Topic: Het is tijd voor Destiny.

29 september 2014om 15:54

Hallo medegamers,

Ik zoek een paar leuke gasten/meiden om samen Destiny en andere games mee te spelen. Zelf ben ik 31 en kom uit Limburg.

Lijkt het je wat om een vast groepje te maken? Let me know!

psn: ScorpidVenom_82

4 reacties

  1. User  avatar
    280 XP

    het is ook even handig om je destiny class/lvl er bij te zetten

    0
  2. User  avatar
    230 XP

    Tis tied veur Destiny!

    De Destiny app is best handig ;P

    http://i58.tinypic.com/33o5z48.jpg

    0
  3. User  avatar
    1 XP

    Ik ben ook opzoek naar spelers van destiny op de ps3

    Moet een bounty doen wat ik niet alleen kan, gaat om een exotic weapon de handcannon

    Ben zelf lvl 27 en hunter.

    M-vanwissen is de naam

    Thnx

    0
  4. User  avatar
    42 XP

    Samen destiny spelen lijkt me leuk 🙂
    Psn: raies-rxh (ps4)

    0