Topic: Hoge latency Bf4 naar fall patch

14 oktober 2014om 16:08

Ik heb een tijdje geen bf4 meer gespeeld had gister avond toch weer zin in een potje, maar had veel last van lag dus heb de system performance test gedaan. Er staat nu bij latency 33.04 terwijl ik voor die patch op 0.06 zat.
Nu is mijn vraag licht het aan bf4 of zit er iets aan mijn kant niet goed ?

8 reacties

1. User  avatar
    890 XP

Doe een speedtest.net en kijk of het misschien aan je internet ligt.

0
  2. User  avatar
    924 XP

[quote]Ik heb een tijdje geen bf4 meer gespeeld had gister avond toch weer zin in een potje, maar had veel last van lag dus heb de system performance test gedaan. Er staat nu bij latency 33.04 terwijl ik voor die patch op 0.06 zat.
    Nu is mijn vraag licht het aan bf4 of zit er iets aan mijn kant niet goed ?[/quote]

Ik heb BF4 sinds April, nooit problemen gehad met lag en dergelijke terwijl ik ierdereen hoorde en zag klagen.
    Nu na deze update lag die bij mij ook als een bezetene.. Dus denk niet dat het bij jou ligt.

0
  3. User  avatar
    833 XP

Heb de laatste maand Voor het eerst nergens last van.
    Behalve dat de singleplayer nog steeds niet op orde is

0
  4. User  avatar
    324 XP

Heb sowieso sinds de launch nergens last van gehad.:P

0
  5. User  avatar
    9074 XP

[quote]Heb de laatste maand Voor het eerst nergens last van.
    Behalve dat de singleplayer nog steeds niet op orde is[/quote]

Nog steeds niet?

0
  6. User  avatar
    833 XP

[quote]Nog steeds niet?[/quote]

Singleplayer data word nog steeds verwijderd

[quote]Ik heb een tijdje geen bf4 meer gespeeld had gister avond toch weer zin in een potje, maar had veel last van lag dus heb de system performance test gedaan. Er staat nu bij latency 33.04 terwijl ik voor die patch op 0.06 zat.
    Nu is mijn vraag licht het aan bf4 of zit er iets aan mijn kant niet goed ?[/quote]

Waar heb je dat gemeten?

0
  7. User  avatar
    5395 XP

Dat BF4 voor de patch latency aangaf als ‘0.0X’ was een bug. Om het in jouw geval even te verduidelijken; 0.06 betekend hetzelfde als 60.00ms latency (ping). Als je nu 33.04 hebt dan zou je juist minder lagg moeten hebben. 😉

0
  8. User  avatar
    228 XP

[quote]Singleplayer data word nog steeds verwijderd

Waar heb je dat gemeten?[/quote]

naar options gaan in bf4 en dan r3 drukken.

@pattyS3 het is voor mij juist het tegen overgetelde

0