Zoals de titel aangeeft heb ik twee games voor de PS4 liggen die ik niet meer speel.
Ik wil er 35 euro per stuk voor hebben incl. verzendkosten
Zoals de titel aangeeft heb ik twee games voor de PS4 liggen die ik niet meer speel.
Ik wil er 35 euro per stuk voor hebben incl. verzendkosten
Je weet als je deze games inruilt bij gamemania, je maar “€ 19,-” hoeft te betalen voor far cry 4 of assassins creed unity?
Bedankt voor de tip. Maar twee keer Laten we zeggen netto dertig is 60 en als
Ik ze inlever 40. Mocht niemand interesse hebben kan ik dat altijd nog doen
Ik bedoelde per stuk 40 euro bij inleveren, kijk anders even naar de actie voorwaarden op de site van gamemania. Ligt aan de waarde van wat jouw games waard zijn. Succes!
Ga ik doen. Thanks man
[quote]Je weet als je deze games inruilt bij gamemania, je maar “€ 19,-” hoeft te betalen voor far cry 4 of assassins creed unity?[/quote]
Dat is dikke bullshit, heb het vandaag gevraagd 😉