Ik vroeg me af of je in fifa 15 een Russische of engelse commentator kunt kiezen.
(Ik heb al jaren geen fifa spel gespeeld )
Topic: Vraagje over fifa 15
22 september 2014om 16:20
Ik vroeg me af of je in fifa 15 een Russische of engelse commentator kunt kiezen.
(Ik heb al jaren geen fifa spel gespeeld )
Russisch weet ik niet, Engels kan wel altijd 🙂
russisch niet dacht ik, niet in de nederlandse versie tenminste.
[quote]russisch niet dacht ik, niet in de nederlandse versie tenminste.[/quote]
Jammer, maar is het spel zelf wel redelijk goed? (Ik heb de laatste 4/5 jaar in plaats van FIFA NHL gespeeld maar dit jaar is NHL wel heel erg slecht)
Je kan de demo downloaden.
[quote]Jammer, maar is het spel zelf wel redelijk goed? (Ik heb de laatste 4/5 jaar in plaats van FIFA NHL gespeeld maar dit jaar is NHL wel heel erg slecht)[/quote]
Hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken, vooral het online gedeelte is goed bij Fifa.
Carriere zit ook wel goed in elkaar maar kan gaan vervelen na een tijd, en voor de mensen met veel vrije tijd is er Ultimate Team waar je zelf een team kan opbouwen doormiddel van het verzamelen van kaarten (een soort pokemon haha)
Zoals A Gamer ook zegt, je kan altijd even de demo downloaden en kijken hoe de gameplay zelf is
Dan doe ik dat wel, bedankt!