Topic: Cod AW zondags besteld bartsmit

02 november 2014om 20:24

Hallo,

Zijn er nog meer mensen die vandaag cod AW hebben besteld bij bartsmit.
Met de tekst in de beschrijving van zondags voor 3 uur besteld maandag in huis?

Nou ik heb dus het volgende probleem, ik heb hem dus nog netjes optijd besteld om 2 uur. Met de leveringsvoorkeur op maandag 3 november. En dat gaven hun ook standaard als keuze.

Nou krijg ik dus leuk een mail binnen van dat me pakketje verzonden is met de track & trace code. Nou ik vrolijk kijken van yeah hoelaat moet ik opstaan. Zie ik dat hij opeens op dinsdag 4 november geleverd word!! En hier ben ik echt neidig over.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem? En wat zou ik moeten doen?

Gr,
Koen

13 reacties

  1. User  avatar
    247 XP

    Heb hem vorige week daar al besteld. Staat al de hele week op verzonden met verzending wordt voorbereid. Ben benieuwd aangezien PostNL officieel ook geen pakketjes bezorgd op maandag.

    0
  2. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Hallo,

    Zijn er nog meer mensen die vandaag cod AW hebben besteld bij bartsmit.
    Met de tekst in de beschrijving van zondags voor 3 uur besteld maandag in huis?

    Nou ik heb dus het volgende probleem, ik heb hem dus nog netjes optijd besteld om 2 uur. Met de leveringsvoorkeur op maandag 3 november. En dat gaven hun ook standaard als keuze.

    Nou krijg ik dus leuk een mail binnen van dat me pakketje verzonden is met de track & trace code. Nou ik vrolijk kijken van yeah hoelaat moet ik opstaan. Zie ik dat hij opeens op dinsdag 4 november geleverd word!! En hier ben ik echt neidig over.

    Zijn er nog meer mensen met dit probleem? En wat zou ik moeten doen?

    Gr,
    Koen[/quote]

    Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?

    0
  3. User  avatar
    247 XP

    [quote]Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?[/quote]

    Officieel niet. Behalve als pakketje van tevoren is aangemeld. Kan zijn dat Bart Smit deal heeft met PostNL. PostNL bezorgd op maandag normaliter alleen pakketjes die zaterdag niet bezorgd konden worden.

    0
  4. User  avatar
    280 XP

    Heb contact met bartsmit, alle cods worden gewoon maandag bezorgd! geen zorgen!

    0
  5. User  avatar
    487 XP

    [quote]Heb contact met bartsmit, alle cods worden gewoon maandag bezorgd! geen zorgen![/quote]

    Hoe heb jij contract met ze gehad dan? Zojuist of al veel eerder?
    Want anders hoort de levering gewoon op maandag te staan niet op dinsdag.

    [quote]Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?[/quote]

    Tegenwoordig leveren ze ook al op zondag en maandag standaard. Niet alle bedrijven maar zoals coolblue wel.

    0
  6. User  avatar
    247 XP

    Heb er sinds 5 minuten een tijd bij staan. Maandag tussen 09:30 en 11:30. Dus zal wel goed komen.

    0
  7. User  avatar
    386 XP

    Ik werk bij postnl.
    Sinds kort bezorgen ze wel paketten op maandag 😉

    0
  8. User  avatar
    1140 XP

    Dat is beter nieuws! 🙂

    0
  9. User  avatar
    487 XP

    Mijne word opeens tussen 5 en 7 bezorgt.. Is wel laat, maar Ik krijg hem in iedergeval vandaag!

    0
  10. User  avatar
    247 XP

    Heb hem net binnen.

    0
  11. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Ik werk bij postnl.
    Sinds kort bezorgen ze wel paketten op maandag ;)[/quote]

    Mooi om te weten vroeger was dat niet zo zal wel met concurrentie te maken hebben.

    0
  12. User  avatar
    1758 XP

    Ik had m om 13:00 besteld zondag en vandaag nog niet binnen gekregen, alleen vanochtend om 11:00 een mailtje dat mn bestelling was verzonden. Zou wel lullig zijn als de extra’s van de Day Zero edition er dan niet bij zitten ook al heb ik m op tijd besteld.

    0
  13. User  avatar
    214 XP

    Kunnen ze het nietin de brievenbus gooien ik krijg hem morgen binnen maar ben de hele dag niet thuis

    0