ik heb dat achterlijke nummertje van paris hilton in mijn hoofd zitten.
heb medelijden met mij…………….
Topic: help mij!!!!!!!!!!!!
10 oktober 2014om 05:32
ik heb dat achterlijke nummertje van paris hilton in mijn hoofd zitten.
heb medelijden met mij…………….
http://www.youtube.com/watch?v=6KXwYjG8txo
Welke deze ?
[quote]ik heb dat achterlijke nummertje van paris hilton in mijn hoofd zitten.
heb medelijden met mij…………….[/quote]
Sorry, ik wil je niet helpen
Dit doet altijd wonderen om een ander nummer uit je hoofd te krijgen…
http://www.youtube.com/watch?v=Q1HktTsA-_g
(nadeel is dan wel dat je hier de hele dag mee in je hoofd zit)
[quote]lol[/quote]
Hahaha…. ik begin dan ook ineens met een heel onnatuurlijke polsbeweging te zwaaien….
http://www.youtube.com/watch?v=T–JS16uSV8 😉
[quote]Hahaha…. ik begin dan ook ineens met een heel onnatuurlijke polsbeweging te zwaaien….[/quote]
Ouwe trekgeit
[quote]Ouwe trekgeit[/quote]
trekgeit ? die kende ik nog niet.
[quote]Dit doet altijd wonderen om een ander nummer uit je hoofd te krijgen…
http://www.youtube.com/watch?v=Q1HktTsA-_g
(nadeel is dan wel dat je hier de hele dag mee in je hoofd zit)[/quote]
http://oi57.tinypic.com/2v0j0oz.jpg
—–
Of deze, past wel bij het moment. http://youtu.be/N_trOiHWw8g
Zucht… waarom druk ik ook op Play bij die kut carnaval 🙁 iig Bedankt!