Topic: psn weer hele avond plat…

17 oktober 2014om 00:12

En ja hoor het was weer zover. Hele avond psn plat dus konden we weer niet raiden in Destiny. Echt irtitant. Heb ik weer een avondje tijd voor een raid… moe wordt ik er van

5 reacties

  1. User  avatar
    280 XP

    ze zijn zich aan het voorbereiden voor update 2.0

    0
  2. User  avatar
    9970 XP

    alweer/nogsteeds?

    0
  3. User  avatar
    1508 XP

    Volgens mij was het maar een uurtje. Tenminste, ik heb de hele avond online gegamed met mijn Vita.

    0
  4. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Volgens mij was het maar een uurtje. Tenminste, ik heb de hele avond online gegamed met mijn Vita.[/quote]

    Ik kon vanaf ongeveer 8 uur tot 10 uur niet online.. Ik las wel dat ze bezig waren met 2.0, maar niet dat ze daarom offline waren. Maarja als het inderdaad voor 2.0 is dan vind ik het achteraf niet erg.

    0
  5. User  avatar
    482 XP

    Nou ik kon van 7 tot half 1 niet online. Daarna ben ik me bed in gegaan :S

    On the upside: Ik heb de story van Shadow of Mordor maar uitgespeeld xD

    0