Hallo,
Zijn er nog meer mensen die vandaag cod AW hebben besteld bij bartsmit.
Met de tekst in de beschrijving van zondags voor 3 uur besteld maandag in huis?
Nou ik heb dus het volgende probleem, ik heb hem dus nog netjes optijd besteld om 2 uur. Met de leveringsvoorkeur op maandag 3 november. En dat gaven hun ook standaard als keuze.
Nou krijg ik dus leuk een mail binnen van dat me pakketje verzonden is met de track & trace code. Nou ik vrolijk kijken van yeah hoelaat moet ik opstaan. Zie ik dat hij opeens op dinsdag 4 november geleverd word!! En hier ben ik echt neidig over.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? En wat zou ik moeten doen?
Gr,
Koen

Heb hem vorige week daar al besteld. Staat al de hele week op verzonden met verzending wordt voorbereid. Ben benieuwd aangezien PostNL officieel ook geen pakketjes bezorgd op maandag.
[quote]Hallo,
Zijn er nog meer mensen die vandaag cod AW hebben besteld bij bartsmit.
Met de tekst in de beschrijving van zondags voor 3 uur besteld maandag in huis?
Nou ik heb dus het volgende probleem, ik heb hem dus nog netjes optijd besteld om 2 uur. Met de leveringsvoorkeur op maandag 3 november. En dat gaven hun ook standaard als keuze.
Nou krijg ik dus leuk een mail binnen van dat me pakketje verzonden is met de track & trace code. Nou ik vrolijk kijken van yeah hoelaat moet ik opstaan. Zie ik dat hij opeens op dinsdag 4 november geleverd word!! En hier ben ik echt neidig over.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? En wat zou ik moeten doen?
Gr,
Koen[/quote]
Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?
[quote]Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?[/quote]
Officieel niet. Behalve als pakketje van tevoren is aangemeld. Kan zijn dat Bart Smit deal heeft met PostNL. PostNL bezorgd op maandag normaliter alleen pakketjes die zaterdag niet bezorgd konden worden.
Heb contact met bartsmit, alle cods worden gewoon maandag bezorgd! geen zorgen!
[quote]Heb contact met bartsmit, alle cods worden gewoon maandag bezorgd! geen zorgen![/quote]
Hoe heb jij contract met ze gehad dan? Zojuist of al veel eerder?
Want anders hoort de levering gewoon op maandag te staan niet op dinsdag.
[quote]Ze leveren toch geen post op maandag post.nl?[/quote]
Tegenwoordig leveren ze ook al op zondag en maandag standaard. Niet alle bedrijven maar zoals coolblue wel.
Heb er sinds 5 minuten een tijd bij staan. Maandag tussen 09:30 en 11:30. Dus zal wel goed komen.
Ik werk bij postnl.
Sinds kort bezorgen ze wel paketten op maandag 😉
Dat is beter nieuws! 🙂
Mijne word opeens tussen 5 en 7 bezorgt.. Is wel laat, maar Ik krijg hem in iedergeval vandaag!
Heb hem net binnen.
[quote]Ik werk bij postnl.
Sinds kort bezorgen ze wel paketten op maandag ;)[/quote]
Mooi om te weten vroeger was dat niet zo zal wel met concurrentie te maken hebben.
Ik had m om 13:00 besteld zondag en vandaag nog niet binnen gekregen, alleen vanochtend om 11:00 een mailtje dat mn bestelling was verzonden. Zou wel lullig zijn als de extra’s van de Day Zero edition er dan niet bij zitten ook al heb ik m op tijd besteld.
Kunnen ze het nietin de brievenbus gooien ik krijg hem morgen binnen maar ben de hele dag niet thuis