Topic: trophee rayman

24 september 2014om 17:30

voetbal op ratman !!! kun je hier vrienden online op uitnodigen of is de trofee alleen te halen door splitscreen ??

2 reacties

  1. User  avatar
    352 XP

    Nee joh, gewoon een 2e controller aanzetten en een potje opstarten en winnen. Als je geen 2e controller hebt dan tja… want is local dus gaat niet online!

    0
  2. User  avatar
    57 XP

    [quote]Nee joh, gewoon een 2e controller aanzetten en een potje opstarten en winnen. Als je geen 2e controller hebt dan tja… want is local dus gaat niet online![/quote] nope geen 2de controller maar zorg er wel voor thanks

    0