Topic: Zie hier F*CK*NG AWESOME GAMEPLAY VAN ASSASSIN’S CREED UNITY OP DE PS4

02 november 2014om 07:36

Deze game stond al zeer lang op mijn verlanglijst. Sinds kort is er een hagenvuur ontstaan door de 900p. Er kan misschien nog een day One patch komen…

Bekijk hier alvast een gelekte video vanop de ps4. Je ziet echt een immens verschil met de vorige games. Parijs leeft en its big ! Het is smooth en heeft AWESOME animaties, en jawel : in de beruchte 900p.

Als die 900p je echt tegen houdt ben je niet goed snik. Het is geen full HD maar toch prachtig genoeg…

Bekijk onderstaande vid voordat het gedelete wordt ..,

[url]http://youtu.be/_tyG1F9kyPM[/url]

NOTE: dit is een link naar de mobiele iOS YOUTUBE VERSIE…

Wel eerlijk gezegd staat youtube er al vol van. Gewoon filteren op vandaag…

Deze vid is spoiler vrij op gebied van de story. Gewoon free roam gameplay. Op youtube staan er nog vids van de notre dame, of free roam in de nacht. Of zelfs de story.

Dit is de enigste vid die ik bekijk want ik wil me nog laten verassen.

32 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Hoe vaak moeten mensen nog vragen om die schreeuwerige hoofdletters in de titel achterwege te laten?!

0
  2. User  avatar
    1039 XP

[quote]Deze game stond al zeer lang op mijn verlanglijst. Sinds kort is er een hagenvuur ontstaan door de 900p. Er kan misschien nog een day One patch komen…

Bekijk hier alvast een gelekte video vanop de ps4. Je ziet echt een immens verschil met de vorige games. Parijs leeft en its big ! Het is smooth en heeft AWESOME animaties, en jawel : in de beruchte 900p.

Als die 900p je echt tegen houdt ben je niet goed snik. Het is geen full HD maar toch prachtig genoeg…

Bekijk onderstaande vid voordat het gedelete wordt ..,

[url]http://youtu.be/_tyG1F9kyPM[/url]

NOTE: dit is een link naar de mobiele iOS YOUTUBE VERSIE…

Wel eerlijk gezegd staat youtube er al vol van. Gewoon filteren op vandaag…

Deze vid is spoiler vrij op gebied van de story. Gewoon free roam gameplay. Op youtube staan er nog vids van de notre dame, of free roam in de nacht. Of zelfs de story.

Dit is de enigste vid die ik bekijk want ik wil me nog laten verassen.[/quote]

Je kan die 900P toch niet zien op een 720P youtube video.

0
  3. User  avatar
    1100 XP

Youtube 720p is brak net als 1080p,ziet er niet uit.

0
  4. User  avatar
    9970 XP

youtube is ook niet te vergelijken met wat je straks daadwerkelijk zit op je tv, maar het geeft wel een degelijke indruk.

wat mij op viel zodra de spelen in een massa mensen loopt is dat het lijkt alsof er steeds extra mensen worden in geplakt, lijkt op een soort pop-up, maar dan met het idee van dat het niet snel genoeg ingeladen was zeg maar.

[quote]Hoe vaak moeten mensen nog vragen om die schreeuwerige hoofdletters in de titel achterwege te laten?![/quote]
    zo zijn sommige mensen nou eenmaal, en dan laten ze het niet alleen bij de topic titel helaas..

0
  5. User  avatar
    116 XP

Weetniet, ik zie Unity niet echt zitten, vooral omdat de replayability zo slecht is met AC-Games. Ik denk dat ik voor GTA 5 ga en deze uit de budgetbak vis.

0
  6. User  avatar
    544 XP

Ik zie een en al pop-up in de game. Helemaal opvallend bij 00:37. Watch Dogs had ook al tergende pop-ups (auto’s die uit het niets tevoorschijn kwamen of verdwenen). En verderop met de massa zie je veel pop-up in de massa, steeds mensen erbij en weg terwijl je er doorheen loopt. En voor de rest: zijn we het niet inmiddels zat om elke keer dezelfde shit te doen en te verstoppen in de hooikarren? Dat zit er serieus sinds AC deel 1 er al in.

Sinds Watch Dogs koop ik niks meer van Ubisoft op launch. Ik wacht mooi af tot de game in de aanbieding komt en kijk dan wel. Hoewel ik AC Unity sowieso niet eens wil spelen, dus die valt bij mij direct al af. Far Cry 4 haal ik wel in de aanbieding.

0
  7. User  avatar
    1157 XP

Normaal gesproken had ik deze in de pre order staan, maar ik wil niet nog een keer een watch dogs ervaring hebben. Eerst even de ervaringen van psx sense gamers afwachten 🙂
    Er zijn inderdaad aardig wat pop ups. Enig idee in welke fase van ontwikkeling deze gameplay is? Zou zonde zijn als dit erin blijft, want voor de rest ziet het er leuk uit

0
  8. User  avatar
    544 XP

Voor degenen die niet snappen wat ik bedoel: ik heb er een filmpje van gemaakt. Erg erg erg slecht van Ubisoft. Ik zeg: Boycotten die handel. Dit is gewoon een gebroken game. En voor degene die zeggen ah joh wanneer het uit is zullen deze bugs wel eruit zijn. Nou de game is allang goud en Watch Dogs werd ook gewoon als gebroken spel uitgebracht 😉

[video]http://youtu.be/ZD1Si8CI8tg[/video]

Ik koop deze troep in ieder geval niet.

0
  9. User  avatar
    1464 XP

Zou dit gameplay zijn van de release-versie?

Die pop-up is wel een grote tegenvaller, echt zonde. Ik zit alleen met het probleem dat ik graag het verhaal wil meemaken en dat ik hem daarom waarschijnlijk gewoon op de release ophaal. Hopelijk komen er voor de release reviews uit, dan voel ik me iets safer.

0
  10. User  avatar
    544 XP

[quote]Zou dit gameplay zijn van de release-versie?

Die pop-up is wel een grote tegenvaller, echt zonde. Ik zit alleen met het probleem dat ik graag het verhaal wil meemaken en dat ik hem daarom waarschijnlijk gewoon op de release ophaal. Hopelijk komen er voor de release reviews uit, dan voel ik me iets safer.[/quote]

Tja, de video is op 1 november op YouTube geplaatst en de game heeft al de gouden status bereikt. En eerlijk gezegd geeft het niet een geruststellend gevoel al is dit een oudere build, Ubisoft kennende. Over Watch Dogs werd ook keer op keer gezegd: ach is waarschijnlijk een oude build: nou de final release zag er niet beter uit…. Zag er zelfs minder uit dan de gelekte video’s en had ook tergende pop-ups. Als dit een studio zoals Rockstar was of Square-Enix dan had ik wel gedacht: wordt wel op tijd gefixt, zal wel een oude build zijn. Meer Ubisoft kennende, verwacht niet dat het veel beter zal zijn dan dit…

0
  11. User  avatar
    1793 XP

[quote]Zou dit gameplay zijn van de release-versie?

Die pop-up is wel een grote tegenvaller, echt zonde. Ik zit alleen met het probleem dat ik graag het verhaal wil meemaken en dat ik hem daarom waarschijnlijk gewoon op de release ophaal. Hopelijk komen er voor de release reviews uit, dan voel ik me iets safer.[/quote]

Ja… Vandaag was er blijkbaar weer iemand de game aan streamen op twitch via zen ps4.

Assassin’s creed is altijd een buggy game geweest. Ik heb zelfs nog niet gelet op die pop ups want de wereld is toch wel een pluim waard. En zo vloeiend! 30 fps bewijst maar weer eens dag dat meer of genoeg is…

0
  12. User  avatar
    544 XP

[quote]Ja… Vandaag was er blijkbaar weer iemand de game aan streamen op twitch via zen ps4.

Assassin’s creed is altijd een buggy game geweest. Ik heb zelfs nog niet gelet op die pop ups want de wereld is toch wel een pluim waard. En zo vloeiend! 30 fps bewijst maar weer eens dag dat meer of genoeg is…[/quote]

Ja 30 of 60fps boeit mij niet zo, zolang de gameplay maar goed in orde is. Helaas irriteer ik mij mateloos aan pop-ups. Bij AC Unity viel het mij heel erg op, dus alleen daarom al kan ik niet genieten van de game. Als anderen hier minder op letten, good for them en ze zullen vast plezier ermee hebben. Los van de popups ben ik ook wel klaar met Assassins Creed. De games zijn zelf al erg herhalend voor mijn smaak. En daarnaast is de nieuwe game steeds een herhaling van de vorige game. Het voelt gewoon alsof ik weer Assassins Creed 1 aan het spelen ben eerlijk gezegd…

0
  13. User  avatar
    482 XP

[quote]Ja 30 of 60fps boeit mij niet zo, zolang de gameplay maar goed in orde is. Helaas irriteer ik mij mateloos aan pop-ups. Bij AC Unity viel het mij heel erg op, dus alleen daarom al kan ik niet genieten van de game. Als anderen hier minder op letten, good for them en ze zullen vast plezier ermee hebben. Los van de popups ben ik ook wel klaar met Assassins Creed. De games zijn zelf al erg herhalend voor mijn smaak. En daarnaast is de nieuwe game steeds een herhaling van de vorige game. Het voelt gewoon alsof ik weer Assassins Creed 1 aan het spelen ben eerlijk gezegd…[/quote]

Kom op, alsof GTA 5 geen pop ups heeft? Of welke willekeurige sandbox game dan ook. Dat zit er nou eenmaal in en is alleen op te lossen met goedkope mist in de verte. Dus of je krijgt een mistige game of dit dus kies maar.

Er is geen pc in de wereld die heel die fucking franse stad en inwoners kan inladen zodat je vloeiend, zonder popups door de stad kan rennen.

Ik vind kritiek niet erg op een game, maar wel realistisch blijven aub.

De game kan aanvoelen als AC1 voor jou, maar ik betwijfel of je dan wel echt alle AC games hebt gespeeld. Verschil tussen 1 en 2 is groot. 3 en 4 is enorm en Unity zal nog groter verschil maken omdat ze zelfs het hele combat systeem om hebben gegooid en echt stealth gebruiken. Dus ik snap je argumenten niet helemaal.

0
  14. User  avatar
    1299 XP

[quote]Kom op, alsof GTA 5 geen pop ups heeft? Of welke willekeurige sandbox game dan ook. Dat zit er nou eenmaal in en is alleen op te lossen met goedkope mist in de verte. Dus of je krijgt een mistige game of dit dus kies maar.

Er is geen pc in de wereld die heel die fucking franse stad en inwoners kan inladen zodat je vloeiend, zonder popups door de stad kan rennen.

Ik vind kritiek niet erg op een game, maar wel realistisch blijven aub.

De game kan aanvoelen als AC1 voor jou, maar ik betwijfel of je dan wel echt alle AC games hebt gespeeld. Verschil tussen 1 en 2 is groot. 3 en 4 is enorm en Unity zal nog groter verschil maken omdat ze zelfs het hele combat systeem om hebben gegooid en echt stealth gebruiken. Dus ik snap je argumenten niet helemaal.[/quote]

Zo nu en dan een pop-up maakt ook niet zoveel uit, maar dit is gewoon één groot pop-up fest. Dat viel mijzelf ook meteen op toen ik naar het filmpje zat te kijken, en zoveel pop-ups in zo’n kort filmpje heb ik echt nog nooit gezien. Ik vind zijn kritiek terecht wat dat betreft.
    Waar ik het niet mee eens ben is dat AC nog steeds als deel 1 aanvoelt. Er zijn grote stappen gemaakt door de jaren heen. Maar het verhaal is er alleen maar slechter op geworden helaas.

Misschien dat ze eens moeten stoppen met milken en niet ieder jaar een nieuw deel uit moeten brengen om de kwaliteit van de franchise te bewaren. Dan heb je games zonder al deze pop-ups en met een goede storyline.

Ubisoft zou inderdaad eens een voorbeeld aan Rockstar mogen nemen.

0
  15. User  avatar
    1464 XP

[quote]Zo nu en dan een pop-up maakt ook niet zoveel uit, maar dit is gewoon één groot pop-up fest. Dat viel mijzelf ook meteen op toen ik naar het filmpje zat te kijken, en zoveel pop-ups in zo’n kort filmpje heb ik echt nog nooit gezien. Ik vind zijn kritiek terecht wat dat betreft.
    Waar ik het niet mee eens ben is dat AC nog steeds als deel 1 aanvoelt. Er zijn grote stappen gemaakt door de jaren heen. Maar het verhaal is er alleen maar slechter op geworden helaas.

Misschien dat ze eens moeten stoppen met milken en niet ieder jaar een nieuw deel uit moeten brengen om de kwaliteit van de franchise te bewaren. Dan heb je games zonder al deze pop-ups en met een goede storyline.

Ubisoft zou inderdaad eens een voorbeeld aan Rockstar mogen nemen.[/quote]

Ja, ik ben het hier volledig mee eens. Als je in de verste verte wat popup hebt, dat is best wel te begrijpen (alhoewel ik het eigenlijk onnodig vind in het begin van een console cyclus). Maar je ziet hier echt abnormaal veel pop-up, zelfs bij NPC’s die echt dicht bij je staan (in die menigte steeds). Dat kan je gewoon niet goed praten als Ubisoft zijnde.

Ik zou ook graag minder vaak een AC game zien, bijvoorbeeld slechts één keer in de twee jaar. Maar als bijna elke fan jaarlijks de games koopt, waarom zouden ze dan niet jaarlijks een uitbrengen? Het kost ze geld om het niet te doen. En dat gaat helaas soms ten koste van de consument (hier, wij gamers).

0
  16. User  avatar
    482 XP

[quote]Zo nu en dan een pop-up maakt ook niet zoveel uit, maar dit is gewoon één groot pop-up fest. Dat viel mijzelf ook meteen op toen ik naar het filmpje zat te kijken, en zoveel pop-ups in zo’n kort filmpje heb ik echt nog nooit gezien. Ik vind zijn kritiek terecht wat dat betreft.

Ubisoft zou inderdaad eens een voorbeeld aan Rockstar mogen nemen.[/quote]

niet om het een of ander maar de pop-ups zijn skins die gerenderd worden.

Exact hetzelfde wat GTA ook heeft, nu al, terwijl er op het scherm bij AC paar honderd man staat loop je bij GTA langs 5 of 6 mensen… En daar zie je ook alles gewoon oppoppen. Rij maar eens een hoek om bij een of andere straat en ga vol op de rem.
    Dan zie je ineens auto’s en mensen verschijnen uit het niets.

Dus ik zou graag willen dat Ubisoft juist geen voorbeeld aan Rockstar zou nemen want dan was de game 100% crap geweest. Ik kan wel filmpjes gaan opzoeken van de popups van GTA of slechte tearing, bugs etc. Maar dat heeft toch geen zin, want er is nou eenmaal Ubisoft haat op het moment. Dus kunnen mensen niet meer objectief blijven…

0
  17. User  avatar
    1299 XP

Nou, gelukkig is er hier nog eentje objectief 😉

0
  18. User  avatar
    544 XP

[quote]niet om het een of ander maar de pop-ups zijn skins die gerenderd worden.

Exact hetzelfde wat GTA ook heeft, nu al, terwijl er op het scherm bij AC paar honderd man staat loop je bij GTA langs 5 of 6 mensen… En daar zie je ook alles gewoon oppoppen. Rij maar eens een hoek om bij een of andere straat en ga vol op de rem.

Dus ik zou graag willen dat Ubisoft juist geen voorbeeld aan Rockstar zou nemen want dan was de game 100% crap geweest. Ik kan wel filmpjes gaan opzoeken van de popups van GTA of slechte tearing, bugs etc. Maar dat heeft toch geen zin, want er is nou eenmaal Ubisoft haat op het moment. Dus kunnen mensen niet meer objectief blijven…[/quote]

Nou… nee dus. Je ziet gewoon dat kleding en gezicht veranderd. Je ziet dat iets van groen naar blauw gaat, of wit naar geel. Een lange jas wordt opeens een korter jas Iemand heeft blond haar en opeens is het bruin. Dat zijn echt geen skins die gerendered worden hoor. Snap sowieso niet waarom mensen dit blijven verdedigen. Het is gewoon not done, Ubisoft moet dit gewoon oplossen voordat de game in de winkel ligt, simpel. Dat je ergens ‘geen last’ van hebt wil nog niet zeggen dat de problemen er niet zijn.

Ik hoop voor de kopers dat er een day one patch komt dat dit oplost… Echter Ubisoft kennende heb ik niet echt veel vertrouwen hierin…

0
  19. User  avatar
    482 XP

Ok dan niet… Kansloos om te discussiëren over zoiets. Pop-up is als iets uit het niets verschijnt, en als iets van mega lelijke pixel buin naar een mooie jas met details veranderd is het Renderen van skins voltooid. Tuurlijk veranderd het, het gaat van lelijke pixels naar mooie pixels… Dat heb je zelf laten zien in je filmpje.

De reden waarom mensen dit blijven verdedigen is omdat die mensen wel weten hoe dit werkt en niet in een fairy tale leven waarin alles mogelijk is in games. Je moet niet vergeten dat bepaalde dingen ontzettend veel rekenkracht vereisen en dat misschien de playstation 4 of xbox one daar niet sterk genoeg in is. Misschien is dat ook een van de redenen dat het 30 fps is ipv 60? Misschien is 300 mensen renderen met 60 fps is niet mogelijk op de console en hebben ze dit bijgespijkerd. En hetzelfde geldt voor Dead Rising, eigenlijk de enige game die je kan vergelijken met die scene, daar zie je ook zombies op poppen en skins gerenderd worden terwijl je rond loopt. En niet te spreken over de FPS drops die je heel vaak hebt.

Kan niet anders, als je hardware het niet trekt dan heeft het iets meer tijd nodig om het te laten zien. Day 1 patch of niet ik koop die game gewoon. Enige wat ze zouden kunnen doen is wat minder mensen neerzetten, dat zou het enorm verlichten.

Overigens wie heeft er gezegd dat dit geen alpha footage is? Misschien heeft de persoon een Alpha versie verkregen ergens en zal het uiteindelijke product dit soort rariteiten niet hebben?

In plaats van de mooie gameplay te zien, de bewegingen en het grafische pracht, wordt hier meteen weer gezocht naar dat ene puntje wat er mis is met de game. En chapeau het is weer gelukt. Van het 30/60 fps verhaal naar het “pop-up” gezeik en waarschijnlijk straks weer wat nieuws. Alles om enthousiaste AC fans te kleineren en de game lekker naar beneden te halen.

0
  20. User  avatar
    1464 XP

[quote]Ok dan niet… Kansloos om te discussiëren over zoiets. Pop-up is als iets uit het niets verschijnt, en als iets van mega lelijke pixel buin naar een mooie jas met details veranderd is het Renderen van skins voltooid. Tuurlijk veranderd het, het gaat van lelijke pixels naar mooie pixels… Dat heb je zelf laten zien in je filmpje.

De reden waarom mensen dit blijven verdedigen is omdat die mensen wel weten hoe dit werkt en niet in een fairy tale leven waarin alles mogelijk is in games. Je moet niet vergeten dat bepaalde dingen ontzettend veel rekenkracht vereisen en dat misschien de playstation 4 of xbox one daar niet sterk genoeg in is. Misschien is dat ook een van de redenen dat het 30 fps is ipv 60? Misschien is 300 mensen renderen met 60 fps is niet mogelijk op de console en hebben ze dit bijgespijkerd. En hetzelfde geldt voor Dead Rising, eigenlijk de enige game die je kan vergelijken met die scene, daar zie je ook zombies op poppen en skins gerenderd worden terwijl je rond loopt. En niet te spreken over de FPS drops die je heel vaak hebt.

Kan niet anders, als je hardware het niet trekt dan heeft het iets meer tijd nodig om het te laten zien. Day 1 patch of niet ik koop die game gewoon. Enige wat ze zouden kunnen doen is wat minder mensen neerzetten, dat zou het enorm verlichten.

Overigens wie heeft er gezegd dat dit geen alpha footage is? Misschien heeft de persoon een Alpha versie verkregen ergens en zal het uiteindelijke product dit soort rariteiten niet hebben?

In plaats van de mooie gameplay te zien, de bewegingen en het grafische pracht, wordt hier meteen weer gezocht naar dat ene puntje wat er mis is met de game. En chapeau het is weer gelukt. Van het 30/60 fps verhaal naar het “pop-up” gezeik en waarschijnlijk straks weer wat nieuws. Alles om enthousiaste AC fans te kleineren en de game lekker naar beneden te halen.[/quote]

Er zijn inderdaad een hoop mensen die Ubisoft op dit moment aanvallen. Deels terecht, deels onterecht. Maar het lijkt er op dat jij dit wel erg sterk verdedigd. Ik moet zeggen dat ik me bij geen enkele Assassins Creed game dit type pop-up kan herinneren. In de verte, of als je zeg maar synchronized bovenop een hoge plek wat pop up ziet, dat misschien en voor mij is dat geen probleem.

Maar er was echt een hoop bombardie over hoe goed deze engine wel niet was, wat deze engine allemaal kon, hoeveel mooier het werd en hoeveel mensen deze game wel niet tegelijkertijd kon presenteren. En gegeven, het lijkt er op dat ze op een hoop onderdelen uitstekend scoren, want ik heb het idee dat het er inderdaad een stuk mooier uit ziet. Alleen die pop-up van erg dichtbij, dat is toch gewoon matig programmeerwerk. Ik snap dat er beperkingen zijn op de consoles, absoluut. Maar het lijkt me dat een goed functionerende engine, zeker op deze generatie consoles, begint bij alles wat dichtbij de speler staat en dat je dan vanaf daar de verte in werkt. Om een ervaring te creëren die inderdaad zo cinematisch mogelijk is. Want anders zet je toch 50 mensen minder neer? Of zorg je dat de view distance iets minder ver is? Of dat de game een heel klein beetje minder mooi is, maar dat dit soort slordigheden er niet in zitten?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb elke Assassins Creed game behalve Liberation uitgespeeld (en met veel plezier). Ik vind het verhaal geweldig en de sfeer is altijd goed. De gameplay is m’n grootste punt van kritiek (is wat repetitief), maar aangezien het verhaal en de sfeer er weer zo goed uit ziet heb ik m’n pre-order voor Unity geplaatst en reken er maar op dat ik vanaf donderdag de 13de dat hele weekend goed wat uren in de singleplayer steek.

Maar als dit in de release versie zit, dan is het een slordigheid. Want dit is namelijk niet iets wat in elke game zo voorkomt.

0
  21. User  avatar
    482 XP

[quote]Er zijn inderdaad een hoop mensen die Ubisoft op dit moment aanvallen. Deels terecht, deels onterecht. Maar het lijkt er op dat jij dit wel erg sterk verdedigd.
    Maar als dit in de release versie zit, dan is het een slordigheid. Want dit is namelijk niet iets wat in elke game zo voorkomt.[/quote]

Daarom kaart ik ook aan dat dit wellicht helemaal niet de versie is die Gold is gegaan. Wellicht is dit een Alpha versie met nog vele bugs. Er wordt gewoon te makkelijk gespeculeerd over games en hun ontwikkelaars wat hun markt verkracht, en daardoor verkopen ze minder en uiteindelijk wordt zo’n serie gecanceled door hun slechte reputatie, die gecreëerd wordt door mensen die maar wat lullen.

Dat is de reden dat ik dit juist verdedig. Omdat het onzinnig gezwets is, maar wel bij bepaalde mensen aankomt als waarheid. Die mensen cancelen hun pre-order of kopen de game helemaal niet meer. En dat is toch stom? Ik zeg niet dat Ubisoft de beste, bugloze en vernieuwende uitgever is, maar het moet wel een keer over zijn met dat stomme onzinnig gezeik over hoe slecht het wel niet is dat de game op 30fps is of dat de game pop-ups heeft.

Grote voorbeeld hiervan is de game Hatred. Trailer was nog niet uit of er werd meteen geroepen dat de makers een groep neo-nazi’s waren en het doel van het spel was om kleurlingen te vermoorden. Allemaal uiteindelijk zware onzin, maar het kwaad was al geschied want zelfs EPIC geloofde dit verhaal. Zo ver gaat dit soort onzin verhalen.

Speel de fucking release versie, zoek dan je eigen ergernissen en bepaal voor jezelf of de game crap is of niet. Maar ga niet hier zitten zeiken over een game die nog niet eens uit is waarvan je op basis van een paar minuten durend filmpje kan zien dat het een kutspel is met lelijke graphics, slecht programmeerwerk en weet ik welke onzin je nog meer kan verzinnen.

Ik wacht de review van PSX af hoe de game in elkaar zal zitten en ik ga het zelf ook gewoon ervaren. Games gaan zoiezo verder dan alleen de graphics en vind niet, zeker als ik terugkijk naar vroeger, dat spellen hier volledig vanaf mogen hangen. Anders hadden games als minecraft allang in de prullenbak gelegen…

0
  22. User  avatar
    1464 XP

[quote]Daarom kaart ik ook aan dat dit wellicht helemaal niet de versie is die Gold is gegaan. Wellicht is dit een Alpha versie met nog vele bugs. Er wordt gewoon te makkelijk gespeculeerd over games en hun ontwikkelaars wat hun markt verkracht, en daardoor verkopen ze minder en uiteindelijk wordt zo’n serie gecanceled door hun slechte reputatie, die gecreëerd wordt door mensen die maar wat lullen.

Dat is de reden dat ik dit juist verdedig. Omdat het onzinnig gezwets is, maar wel bij bepaalde mensen aankomt als waarheid. Die mensen cancelen hun pre-order of kopen de game helemaal niet meer. En dat is toch stom? Ik zeg niet dat Ubisoft de beste, bugloze en vernieuwende uitgever is, maar het moet wel een keer over zijn met dat stomme onzinnig gezeik over hoe slecht het wel niet is dat de game op 30fps is of dat de game pop-ups heeft.

Grote voorbeeld hiervan is de game Hatred. Trailer was nog niet uit of er werd meteen geroepen dat de makers een groep neo-nazi’s waren en het doel van het spel was om kleurlingen te vermoorden. Allemaal uiteindelijk zware onzin, maar het kwaad was al geschied want zelfs EPIC geloofde dit verhaal. Zo ver gaat dit soort onzin verhalen.

Speel de fucking release versie, zoek dan je eigen ergernissen en bepaal voor jezelf of de game crap is of niet. Maar ga niet hier zitten zeiken over een game die nog niet eens uit is waarvan je op basis van een paar minuten durend filmpje kan zien dat het een kutspel is met lelijke graphics, slecht programmeerwerk en weet ik welke onzin je nog meer kan verzinnen.

Ik wacht de review van PSX af hoe de game in elkaar zal zitten en ik ga het zelf ook gewoon ervaren. Games gaan zoiezo verder dan alleen de graphics en vind niet, zeker als ik terugkijk naar vroeger, dat spellen hier volledig vanaf mogen hangen. Anders hadden games als minecraft allang in de prullenbak gelegen…[/quote]

Ik ben het in grote lijnen wel met je verhaal eens. Conclusies maken op basis van halve feiten is slecht, om die conclusies naar buiten te brengen is nog slechter. Maar de dingen die ik zie hebben altijd een invloed op mijn mening.

Dat veel gamers wel conclusies trekken, en dat ze exploderen bij het horen van 30FPS, vind ik ook jammer. (Als Ubisoft de PS4 versie bewust op 900P zou houden, omdat Microsoft hun betaalt, dat zou ook ik verschrikkelijk vinden, maar dat geloof ik niet zo zeer) En als dat er voor zorgt dat bepaalde games minder populair worden en daardoor geen sequel of release krijgen is extra vervelend. Vooral ook omdat er een hoop mensen aan werken.

Over Hatred, ik heb dat niet volledig meegekregen. Maar wanneer (ik zeg maar wat) een miljoen mensen denken dat het een racistische shooter is en de naam EPIC komt er groot in voor, dan maakt het al weinig uit of het wél of niet racistisch is, EPIC kan zich dan niet stil houden.

Ik speel de release versie zeker weten op dag 1. En trek dus geen conclusies uit deze video. Maar ik ben wel duidelijk in het feit dat ik het matig zou vinden [b]als [/b]dit zo in de releaseversie zit. Want dit is absoluut niet nodig. Dat betekent absoluut niet dat het een slechte game is. Er zijn genoeg games die bugs bevatten die nog steeds enorm goed zijn of echt leuk zijn om te spelen.

Maar hopelijk lachen we hier volgend weekend over en zitten we zelfs in 1080P met een day one patch te spelen ;).

0
  23. User  avatar
    482 XP

[quote]Maar hopelijk lachen we hier volgend weekend over en zitten we zelfs in 1080P met een day one patch te spelen ;).[/quote]

Ik hoop het ook ergens stiekem wel. Ben erg benieuwd naar beide verhaallijnen. Van ‘jezelf’ en Arno. Vond het verhaal rondom desmond erg gaaf, wel enigszins lastig te volgen maar het had wel iets. Vond ook vet aan Blackflag dat het weer wat vaker voor kwam dat je uit de animus stapte. Zit low on cash, misschien kan ik dit weekend nog een game ervoor inruilen met 15 euro bon bij gamemania. Dan kost het me Shadow of Mordor en 5 euro.

0
  24. User  avatar
    1464 XP

[quote]Ik hoop het ook ergens stiekem wel. Ben erg benieuwd naar beide verhaallijnen. Van ‘jezelf’ en Arno. Vond het verhaal rondom desmond erg gaaf, wel enigszins lastig te volgen maar het had wel iets. Vond ook vet aan Blackflag dat het weer wat vaker voor kwam dat je uit de animus stapte. Zit low on cash, misschien kan ik dit weekend nog een game ervoor inruilen met 15 euro bon bij gamemania. Dan kost het me Shadow of Mordor en 5 euro.[/quote]

Ja, ik ben ook erg benieuwd waar ze na toe gaan met Arno, je eigen personage en ook wat er met de Animus gebeurd. Dat filmpje over WWII zag er erg stoer uit en ik ben dan ook erg benieuwd hoe dat zich allemaal uitspeelt.

En ja, moeilijke keuze. Shadow of Mordor moet erg goed zijn en volgens mij komt er ook best sterke DLC uit.

0
  25. User  avatar
    1793 XP

ik heb snel alle comments doorlopen. Hier mijn gedachten, statements of whatever…

….
    1 een Ubisoft game is geproduceerd door een massief aantal devs. Ubisoft is de enige massa productie studio met verschillende games…
    2 Ubisoft games hebben altijd WOW factor… Maar hun schijn bedriegt. Eens uitgespeeld is de replay value bijna op 0…
    3 Ubisoft games uitgezonderd TC zijn altijd unfinished of buggy. Kijk naar far cry 3. Hoe loopt die? Precies PS2 stijl maar met een mooie wereld die dan mega veel bugs of schoonheidsfoutjes geeft.
    4 ondanks dit is een Ubisoft game altijd super fun. Een assassin’s creed game kan je makkelijk 50-100 uur spelen. Zit altijd bom vol van events, content, free roam mogelijk heid, en COLLECTABLES!!!!! 😀

GTA V pop ups?
    Ja en nee. Het is een feit dat R* altijd zijn games FINISHED. Hoeveel keer ik het nog moet zeggen. De echte versie zal op current gen zijn! Gta v op old gen was voor ons te doen laten zwijgen zodat ze verder konden werken aan de echte versie…. En ze moesten natuurlijk wachten op een grote user community voor de current gen. Red dead redemption of eender welke R* game. Hoeveel pop ups heb jij gezien ??? Het enigste wat een R* game altijd heeft zijn bugs en glitches omdat ze een van de weinige studio’s zijn die tenminste werkt aan hun games en echt massief maakt. Je krijgt waar voor je geld!

Games kopen door reviews? Nee, de meeste reviews zijn gewoon een opinie. Een fan kan snel dan zijn hart opluchten terwijl een hater dan maar weer eens kan blijven haten. Of lokkende reviews. Grote sites als ign krijgen een check voor een goede review te schrijven…

Kleinere sites zoals psx sense zijn dan weer eerlijk en oprecht. Maar als ik eerlijk mag zijn, soms overdrijven ze een beetje voor nieuwe bezoekers 😀

Oordeel niet op trailers. Oordeel op gameplay en Lets plays.
    Geef een game de kans, tenzij het helemaal jouw genre niet is!.

Ik koop elke game waarbij ik het gevoel krijg dat deze leuk lijkt te zijn. De toppers haal ik day One … De andere gebruik ik als testertjes. En soms kunnen die testertjes ook eens verbazen 🙂

Over assassin’s creed 3. Die game heeft geen bugs? Lol
    Ik vond de game kei leuk maar ik heb echt rare shit gezien. Onsterfelijke paarden , paarden die je volgen(stalkers), koetsen die vliegen, freezes, enz

0
  26. User  avatar
    482 XP

Rockstar heeft ook bugs en die games zijn ook niet Finished. Komen genoeg patches uit voordat een rockstar game finished is. (Denk maar eens aan GTA Online) En dat vind ik ook niet erg. Het is namelijk een gigantische game met zoveel dingen te doen en gebieden. Ongetwijfeld dat er dan glitches en bugs zijn. Daar klaag ik dan ook nooit over. Ook bij Red dead redemption. Ook zal je straks op de ps4 gewoon pop ups zien in GTA5. Je hebt namelijk altijd te maken met een view distance die gerendered moet worden. (Het bekende botsen tegen een onzichtbare boom die na de crash pas verschijnt bijv.) En daar heb ik ook alle begrip voor, net als bij games van Ubisoft. Alles is gigantisch groot en zoveel te berekenen door die computertjes het is soms gewoon zwaar.

AC3 vond ik wel een van de slechtste maar moet ook weer toegeven wel een van de langste. Veel verhaal, ook best goed nog en zoveel te doen. Maar uiteraard vol met vage shit xD

Ik vind een bug of glitch pas storend als het ervoor zorgt dat de game niet werkt. Bijvoorbeeld als het je savegame corrupt maakt en je opnieuw moet beginnen of je niet voorbij een bepaalde missie komt vanwege een bug.

Dat had ik bij Elders scrolls online. Door een bug kon ik de main quest niet doen en daardoor niet progressen naar een kasteel. Gelukkig was dit tijdens de beta en is dit nu weg, maar toch.

0
  27. User  avatar
    116 XP

[quote]niet om het een of ander maar de pop-ups zijn skins die gerenderd worden.

Dus ik zou graag willen dat Ubisoft juist geen voorbeeld aan Rockstar zou nemen want dan was de game 100% crap geweest. Ik kan wel filmpjes gaan opzoeken van de popups van GTA of slechte tearing, bugs etc. Maar dat heeft toch geen zin, want er is nou eenmaal Ubisoft haat op het moment. Dus kunnen mensen niet meer objectief blijven…[/quote]

Je vergelijkt een PS3 game met een PS4 game, lol

0
  28. User  avatar
    482 XP

[quote]Je vergelijkt een PS3 game met een PS4 game, lol[/quote]

Ik vergelijk ook Dead rising 3 met AC Unity. Dus wat is je punt? Daarbij wat maakt het uit op welke console het is? Als het voor mensen een irritatie op de 4 is was dat het ook op de 3. Oh nee wacht het is Rockstar dus dan mag het wel. Zal straks wel wat gameplaybeelden van de PS4 versie bekijken, ben benieuwd of het daar ook popup heeft. (Heeft het ook, want het is onmogelijk om een spel te maken zonder popup. Maar mensen realiseren zich dat niet)

Waarom denk je dat je in MMO’s door een soort gang moet lopen in een vierkant? Neem bijv DCUO, Wow en eigenlijk elke willekeurige MMO. Precies, dat komt omdat je pc of console de map en npc’s nog aan het renderen is. Dus als je dan uit die gang komt is alles zichtbaar. Doen ze dit niet, dan zal je altijd die pop ups hebben. En in een game als GTA en AC kan dit niet anders omdat het een open wereld is…

0
  29. User  avatar
    1464 XP

http://www.youtube.com/watch?v=lEBOTwNYj6g&list=UUKy1dAqELo0zrOtPkf0eTMw

Ik ga m’n vrienden en familie maar een bericht sturen dat ze me tot volgend jaar niet meer zien :P.

0
  30. User  avatar
    1793 XP

[quote]https://www.youtube.com/watch?v=lEBOTwNYj6g&list=UUKy1dAqELo0zrOtPkf0eTMw

Ik ga m’n vrienden en familie maar een bericht sturen dat ze me tot volgend jaar niet meer zien :P.[/quote]

ik heb hem al gezien. Inderdaad vet maar pas op. Dit is niet de ps4 versie die je zag… Toch zeker een instant buy 🙂

Eigenlijk snap ik niet waarom ze zoveel trailers moeten lossen. Als assassin’s creed fan was ik al verkocht sinds de demo.

@georgash

Je realiseerd toch dat je mijn COMMENT nu niet goed gelezen hebt? Anyways. Heb je al pop ups gevonden in de nieuwe v. . Euh. Excuseer de echte versie… ?

0
  31. User  avatar
    1464 XP

[quote]ik heb hem al gezien. Inderdaad vet maar pas op. Dit is niet de ps4 versie die je zag… Toch zeker een instant buy 🙂

Eigenlijk snap ik niet waarom ze zoveel trailers moeten lossen. Als assassin’s creed fan was ik al verkocht sinds de demo.

@georgash

Je realiseerd toch dat je mijn COMMENT nu niet goed gelezen hebt? Anyways. Heb je al pop ups gevonden in de nieuwe v. . Euh. Excuseer de echte versie… ?[/quote]

Ja ik ben ook bang dat dit geen PS4 beelden zijn. En die pop-up zou er nog best kunnen zijn ( en dat blijft slordig ;)).

Maar verder lijkt dit qua verhaal en sfeer echt een uitstekende game te worden. Dat wordt genieten volgend weekend (no life spelen zodat ik klaar ben wanneer GTA V uitkomt :))

0
  32. User  avatar
    482 XP

[quote]Je realiseerd toch dat je mijn COMMENT nu niet goed gelezen hebt? Anyways. Heb je al pop ups gevonden in de nieuwe v. . Euh. Excuseer de echte versie… ?[/quote]

Nee gta 5 is nog niet uit voor ps4 dus ik wacht ff met “zoeken”. Wat ik wel weet is dat ik volgende week AC:Unity ga halen. Kan niet wachten tot me salaris binnen is. Ik haal em gewoon 😛 Jeetje wat wordt het weer bruut.

0