Hallo PSX-ers.
Hierbij zet ik mijn PS1 te koop.
De PS1 bevat :
– 1 controller
– 4 spellen (inclusief boekjes)
– bekabeling
Afhalen en of verzenden mogelijk (Afhalen in omgeving Rotterdam)
[b]Verzendkosten koper![/b]
Hallo PSX-ers.
Hierbij zet ik mijn PS1 te koop.
De PS1 bevat :
– 1 controller
– 4 spellen (inclusief boekjes)
– bekabeling
Afhalen en of verzenden mogelijk (Afhalen in omgeving Rotterdam)
[b]Verzendkosten koper![/b]
Nooit weg doen man, ga je spijt van krijgen!
Ik dacht dat je een PSX aanbood 🙂 maar het is een gewone PS.
[quote]Ik dacht dat je een PSX aanbood 🙂 maar het is een gewone PS.[/quote]
Ik snap wat je bedoel, maar ook dit hebben ze in de oude tijden echt PSX genoemd 😉 Totdat de kleine PSOne kwam.
[quote]Nooit weg doen man, ga je spijt van krijgen![/quote]
Ik heb er nog 1 😉
Je hebt mail.
[quote]Je hebt mail.[/quote]
Ik heb je een berichtje teruggstuurd! 🙂
Playstation nog steeds te koop!
Helaas geen reaktie terug gehad van de geintresseerde.