]

    Mijn ervaringen zijn zeer positief :). Maar je kan altijd eerst de reviews afwachten.

    0