Topic: NBA kijken op de Playstation 4

28 oktober 2014om 10:09

Heeft er iemand ervaring met de PlayStation 4 en het gebruiken van de NBA Gametime app? Ik wil graag via de playstation nba kijken. Nu valt Nederland in de landen waar dit officieel niet werkt. Dit is ook zo met honkbal. Alleen is dat makkelijk te omzeilen door een Amerikaanse account aan te maken op de playstation. Dus die app werkt wel gewoon. Maar iedere keer als ik op mijn Amerikaanse account wil inloggen zegt de playstation dat ik naar nba.com moet om daar de playstion te registreren ofzo? Alleen krijg ik daar niets voor elkaar helaas

2 reacties

  1. User  avatar
    1299 XP

    Moet je dan geen abonnement hebben op die NBA-service? Lijkt me niet gratis.

    0
  2. User  avatar
    3 XP

    Klopt maar die heb ik. Dus daar kan het niet aan liggen.

    0