[quote]Ben erg benieuwd naar deze game,
Woensdag bij thuis komst gelijk de PS4 aanzetten. 😉
Zal onderhand ook wel tijd worden dat er een goede race game op de current gen komt.
NFS Rivals was een tegenvaller (vergeleken met NFS Most Wanted) in mijn ogen.[/quote]
Dit word een hele goeie racer maar voor het echte werk ga ik ook Project Cars kopen , de crew is niet mijn ding en er komen erg goeie games dit jaar nog uit .
8 oktober, samen met de overige games die met de psplus IGC update komen.
Officiële release van driveclub is ook 8 oktober dus dat lijkt me ook een logische datum voor de ps+ editie.
Weet iemand hoeveel je in je geld het kost om ps+ versie te upgraden naar de volle game op psn ( Driveclub )
[quote]Weet iemand hoeveel je in je geld het kost om ps+ versie te upgraden naar de volle game op psn ( Driveclub )[/quote]
[url]http://www.psx-sense.nl/176163/sony-verlaagt-prijs-driveclub-full-game-upgrade/[/url]
Staan weliswaar de prijzen in engelse ponden, maar denk dat het wel als goede indicatie geldt… zo rond de 40 a 45 euro dus.
[quote][url]http://www.psx-sense.nl/176163/sony-verlaagt-prijs-driveclub-full-game-upgrade/[/url]
Staan weliswaar de prijzen in engelse ponden, maar denk dat het wel als goede indicatie geldt… zo rond de 40 a 45 euro dus.[/quote]
Ik heb al gebeld naar Sony en het is 39,99 eu .
En als je een klein beetje oplet: check driveclub op ps4 zelf…
Het staat gewoon al in de store aangegeven hoe dit hij gaat kosten, de upgrade dus
Ps+ edition is gewoon een demo.
[quote]Ps+ edition is gewoon een demo.[/quote]
Wel vreemd dat je met een demo een platinum trofee kunt halen hè?
[quote]Wel vreemd dat je met een demo een platinum trofee kunt halen hè?[/quote]
Ja, ik bedoel dan ook dat het meer als promotiemateriaal wordt aangeboden.
[quote]Ps+ edition is gewoon een demo.[/quote]
Ben erg benieuwd naar deze game,
Zal onderhand ook wel tijd worden dat er een goede race game op de current gen komt.
NFS Rivals was een tegenvaller (vergeleken met NFS Most Wanted) in mijn ogen.
NFS Rivals was een tegenvaller (vergeleken met NFS Most Wanted) in mijn ogen.[/quote]
Dit word een hele goeie racer maar voor het echte werk ga ik ook Project Cars kopen , de crew is niet mijn ding en er komen erg goeie games dit jaar nog uit .
Ik heb nu m’n download van 16gb voltooid en kan hem over 10:12 min spelen.
[quote]Ik heb nu m’n download van 16gb voltooid en kan hem over 10:12 min spelen.[/quote]
Hij is toch vanaf morgen te downloaden ??
[quote]Hij is toch vanaf morgen te downloaden ??[/quote]
Kunt hem preloaden, vooruit downloaden maar vanaf morgen pas spelen.