Ik kan COD: AW niet shareplayen met m’n maatje.
Hij krijgt een scherm dat het geblokkeerde content is en dat ik eerst terug moet keren naar m’n gamescherm…
Iemand anders hier ook problemen mee? Of een oplossing hiervoor uiteraard?
Ik kan COD: AW niet shareplayen met m’n maatje.
Hij krijgt een scherm dat het geblokkeerde content is en dat ik eerst terug moet keren naar m’n gamescherm…
Iemand anders hier ook problemen mee? Of een oplossing hiervoor uiteraard?
Werkt morgen denk ik wel ivm officiële releasedatum. Shareplay ondersteund alle games met Dualshock 4.
[quote]Werkt morgen denk ik wel ivm officiële releasedatum. Shareplay ondersteund alle games met Dualshock 4.[/quote]
Laten we het hopen, moet m’n maatje nog ff overhalen om m te halen.
Supervet spel namelijk, valt me zeer zeker niet tegen, misschien ook omdat m’n verwachtingen niet zo hoog ware ivm cod ghost whaha
Heeft je maatje toevallig ook PS+?
[quote]Ik kan COD: AW niet shareplayen met m’n maatje.
Iemand anders hier ook problemen mee? Of een oplossing hiervoor uiteraard?[/quote]
gewoon ff weer share play op new opstarten
[quote]gewoon ff weer share play op new opstarten[/quote]
Om even antwoord te geven op jullie vragen, ja, m’n maatje heeft ook ps+ en we hebben het een paar x geprobeerd. met elke x hetzelfde resultaat.
Verder mensen waarbij het wel gelukt is dan?
[quote]Werkt morgen denk ik wel ivm officiële releasedatum. Shareplay ondersteund alle games met Dualshock 4.[/quote]
Nou niet dus. Het ZOU moeten werken met alle games, maar dat klopt dus niet. Waarschijnlijk kunnen publishers dit toch blokkeren, net als ze bepaalde content kunnen blokkeren voor Twitch. Zo werkt Fifa 15 niet en ik dacht ook Shadow of Mordor. Fifa 15 heb ik zelf getest met vrienden en werkte niet, kreeg regio locked content te zien. Shadow of Mordor heb ik niet, maar heb gelezen dat andere dezelfde melding krijgen.
Dit is niet waar, ik ben al games tegengekomen waar het niet mee kan, zoals Minecraft!
[quote]Nou niet dus. Het ZOU moeten werken met alle games, maar dat klopt dus niet. Waarschijnlijk kunnen publishers dit toch blokkeren, net als ze bepaalde content kunnen blokkeren voor Twitch. Zo werkt Fifa 15 niet en ik dacht ook Shadow of Mordor. Fifa 15 heb ik zelf getest met vrienden en werkte niet, kreeg regio locked content te zien. Shadow of Mordor heb ik niet, maar heb gelezen dat andere dezelfde melding krijgen.[/quote]
Shadow of Mordor werkt bij mij wel, heb t van een vriend even een halfuurtje via shareplay mogen spelen maar vond er vrij weinig aan. Hij deed t wel gewoon goed.
[quote]Nou niet dus. Het ZOU moeten werken met alle games, maar dat klopt dus niet. Waarschijnlijk kunnen publishers dit toch blokkeren, net als ze bepaalde content kunnen blokkeren voor Twitch. Zo werkt Fifa 15 niet en ik dacht ook Shadow of Mordor. Fifa 15 heb ik zelf getest met vrienden en werkte niet, kreeg regio locked content te zien. Shadow of Mordor heb ik niet, maar heb gelezen dat andere dezelfde melding krijgen.[/quote]
Ik weet niet hoe het met shadow of mordor is omdat ik het spel zelf. Iet heb maar met fifa 15 werkt die bij mij gewoon hoor
[quote]Ik kan COD: AW niet shareplayen met m’n maatje.
Iemand anders hier ook problemen mee? Of een oplossing hiervoor uiteraard?[/quote]
Heb zelf Activision gebeld, op dit moment werkt shareplay niet met cod advanced warfare. mocht dit wel in de toekomst zo zijn dan sturen ze een berichtje naar mij. Dus……het werkt niet!!