Forum

Topic: cod advanced warfare ATLAS PRO EDITION

Anoniem's avatar

weet iemand waar ik de ATLAS PRO EDITION voor call of duty advanced warfare voor de playstation 3 kan kopen. ik kan hem niet op een nederlandse site vinden en op de site van call of duty is hij niet bestelbaar in ons land..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 802 XP
  2. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Ik heb die ook opgezocht, maar die is geloof ik echt helemaal uitverkocht. De Atlas Edition moet je ook nog maar met geluk vinden mocht je die als alternatief wilt hebben.

    Deze editie’s zijn in mindere oplagen dan de jaren voorheen geloof ik. Geen idee waarom. Hopelijk vind je hem nog ergens 🙂

  3. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Bedankt. ja viel me zeker op! nauwelijks te vinden..

  4. 21 XP
    ac130's avatar

    Wat dacht je ervan om via de PSN store te kopen. Voor de ps4 is het uiteraard pre download, geen wachtrij buiten in de koude weer etc. Kan je maandag om 01.00 ermee aan de slag!

  5. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Ja of eerder dan week voor release gaan zoeken ^^

  6. 19 XP
    Avergeer's avatar

    En als je hem in de psn store koopt is hij cross buy, tot ergens in maart geloof ik.

  7. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Psn store ligt al plat door paupergame Driveclub, laatstaan wat er met de store gebeurd om 0.00 als Cod te downloaden is.

    Juist, heel psn plat..

  8. 1 XP
    B3nsung's avatar

    Of je laat je ps3 jailbreaken kan je m gratis via torrentsite downloaden en kan je nu al spelen 😉