Topic: vraag over GameMania aanbetaling

08 september 2014om 16:24

…….

16 reacties

  1. User  avatar
    335 XP

    +1 😉

    0
  2. User  avatar
    88 XP

    [quote]Ik ga morgen mijn ps4 ophalen en ik moest 50eu aanbetalen. Moet ik dan 350 betalen voor mijn ps4 of moet ik 400 betalen en dan krijg ik me aanbetaling terug?[/quote]
    Iets minder alcohol drinken helpt beter denk ik [emoji3]

    0
  3. User  avatar
    280 XP

    [quote]Iets minder alcohol drinken helpt beter denk ik [emoji3][/quote]

    dat kan kloppen maar ik wou weten of ik nou 350 euro moet betalen of gewoon 400 en dat ik 50 euro terug krijg in cash of dat het op mijn rekening komt

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    Je moet alsnog 400 betalen. Die 50 betaalde je extra om ook zeker te zijn van een exemplaar

    0
  5. User  avatar
    1042 XP

    ik neem aan gewoon 350.
    Als je 400 euro zou moeten betalen en die 50 euro weer terug krijgt, zou het borg heten (???)
    En als je 450 moet gaan betalen, dan zijn het oplichters. 😀

    0
  6. User  avatar
    1100 XP

    Je hebt 50 aanbetaald,dus 400-50= 350 geen cent meer.Of je moet nog een game bij kopen 🙂

    0
  7. User  avatar
    351 XP

    [quote]Je hebt 50 aanbetaald,dus 400-50= 350 geen cent meer.Of je moet nog een game bij kopen :)[/quote]

    Joah dit joah, aanbetaling gaan van het totaal bedrag af,

    0
  8. User  avatar
    35 XP

    Het heet een aanbetaling, geen bijbetaling :p

    0
  9. User  avatar
    9074 XP

    Kom op man die is toch geen vraag natuurlijk gaat die 50 euro er vanaf.

    0
  10. User  avatar
    4247 XP

    die gozer gaat 400 euro uitgeven. ik snap wel dat ie misschien nerveus of onzeker is. stel je komt daar met 350 euro en je moet idd nog 400 betalen. dat lijkt me zown vernederende teleurstelling. volgens mij moet je idd nog maar 350 euro betalen want als ik een pre order game aanbetaal dan gaat die 5 euro van de prijs van de game af en hoef ik nog maar 55euro te betalen. dus ik denk dat het wel goed zit gozer 😉 en bovendien wil ik je feliciteren met je nieuwe aanwinst!!!!!!!!

    0
  11. User  avatar
    280 XP

    [quote]die gozer gaat 400 euro uitgeven. ik snap wel dat ie misschien nerveus of onzeker is. stel je komt daar met 350 euro en je moet idd nog 400 betalen. dat lijkt me zown vernederende teleurstelling. volgens mij moet je idd nog maar 350 euro betalen want als ik een pre order game aanbetaal dan gaat die 5 euro van de prijs van de game af en hoef ik nog maar 55euro te betalen. dus ik denk dat het wel goed zit gozer 😉 en bovendien wil ik je feliciteren met je nieuwe aanwinst!!!!!!!![/quote]

    oke dankjewel voor het antwoord :).

    0
  12. User  avatar
    496 XP

    Helaas moet je nog 400 euro betalen. Want Game Mania heeft helaas net zijn prijzen van de ps3’s met 50 euro verhoogd!!!

    0
  13. User  avatar
    632 XP

    50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?

    0
  14. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Helaas moet je nog 400 euro betalen. Want Game Mania heeft helaas net zijn prijzen van de ps3’s met 50 euro verhoogd!!![/quote]

    zielig mannetje ben jij zeg

    [quote]50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?[/quote]

    kijk zo hoort het, we zijn allemaal gamers. we staan aan dezelfde kant

    0
  15. User  avatar
    280 XP

    [quote]50 euro is een aanbetaling op je Ps4 dus dan betaal je morgen 50 euro minder veel plezier met je ps4,
    welke games ga je kopen?[/quote]
    ik krijg destiny erbij en ik ga later GTA V en The Crew kopen.

    0
  16. User  avatar
    632 XP

    toen je de 50 euro betaalde voor het reserveren de prijs was aangeven 400 euro dan betaal je 350,- dan is de prijs later verhoogd, dat is dan niet bij jou van toepassing, lijkt me duidelijk 🙂

    0