Topic: [Gez] the crew beta code

26 september 2014om 13:38

Ik ben op zoek naar een the crew beta code.

34 reacties

  1. User  avatar
    829 XP

    [quote]Ik ben op zoek naar een the crew beta code.[/quote]

    Je kan je nog aanmelden toch?
    Ze zijn ook nog niet verstuurd volgens mij.

    0
  2. User  avatar
    854 XP

    [quote]Je kan je nog aanmelden toch?
    Ze zijn ook nog niet verstuurd volgens mij.[/quote]

    nee volgens mij ook nog niet ik heb er nog geen maar krijg wel 1 stond in mij mail

    0
  3. User  avatar
    160 XP

    Ik zoek er ook nog een. Mocht iemand er een over hebben voor de PS4, pm me 🙂

    0
  4. User  avatar
    230 XP

    Je kunt je gewoon nog inschrijven hoor 😉 De beta key’s zijn nog niet verstuurd! Dus snel aanmelden met jullie harses! ;P

    [url=http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-nl/beta/index.aspx]http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-nl/beta/index.aspx[/url]

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    Pff ik schok al. Als die codes verstuurd worden op tijdstip van aanmelden dan zit ik zeker weten goed!

    0
  6. User  avatar
    228 XP

    Ik zit volgens mij ook wel goed heb toen zo’n email gekregen dat ik bovenaan werd geplaatst op de lijst. Maar volgens mij hebben heel veel mensen die email toen gehad omdat ze een pc beta key hadden gekregen.

    0
  7. User  avatar
    352 XP

    Ai, die mail heb ik dan net weer niet gehad…

    0
  8. User  avatar
    924 XP

    Als er iemand een code overheeft, ik wil er ook wel één 😀

    0
  9. User  avatar
    833 XP

    Ik had me ook aangemeld voor de pc beta.
    Maar daar heb ik ook niks van gehoord.
    Vandaar. Ik heb nog niks ontvangen over de beta

    0
  10. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Ik had me ook aangemeld voor de pc beta.
    Maar daar heb ik ook niks van gehoord.
    Vandaar. Ik heb nog niks ontvangen over de beta[/quote]

    Het is nooit zeker dat je dan een beta code krijgt. Je meld je aan, maar niets staat vast.
    Vergelijk het met de loterij, je koopt een lot, en je maakt kans op een prijs 😉

    0
  11. User  avatar
    833 XP

    [quote]Het is nooit zeker dat je dan een beta code krijgt. Je meld je aan, maar niets staat vast.
    Vergelijk het met de loterij, je koopt een lot, en je maakt kans op een prijs ;)[/quote]

    Klopt maar als ik de beta niet kan spelen, komt het spel bij mij ook niet in huis.
    Want ik ben redelijk gehyped over deze game. Maar dat was ik ook bij destiny. En na de beta gespeeld te hebben vond ik het 3x niks

    0
  12. User  avatar
    4682 XP

    [quote]nee volgens mij ook nog niet ik heb er nog geen maar krijg wel 1 stond in mij mail[/quote]

    Je bedoeld dat je samen met mij en duizenden anderen boven aan de lijst staat 😉

    0
  13. User  avatar
    491 XP

    Mocht er iemand een key over hebben tegen die tijd dan houd ik me graag aanbevolen! Zou graag de beta willen spelen!

    0
  14. User  avatar
    230 XP

    [quote]Klopt maar als ik de beta niet kan spelen, komt het spel bij mij ook niet in huis.
    Want ik ben redelijk gehyped over deze game. Maar dat was ik ook bij destiny. En na de beta gespeeld te hebben vond ik het 3x niks[/quote]

    Ik kan op zijn minst vertellen uit eigen ervaring van de PC beta. Iedere auto rijd als een loch schip, er is ook zo goed als geen verschil te voelen tussen een Ford mustand en een Nissan 370z. Het mag wel arcade zijn maar het voelt gewoon helemaal niet goed aan. Het concept is helemaal geweldig, echt waar, maar de car handeling vind ik maar bagger. Zo’n beetje het belangrijkste van een race game.

    0
  15. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Klopt maar als ik de beta niet kan spelen, komt het spel bij mij ook niet in huis.
    Want ik ben redelijk gehyped over deze game. Maar dat was ik ook bij destiny. En na de beta gespeeld te hebben vond ik het 3x niks[/quote]

    heel veel spellen hebben geen speelbare beta

    0
  16. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ik kan op zijn minst vertellen uit eigen ervaring van de PC beta. Iedere auto rijd als een loch schip, er is ook zo goed als geen verschil te voelen tussen een Ford mustand en een Nissan 370z. Het mag wel arcade zijn maar het voelt gewoon helemaal niet goed aan. Het concept is helemaal geweldig, echt waar, maar de car handeling vind ik maar bagger. Zo’n beetje het belangrijkste van een race game.[/quote]

    Heb je test drive unlimited 2 gespeeld?
    Welke vind je beter?

    0
  17. User  avatar
    230 XP

    [quote]Heb je test drive unlimited 2 gespeeld?
    Welke vind je beter?[/quote]

    Ik heb test drive unlimited 2 alleen kort bij een vriend gespeeld. En ik vond het wel leuk maar het concept verder kon me niet direct aanspreken. Ik heb me toen der tijd op andere games gefocused want ja, als je niet veel geld heb, moet je keuzes maken ;P Maar ik kan wel zeggen dat bij TDU2 de auto’s wel goed aanvoelen, een stuk beter dan The Crew. Bij de The Crew spreekt bij mij het concept heel erg aan. Ik hoop dat ik nog in de beta terecht mag komen op de PS4. Godweet hebben ze het aangepast (of niet). Ik ben echt niet de enige die dit zo vind. Als ze dit niet wijzigen laat ik de game in ieder geval links liggen. Na Watchdogs let ik is sowieso beter op met Ubisoft.

    0
  18. User  avatar
    1118 XP

    Ik zoek ook nog naar een Betacode voor de PS4.
    Heb me ook ingeschreven voor de Beta, maar steeds niets onvangen 🙁
    Dus als iemand nog een Betacode over heeft, kan je mischien aub eentje missen?
    Alvast bedankt!

    0
  19. User  avatar
    833 XP

    Iemand ze code al Gehad

    0
  20. User  avatar
    160 XP

    Nog niet, zoek er ook nog steeds eentje

    0
  21. User  avatar
    554 XP

    [quote]Iemand ze code al Gehad[/quote]

    Ja rond half 11 vanochtend mailtje gehad , nu aan het downen 🙂

    0
  22. User  avatar
    734 XP

    [quote]Ja rond half 11 vanochtend mailtje gehad , nu aan het downen :-)[/quote]
    Hetzelfde hiero

    0
  23. User  avatar
    160 XP

    Zucht.. voor de derde beta op rij geen code dan voor mij :S

    0
  24. User  avatar
    183 XP

    Ook vanochtend rond half 11 binnen gekregen 🙂

    0
  25. User  avatar
    833 XP

    Als iemand een code voor me heeft hoor ik het graag

    0
  26. User  avatar
    228 XP

    Ik heb ook een code gekregen 😀

    @dju-dju misschien e-man vragen of hij 1 heeft gekregen las ergens dat hij naar het buitenland ging en hem toch niet kon gebruiken

    0
  27. User  avatar
    1043 XP

    Code ontvangen en gespeeld het is net PS3 ik hoop voor ze dat de graphis beter zullen zijn in de echte game want het is zeer korrelig , de Auto’s rijden ook zeer slecht het kan zich niet meten met een NFS kwa besturing en graphics en dat zijn al niet de beste racers , dus wordt en blijft Driveclub 😉

    0
  28. User  avatar
    833 XP

    [quote]Code ontvangen en gespeeld het is net PS3 ik hoop voor ze dat de graphis beter zullen zijn in de echte game want het is zeer korrelig , de Auto’s rijden ook zeer slecht het kan zich niet meten met een NFS kwa besturing en graphics en dat zijn al niet de beste racers , dus wordt en blijft Driveclub ;)[/quote]

    Dat hoor ik overal

    0
  29. User  avatar
    734 XP

    [quote]Code ontvangen en gespeeld het is net PS3 ik hoop voor ze dat de graphis beter zullen zijn in de echte game want het is zeer korrelig , de Auto’s rijden ook zeer slecht het kan zich niet meten met een NFS kwa besturing en graphics en dat zijn al niet de beste racers , dus wordt en blijft Driveclub ;)[/quote]
    Helemaal mee eens.
    Stelt helaas niet veel voor.

    0
  30. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Dat hoor ik overal[/quote]

    Het is ook gewoon zo . Maar je heb geen code dus je kan het nu niet mee maken . Raar dat jij niks heb want d8 dat jij ook de pc code had ontvangen en ik melden me vanochtend pas aan 10:uur en rond 12uur had ik de code 😉

    0
  31. User  avatar
    230 XP

    Ik heb de code ook ontvangen. Nog niet uitgetest, maar zo te lezen is deze beta niks verbeterd qua gameplay als de PC beta…Jammer…Ubisoft heeft nog veel te leren over auto’s rijden en hoe ze moeten aan voelen (ook in arcade).

    0
  32. User  avatar
    160 XP

    Ik snap niet dat mensen die bij voorbaat al weten dat ze de game niet interessant vinden, hun code alsnog gebruiken, het een half uur spelen, en daarna klaar zijn. Deel dan je code met mensen die echt interesse hebben in het spel en niet kunnen wachten om het te spelen.

    0
  33. User  avatar
    352 XP

    Ik hoorde daarbij inderdaad haha. Heb hoge verwachtingen van het spel. Maar ben net klaar met inpakken en pak zo ff een powernap. Weekje Gran Canaria voor e-man! Veel plezier iedereen, ik ga me ook zeker vermaken haha! Mijn Betacode is naar Dju-Dju gegaan inderdaad.

    0
  34. User  avatar
    160 XP

    Fijne vakantie

    0