Goeienavond , vanmiddag na mijn werk had ik m opgehaald en thuis gelijk in de gleuf van mijn PlayStation gedaan.
Even een update en hoppa lets do this , meteen multiplayer vanwege dubbel xp na 4 uurtjes had ik dat wel gezien.
Over op de order van de dag het is even wennen aan de snelheid van de game went hopelijk wel na loop van tyd.
Campaing vind ik na 4 missies : Toppie X , de verhaallijn wouw niks anders over te zeggen.
Ben benieuwd wat jullie tot nu toe van de game vinden..

De single player heb ik nog niet gespeeld. Multiplayer positief verrast! En dat exo skeleton valt best wel mee. Sterker nog, het is nog wel vet ook. Trouwens, als je hardpoint speelt krijg je veel xp
Heb alleen multiplayer gespeeld. Moeilijk om een goede score neer te zetten, dus uitdagend. Iets wat we de laatste tijd niet hebben gezien in een game zoals COD. Ik vind het een hele goede game. Ik had namelijk het idee dat het superjumpen in mindere mate zou worden uitgewerkt, maar het is heel vloeiend dus heel goed! Helemaal tof. Bij Ghosts had ik helemaal geen drang om het te spelen, dan speelde ik het meer omdat ik de tijd moest vullen. Maar bij deze COD wil ik het gewoon weer spelen! Ik ben er positief onder, maar ik kan me goed voorstellen dat je het 100x niks vind, door het vele doodgaan. Normaal had ik een KD van rond de 2 en nu is die 1,5. Dus het is wel degelijk wennen aan het snelle, maar ozo actievolle spel!
Ik heb sinds Black Ops 1 geen enkele Call of Duty echt actief gespeeld, en heb alleen MW3 en BO2 kort gespeel daarna (Ghosts helemaal niet). Ik kan de game dus lastig vergelijken met de vorige 3 titels.
Ik kreeg de game binnen en begon met de eerste twee singleplayer missies. Alhoewel ik nog weinig over het verhaal weet, ziet het er allemaal uitstekend uit. Je ziet aan alles dat er veel aandacht is gegeven aan deze singleplayer campagne. Na de inleiding heb je een redelijk goed idee waarom je bent waar je bent en begint het verhaal. Grafisch ziet het er ook uitstekend uit. Ik vind de animaties echt ongelofelijk mooi, met Kevin Spacey als uitspringer. Hulde voor Sledgehammer.
Dan de multiplayer. Ik heb de co-op modus nog niet gespeeld, dus het gaat hier puur om online.
En ik denk dat Sledgehammer hier echt een uitstekend spel heeft neergezet. Ik was op momenten wat gefrustreerd door mijn slechte internet verbinding en matige skills (aan het eind van de dag K/D precies 1.00, yes! :)). Maar het speelt echt heerlijk!
Het is uiteindelijk gewoon Call of Duty, dat merk je aan alles. Maar de toevoeging van de exo-suit, en daarmee de mobiliteit, brengt echt een heerlijk verfrissende ervaring met zich mee. Je moet veel meer rekening houden met verticaliteit. Wanneer je iemand aanvalt (of zelf aangevallen wordt) heb je de mogelijkheid om snel te dodgen, wat er voor zorgt dat je niet alleen in beweging moet en wilt blijven, maar dat je ook echt goed moet kunnen richten om een snel verplaatsende vijand te doden. Ik moet nog wat wennen aan de snelheid, aangezien ik de afgelopen jaren vooral Battlefield 3 en 4 heb gespeeld, maar ik vind dit echt een uitstekende toevoeging.
Grafisch is de game uitstekend. Vooral in de singleplayer valt dit me op, wanneer ik bijvoorbeeld Kevin Spacey of een van de andere karakters zie praten. Echt ongelofelijk mooi, foto-realistisch. De textures zijn scherp (moeten soms heel even inladen bij de start van een ronde), de belichting is beter, de FPS is ongelofelijk soepel en de resolutie is perfect.
Was CoD op de PS3 eigenlijk ook 1080P of maximaal 720P? Ik denk het laatste.
De maps? Ik vind ze cool, er zitten een paar prachtige maps tussen, maar ik vind het moeilijk om te zeggen of ze goed gemaakt zijn. Ik heb in ieder geval nog niet veel campers meegemaakt (op Impact wel wat, maar dat is ook echt een level dat uitermate geschikt is voor snipers en daar doe ik dan zelf ook graag aan mee. Richt en schiet,wie is het beste?
Zoals je uit deze post kan halen, ben ik uitermate positief over de game. Het is lang geleden dat een Call of Duty game mij echt heeft kunnen interesseren, maar Sledgehammer heeft het geflikt.
Als we nu in november 2015 een WWII of een Vietnam Call of Duty krijgen dan schrijf ik me bijna in bij de Call of Duty fanclub ;). Vanmiddag even wat Mountain Dew en Dorito’s ophalen en dan vanavond weer verder (haha).
Gisteren direct een paar potjes online gespeeld. Het begon direct vrij goed. Het voelt vertrouwd aan, maar toch vernieuwd. De exo pakken geven een mooie, niet overheersende toevoeging. In vergelijking met Ghosts is deze game geweldig.
Toch wel een kritiek puntje op de wapens. Sommige wapens zijn momenteel wel overpowered merk ik. Zeker met SMG’s maak je soms geen kans. Dit waarschijnlijk toch binnenkort aangepast (CoD kennende).
God bless de classic mode, die double jumps verpesten het een beetje voor mij als ik dat wil doen speel ik wel destiny.
Overigens wel vele malen beter als ghosts, daar heb ik echt geen seconde van genoten.
Heeft echt niemand last van die kut verbindingen die er zijn. Zit vaak op een streepje.
Gisteren ook AW gehaald. maar had geen double XP? Heb wel de day zero edition. Heb wel die AK en die andere wapens in goud er bij gekregen!
Gisteren en nu ook vandaag is er dubbel XP. Hoef je niet een code voor in te voeren, als het goed is zie je als elk potje begint 2XP staan.
Vandaag ook nog? gisteren zag ik dat ik nog 14 minuten aan dubbel xp over had namelijk.
Die 14 minuten komen denk ik uit een Supply Drop. Daar krijg je af en toe 10-20 (of misschien wel meer nog) minuten 2x XP.
En ja, vandaag ook nog dus :P. Ik kreeg vandaag een melding te zien bij het opstarten dat de 2x XP 24 uur is verlengd.
Zulke meldingen heb ik nooit gekregen? of waar kan je dat zien.
[quote]Zulke meldingen heb ik nooit gekregen? of waar kan je dat zien.[/quote]
Ik klikte Multiplayer aan, dan Play Online, dan verbindt de game zich met de servers, en dan krijg ik een popup. Heb nu een paar gezien:
– Bedankt voor het kopen van de Day One edition (best lang verhaal over Sledgehammer etc)
– Double XP op day zero
– Double XP op day one
– Season Pass informatie
Ik heb de Day Zero editie, verder geen duurdere versie. Ook heb ik de Day Zero code ingevuld in de PS Store.
Ja die melding kreeg ik.. maar ik heb geen double xp
ps: ik heb ps3 kan het daar ook door komen? 😛
[quote]Ja die melding kreeg ik.. maar ik heb geen double xp
ps: ik heb ps3 kan het daar ook door komen? :P[/quote]
Ik speel op de PS4, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Wellicht dat je het baseert op de +100 die je bij een kill te zien krijgt bij bvb Team Deathmatch? (en dus niet +200, wat ik ook niet zie?)
Anders zou ik het ook wetne. Vreemd!
Irriteer me mateloos aan die headset meldingen van mensen die hun headset aan hebben wat ik vervolgens redelijk groot een melding van krijg en dan ook nog bijna midden in het scherm!!
Dat moet egt terug naar klein in een hoekje!
Voor de rest eindelijk een nog snellere gameplay ( lees chaos)
Wat ik persoonlijk heerlijk vind!
Had er weinig vertrouwen in maar wat een topper deze cod!!!
Nog maar 1 hoofdstukje gespeeld, toen weer uit gedaan en bezig met Destiny 0_0
[quote]Ik heb sinds Black Ops 1 geen enkele Call of Duty echt actief gespeeld, en heb alleen MW3 en BO2 kort gespeel daarna (Ghosts helemaal niet). Ik kan de game dus lastig vergelijken met de vorige 3 titels.
Ik kreeg de game binnen en begon met de eerste twee singleplayer missies. Alhoewel ik nog weinig over het verhaal weet, ziet het er allemaal uitstekend uit. Je ziet aan alles dat er veel aandacht is gegeven aan deze singleplayer campagne. Na de inleiding heb je een redelijk goed idee waarom je bent waar je bent en begint het verhaal. Grafisch ziet het er ook uitstekend uit. Ik vind de animaties echt ongelofelijk mooi, met Kevin Spacey als uitspringer. Hulde voor Sledgehammer.
Dan de multiplayer. Ik heb de co-op modus nog niet gespeeld, dus het gaat hier puur om online.
En ik denk dat Sledgehammer hier echt een uitstekend spel heeft neergezet. Ik was op momenten wat gefrustreerd door mijn slechte internet verbinding en matige skills (aan het eind van de dag K/D precies 1.00, yes! :)). Maar het speelt echt heerlijk!
Het is uiteindelijk gewoon Call of Duty, dat merk je aan alles. Maar de toevoeging van de exo-suit, en daarmee de mobiliteit, brengt echt een heerlijk verfrissende ervaring met zich mee. Je moet veel meer rekening houden met verticaliteit. Wanneer je iemand aanvalt (of zelf aangevallen wordt) heb je de mogelijkheid om snel te dodgen, wat er voor zorgt dat je niet alleen in beweging moet en wilt blijven, maar dat je ook echt goed moet kunnen richten om een snel verplaatsende vijand te doden. Ik moet nog wat wennen aan de snelheid, aangezien ik de afgelopen jaren vooral Battlefield 3 en 4 heb gespeeld, maar ik vind dit echt een uitstekende toevoeging.
Grafisch is de game uitstekend. Vooral in de singleplayer valt dit me op, wanneer ik bijvoorbeeld Kevin Spacey of een van de andere karakters zie praten. Echt ongelofelijk mooi, foto-realistisch. De textures zijn scherp (moeten soms heel even inladen bij de start van een ronde), de belichting is beter, de FPS is ongelofelijk soepel en de resolutie is perfect.
Was CoD op de PS3 eigenlijk ook 1080P of maximaal 720P? Ik denk het laatste.
De maps? Ik vind ze cool, er zitten een paar prachtige maps tussen, maar ik vind het moeilijk om te zeggen of ze goed gemaakt zijn. Ik heb in ieder geval nog niet veel campers meegemaakt (op Impact wel wat, maar dat is ook echt een level dat uitermate geschikt is voor snipers en daar doe ik dan zelf ook graag aan mee. Richt en schiet,wie is het beste?
Zoals je uit deze post kan halen, ben ik uitermate positief over de game. Het is lang geleden dat een Call of Duty game mij echt heeft kunnen interesseren, maar Sledgehammer heeft het geflikt.
Als we nu in november 2015 een WWII of een Vietnam Call of Duty krijgen dan schrijf ik me bijna in bij de Call of Duty fanclub ;). Vanmiddag even wat Mountain Dew en Dorito’s ophalen en dan vanavond weer verder (haha).[/quote]
Ik had een hekel aan mw3 en ghost.
Maar black ops 1 en 2 vondt ik echt geweldig ? Op welke game lijkt het het meest?
Op welke game lijkt het het meest ?
Black ops of mw3 en ghost?
Want mw3 en ghost vond ik echt verschrikkelijk!
zit er nog steeds splitscreen mode in?
[quote]Ik had een hekel aan mw3 en ghost.
Maar black ops 1 en 2 vondt ik echt geweldig ? Op welke game lijkt het het meest?
Want mw3 en ghost vond ik echt verschrikkelijk![/quote]
De game lijkt op geen een van die drie. Het is echt iets heel anders door het gebruik van de Exo-Suit (ik heb classic mode niet gespeeld nog).
Maar kwalitatief lijkt het op Black Ops, want ik vermaak me echt uitstekend met deze CoD tot nu toe. Misschien nog wel meer dan met Black Ops 1 (alhoewel die wager matches geweldig waren).
En voor Swithok
Ja! Je kan multiplayer split screen spelen, en ik denk de co-op ook!
Ik ben tot noch toe tevreden over de gameplay, erg vet die exosuits. Maar er zitten ook minpunten aan, waar ik mij gigantisch aan erger.
Ten eerste: de gigantisch slechte verbinding. Ik word neergeschoten door mensen die in eerste instantie de andere kant op kijken. Door de lagg waren ze op mijn beeld nog naar links aan ’t kijken terwijl ik van rechts kwam etc. en dan schoten ze me neer. Heel onrealistisch.
Daarnaast is het ook een feit dat er auto-aimers in zitten. Een dag voor de release was het al bekend dat de game gehackt was, maar het is nu dus nog steeds zo. Je kan hier vraagtekens bij hebben, maar als ik sommige killcams terug kijk, dan is het overduidelijk hoe de crossair van de tegenstander van de ene teamgenoot, naar mij ’teleporteerd’.
Ik ben wel van mening datje KD veel zegt over hoe goed je bent in call of duty en dus ben ik ookgeïrriteerd als ik mijn KD onder de 1 heb in een pot. Nu denken jullie vast: ‘Ja hij is vast Noob’. Maar ik heb op iedere COD een KD van +/- 2 en nu zit die op 1.4 en daalt die nog steeds. Alleen door deze 2 ergernissen.
En nu kun je weer beweren dat ik moet wennen aan alles, maar dit is ook niet waar. Want dan snap ik niet dat ik scores kan halen van 30-10 of sterker nog, mijn beste score, 39-1, als er goede connectie is en er geen hackers zijn.
Het zijn frustraties, maar dat is hopelijk afgelopen na de eerste patch. Dus ik wacht af, als het dan niet gefixt is, dan verkoop ik hem denk ik!
[quote]Ik ben tot noch toe tevreden over de gameplay, erg vet die exosuits. Maar er zitten ook minpunten aan, waar ik mij gigantisch aan erger.
Ten eerste: de gigantisch slechte verbinding. Ik word neergeschoten door mensen die in eerste instantie de andere kant op kijken. Door de lagg waren ze op mijn beeld nog naar links aan ’t kijken terwijl ik van rechts kwam etc. en dan schoten ze me neer. Heel onrealistisch.
Daarnaast is het ook een feit dat er auto-aimers in zitten. Een dag voor de release was het al bekend dat de game gehackt was, maar het is nu dus nog steeds zo. Je kan hier vraagtekens bij hebben, maar als ik sommige killcams terug kijk, dan is het overduidelijk hoe de crossair van de tegenstander van de ene teamgenoot, naar mij ’teleporteerd’.
Ik ben wel van mening datje KD veel zegt over hoe goed je bent in call of duty en dus ben ik ookgeïrriteerd als ik mijn KD onder de 1 heb in een pot. Nu denken jullie vast: ‘Ja hij is vast Noob’. Maar ik heb op iedere COD een KD van +/- 2 en nu zit die op 1.4 en daalt die nog steeds. Alleen door deze 2 ergernissen.
En nu kun je weer beweren dat ik moet wennen aan alles, maar dit is ook niet waar. Want dan snap ik niet dat ik scores kan halen van 30-10 of sterker nog, mijn beste score, 39-1, als er goede connectie is en er geen hackers zijn.
Het zijn frustraties, maar dat is hopelijk afgelopen na de eerste patch. Dus ik wacht af, als het dan niet gefixt is, dan verkoop ik hem denk ik![/quote]
helemaal mee eens
Hier allemaal positieve berichten terwijl ik aan de andere kant hoor hoe afschuwelijk slecht de game wel niet is! Bah, misschien ff iemand via shareplay mij laten spelen want ik twijfel nog of ik deze uberhaupt binnen moet halen :S
[quote]Hier allemaal positieve berichten terwijl ik aan de andere kant hoor hoe afschuwelijk slecht de game wel niet is! Bah, misschien ff iemand via shareplay mij laten spelen want ik twijfel nog of ik deze uberhaupt binnen moet halen :S[/quote]
Dan moet je denk ik nog even wachten voordat shareplay mogelijk is ;).
[url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16044-Probleem-met-cod-AW-share-play[/url]
Hoewel mijn eerste ervaring met de game verrassend positief was begin ik nu wel tegen meer irritaties aan te lopen. Met name wat hierboven ook wordt genoemd. Mensen die jumpen lijken wel te laggen, waardoor je ze mist en ze spontaan voor je staan. Granaten gooien heeft bijna geen toevoeging meer en bepaalde wapen zijn wel extreem accuraat over lange afstand. Maar iedere CoD kennende komen er binnenkort genoeg patches XD
[quote]Ik ben tot noch toe tevreden over de gameplay, erg vet die exosuits. Maar er zitten ook minpunten aan, waar ik mij gigantisch aan erger.
Het zijn frustraties, maar dat is hopelijk afgelopen na de eerste patch. Dus ik wacht af, als het dan niet gefixt is, dan verkoop ik hem denk ik![/quote]
Dat KD moeten ze echt fixen met een patch. Is iets waar ik zelf graag naar kijk naast het plezier van de game zelf.
[quote]Ik had een hekel aan mw3 en ghost.
Want mw3 en ghost vond ik echt verschrikkelijk![/quote]
Ghosts en bo2
multiplayer: er zitten leuke elementen in maar over het algemeen is de gameplay gewoon verkracht want het gaat nergens meer om waar het eerst om kill streaks ging gaat het nu lijkt het wel wie er het hoogst en het verst kan springen jammer echt jammer en er is totaal geen teamwork meer dat was er eigenlijk nooit echt maar nu al helemaal niet meer.
Heel jammer, al die gezochte vernieuwingen.
Vliegen? Nah ik wil geen Halo of Destiny spelen.
De wapens? Om te huilen zo ongebalanceerd.
De killstreaks? Choppergunner of AC130 mag wat mij betreft zijn rentree maken. Deze killstreaks zijn iig drama.
Ach, wat zeur ik nou, waarschijnlijk ben ik binnen de korste tijd max prestige en wacht ik op, hopelijk, een degelijke COD van infinity ward, zonder vliegende mensen en HOPELIJK WEER IN DE VERLEDEN OF HUIDIGE TIJD!
Sci-fi, verschrikkelijk!
Hebben sommigen van jullie al betere wapens kunnen vinden in die “loot crate”-achtige drops? Ik heb 2x een sniperrifle, pistool en shotgun gehad. Maar ik zie ik mensen online met SMG’s bijvoorbeeld die een stuk beter hanteren dan hun standaard tegenhanger.
[quote]Hebben sommigen van jullie al betere wapens kunnen vinden in die “loot crate”-achtige drops? Ik heb 2x een sniperrifle, pistool en shotgun gehad. Maar ik zie ik mensen online met SMG’s bijvoorbeeld die een stuk beter hanteren dan hun standaard tegenhanger.[/quote]
Ik speel in principe alleen met assault rifles, maar ik heb nog geen enkele assault rifle gekregen uit een loot crate.
Wat ik hier boven lees, moet ik eerlijk gezegd ook beginnen toe te geven. Na het enthousiaste onthaal begin ik me al weer aan redelijk wat dingen te ergeren online. Vooral nu de mensen die veel spelen de maps alweer uit hun hoofd kennen en alle goede spots weten. Ik maak geen enkele kans en wordt compleet afgeschoten online. Waar ik met een K/D boven de 1.00 begon, word ik nu al elk potje compleet ingemaakt.
Ik ga de singleplayer uitspelen en dan lekker Battlefield 4 verder spelen, want ik frustreer me alleen maar online zo, in plaats van te ontspannen (waarvoor ik game).
WoW ik ben zo benieuwd naar de revieuw nu xD
[quote]Ik speel in principe alleen met assault rifles, maar ik heb nog geen enkele assault rifle gekregen uit een loot crate.
Wat ik hier boven lees, moet ik eerlijk gezegd ook beginnen toe te geven. Na het enthousiaste onthaal begin ik me al weer aan redelijk wat dingen te ergeren online. Vooral nu de mensen die veel spelen de maps alweer uit hun hoofd kennen en alle goede spots weten. Ik maak geen enkele kans en wordt compleet afgeschoten online. Waar ik met een K/D boven de 1.00 begon, word ik nu al elk potje compleet ingemaakt.
Ik ga de singleplayer uitspelen en dan lekker Battlefield 4 verder spelen, want ik frustreer me alleen maar online zo, in plaats van te ontspannen (waarvoor ik game).[/quote]
En dat is dus de reden waarom ik het dit maal allemaal even af wacht ipv meteen kopen. Frustratie ligt altijd erg hoog met cod vind ik. Ook de reden waarom ik ghost vorig jaar al snel verkocht had
[quote]En dat is dus de reden waarom ik het dit maal allemaal even af wacht ipv meteen kopen. Frustratie ligt altijd erg hoog met cod vind ik. Ook de reden waarom ik ghost vorig jaar al snel verkocht had[/quote]
Ik heb gisteren een lat van de lattenbodem van m’n bed kapot gemaakt omdat ik op en neer sprong met een boel kracht uit frustratie :D. Ergens is dat natuurlijk ook de charme van CoD. Snelle spannende potjes die goed gaan geven je een “voldaan” gevoel, terwijl de slechte potjes je echt ENORM frustreren.
Maar ja, ik denk ook al een beetje aan de verkoop.
Ik ben nu halverwege de singleplayer en die is wel erg goed!
Ik heb eens gewoon simpel Team Deathmatch potjes zitten spelen. Daarop kan je nog wel een makkelijke kd van 2+ halen.
Wat me eigenlijk ook opvalt aan de multiplayer is dat wanneer je in een team speelt, je veel meer voordeel hebt tegenover je tegenstanders.
Nog een klaagpunt, de Killstreaks zijn echt enorm bagger. De enige nuttige zijn UAV, systemhack en bombing run. Terwijl het in 9 van de 10 potjes niet eens mogelijk is om die streaks te krijgen. (Alleen op TDM gaat dit wat makkelijker)
Ik heb ook trouwens alle Singleplayer trophies al en moet er nog 2 voor EXO-survival en dan heb ik platinum :D.
Was ook de bedoeling volgens mij dat de killstreaks minder overpowerd zouden zijn.
In mw2 werd ik er af en toe gek van.
Het luchtruim was constant vol.
Ik vind het wel lekker zo.
Na een stroef begin vind ik deze eigenlijk steeds beter worden.
Kd ratio zegt weinig over je call of duty skills!!
Bv een camper heeft altijd een hogere kd ratio dan iemand die run&gun speelt!
Sowieso is het de laatste jaren erger geworden met al die noobs die huilen om hun KD ratio of t hele spel campen om hun killstreaks te halen voor een hoge KD.
Wat dat betreft ben ik blij met die kansloze killstreaks van advanced warfare, ik heb ze geeneens aangevinkt, doe mij maar wat extra perks.
Wil je een goede maatstaaf om te zien of iemand goed is in cod kijk dan vooral naar accuracy en
score per minuut
Ik ben het deels met je een Dutchpride0318, maar ik speel bijna alleen maar Team Deathmatch. Dan is je K/D toch wel een redelijk goede graadmeter.
Nee, ik hang m’n Call of Duty multiplayer controller aan de wilgen :p. Ik zal toekomstige versies wellicht nog kopen voor de singleplayer, want dat blijft gewoon een hele vermakelijke ervaring. Nee, het is niet de beste game, maar zie het als een film als the Expendables. Er zijn vele films beter, maar als je van actie houdt is de tijd die je aan de singleplayer kwijt bent goed besteed!
Heeft er nog iemand zo problemen met lag en met kills te maken , ik krijg niets gedaan , het voelt da ik nog nooit online heb gespeeld , ik zie niemand staan en in 1 second schieten ze mij af , alles wa ik ook probeer , niks helpt
CAMPEIGN:
De misssies voelen fris aan. Ze zijn zeer gevarieerd. Maar is echt super kort. Bovendien zijn er veel afknappers..
Grafish: de game heeft nieuwe enviroment enz. Alles lijkt mooi HD. Maar de explosies lijken om van te huilen. De destructie lijkt zo bagger als LEGO blokjes. De textures zijn super lelijk. Alles lijkt super smooth maar grafisch lijkt het dus 1080 P in nieuwe enviroment. De omgevingen zijn beter bewerkt maar de enviroment textures hebben bijna geen detail. Het voelt echt bagger aan.
AUDIO:
De audio is niet echt 5.1 bovendien zelfs geen audio opties meer.
De wapens hebben wel goede audio
Conversaties van cgi zijn enkel goed bewerkt
GAMEPLAY: de gameplay is super. Enkel de vertraagde sequenties zijn Fucked up. Zo mag je bv uren wachten op je ai vooraleer je kan breachen, of doorgaan ..
Wapens, lopen,exo enz zijn dus super maar de voertuigen zijn echt zo old gen. Zelfs een ps3 game is nog stukken beter. Echt waar jong de controls van throttle of colapsed bewijst maar weer eens dat ze geen voertuigen moeten toevoegen. Dit voelt mega bagger aan …
…
Multiplayer :
Eindelijk weer eens een goede mp. Exo maakt het weer fast en skill based. Alleen jammer dat het nu bijna niet te spelen is door lag, Campers enz. De mp zou ik iedereen aanraden maar ik ben een beetje klaar met Cod mp’s
…
Survival: zeer goed doordacht. In het begin leek het raar en saai tov mw3 survival. Maar eens je gas geeft begin je het te snappen …
Campeign: 6
Mp:8
Survival:9
…
Overal: 7.5
Anyways ik vind het echt zijn geld niet meer waard. Tis nu eindelijk goed maar ze zijn er veel te laat mee afgekomen. Geef mij maar PAYDAY , max Payne of Tom clancy’s… Voor shooters. En als ik echt online wil gaan: battlefield. De wtf momenten blijven uniek..
Pas op bf is ook zen geld niet waard op de release. Maar met premium heb je toch al wat. 50 is megaveel maar in ieder geval toch beter dan gewoon een paar map packs. Bf mappen zijn altijd uniek en divers.
…
Zo dit is zowat mijn standpunt na zogoed als platium behaalt op deze game..
Of je speelt op een oude pc of er is iets mis met je tv.
Heb je die filmpjes gezien in Campaign? Lijkt net op een film zo echt. Heb je de details van alles gezien in bijvoorbeeld Atlas research center? Gedetailleerder is niet te vinden.
Online komen nog patches voor om dingen op te lossen, dus geduld is een schone zaak ^^
Praat mee op het discussie forum, COD:AW tot nu toe.. dan zie je ook de ervaringen van andere en kan jij de jouwe ook kwijt.
Een beetje het forum rondzoeken is weinig werk..
[quote]Of je speelt op een oude pc of er is iets mis met je tv.
Heb je die filmpjes gezien in Campaign? Lijkt net op een film zo echt. Heb je de details van alles gezien in bijvoorbeeld Atlas research center? Gedetailleerder is niet te vinden.
Online komen nog patches voor om dingen op te lossen, dus geduld is een schone zaak ^^[/quote]
Gast er is een groot verschil met cgi en de game zelf. Dat is juist hun tactiek. Moest je je ogen eens open zetten en echt gaan analyseren dan zie je werkelijk al deze mankementen,
De characters zijn gedetailleerd. De wapens ook. De lucht is zowizo goed en belichting ook. De enviroment en textures daarentegen lijken echt old maar in 1080p gedraaid.
Speel eens gta v, the last of us en je ziet wat ik bedoel. De textures zijn belangr niet in balans. De game oogt mooi maar moest je de actie opzij zetten zie je dat deze snel zijn ineen geknutseld. Cod blijft een AAA. Ze proberen zo weinig mogelijk te veranderen… Maar hypen de shit out of it.
Het is zowizo een van de beste cod’s maar dat wil niet zeggen dat ze met half afgewerkte game er mee kunnen afkomen…
Het is gewoon zo goed verdoezeld door de actie. Er is niks op aan te merken in de eerste instantie.
Maar hier enkele voorbeelden wat ik er mee bedoel :
De explosie en vuur van de hostage situatie KVA HADES: het vuur heeft bijna geen detail
De kernreactor die gehit wordt door een crashende heli: hier zie je degelijk stukjes
De auto’s: lijken zo PS2
De vehicle’s zelf: een ramp
Speel je eigenlijk wel games? Ik ben gewoon kritisch opgesteld. Cod is een game dat door velen gekend is. Maar ik speel bijna elke game en oordeel ook veel op andere games.
Dit is gewoon mijn statement. Het topic vraagt jouw ervaring met de game. En die geef ik dus.
Merge,
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnMmPd7tC24eo-mmN0SecOPTtSuPNZdmshNHsOcb4JI-Ee8QFr.
Ik heb het bij een vriend op de ps3 gespeeld en ik vond het geweldig! Vele malen beter dan Ghosts, heerlijk om met je exopak rond te spingen en kills te maken! Kan niet wachten tot ik m voor de PS4 heb..
Hallo mensen.
Even een vraagje van mijn kant, daarna zal ik mezelf even voorstellen in de daarvoor bestemde topic.
Ik speelde altijd hardcore tdm met cod ghost en als je dan op je eigen team schoot was je zelf dood, logisch.
Maar gisteren met cod aw tdm hardcore is het mij gisteren twee keer overkomen dat ik dus een team maat neer schoot en dus ook gewoon punten kreeg??!?!
Ia dat een server instelling of heb ik mij gewoon vergist?
Gr Fragger
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee is niet normaal iig. Zoek je nog een clan? Wij spelen hc domi..
Groeten Aaron
Ik heb nu eindelijk een Elite assault rifle gekregen. En het verschil is echt te merken. Dit laat toch zien dat spelers die een professional of elite wapens vinden een voordeel hebben. Nu heeft niet ieder wapen nuttige voordelen. Maar mijn wapen doet bijvoorbeeld +2 damage te koste van -1 fire rate. Het is wel echt een kwestie van geluk dat je wat vind..
Wat ik wel jammer vind zijn de orbital strikes die soms krijgt. Ik had laatst een professional en een elite versie, en de aflooptijd ligt veel hoger. Mijn timer liep nog toen het potje was afgelopen en tot mijn verbazing was die gewoon weg. Het telt echt maar voor 1 ronde ongeacht of je het nou hebt kunnen gebruiken of niet.
Gister maar eens een dagje gespeeld, naar dat ik hem bijna 2 weken thuis had. Maar het is wel even wennen maar hij bevalt zeker.
Hello!
Hello!
Hello!
Hello!