Forum

Topic: Advertenties met geluid op het forum

Anoniem's avatar

Beste PSX-Crew,

Sinds kort zijn er advertenties in de verschillende topics op het forum. In principe helemaal geen probleem. Het stoort me normaal amper tot niet en ik begrijp volledig dat jullie op zoek zijn naar bronnen van inkomsten.

Maar de laatste dagen merk ik dat er advertenties zijn met geluid. Deze advertenties beginnen gelijk met het afspelen van de video met het geluid aan, en dan hebben we vaak ook nog het probleem dat er andere post gequote is, waardoor je de advertentie niet kan zien en dus ook niet het geluid van de advertentie kan uitschakelen.

Dit is echt uitermate irritant, voornamelijk als ik muziek aan het luisteren ben en ondertussen wat op het forum kijk.

Ik wil de advertenties niet blokkeren, want zoals ik in de eerste paragraaf zeg, ik begrijp goed dat er inkomsten moeten zijn om dit allemaal draaiende te houden. Maar advertenties die met het geluid aan beginnen af te spelen maken de gebruikerservaring echt een heel stuk minder.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Mijn probleem is dat ik de laatste tijd heel snel door m’n databundel heen ben. Begreep eerst niet waarom, maar ben er nu achter dat dat door die Far Cry-advertentie komt waarvan de video iedere keer automatisch wordt geladen. Dus aan de mensen die een niet al te grote databundel hebben: gebruik de mobiele site!

  2. 169 XP
    Bobby Peru's avatar

    Ik snap ook wel dat advertenties een bron van inkomsten zijn, maar ze maken het gewoon té bont met advertenties over de site heen die je bijna niet weg kunt klikken, waarvan je je kapot schrikt, waardoor je databundel/accu leegloopt. Niet specifiek deze site trouwens. Bij IGN krijg je vaak spyware met de advertenties mee.
    Het is misschien lullig, maar adverteerders hebben het er zelf naar gemaakt dat mensen blockers installeren.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik ga deze discussie niet voor de 100e keer aan in nog een topic. Lees vorige topics met onze beweegredenen alsook redenen waarom ads tegenwoordig interactief zijn.

    De Quote bug wordt snel opgelost.

    Zie vorig topic.