Topic: Destiny level

13 september 2014om 13:04

Ik dacht dat je de level zou behouden van de beta maar ik begin terug vanaf 1 .
Is dat normaal ?

4 reacties

  1. User  avatar
    1100 XP

    Waarom dacht je dat,een beta is om te testen meer niet. Iedereen begint bij lvl1.

    0
  2. User  avatar
    451 XP

    Ik dacht dat je de level mee kon nemen . Dacht dat hier ergens gelezen te hebben , fout dus.
    Bedankt voor de reactie 🙂

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    Het was inderdaad iets wat ter discussie stond tijdens de beta. Uiteindelijk bleek het niet mogelijk om je level mee te nemen naar de definitieve versie. Ik vond het ook niet grappig om de eerste missies weer te moeten doen.

    0
  4. User  avatar
    9074 XP

    Ik snap het wel een gelijk begin voor idereen.

    0