Hoi allemaal,
Vandaag zat ik in de [url=”https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games”]Playstationstore[/url] rond te neuzen en zag ik iets bijzonders staan.
Bij het opwaarderen van je psn met 50 euro via ideal kreeg je een 10 euro voucher.
Mooie deal lijkt me of niet?
Zie dit dan ook gelijk als een tip.
Maar…
Nu heb ik dus 50 euro opgewaardeerd (moest ik toch doen want mijn ps+ was bijna afgelopen), ps+ er van gekocht en dacht toen hey waar is mijn 10 euro voucher eigenlijk?
Er staat niks van in de mail ofzo…
Dus hierbij gelijk de vraag of iemand anders weet hoe lang het duurt voor dat ik deze voucher krijg?
Grote kans dat ik gewoon geduld moet hebben hoor, heb pas half uur geleden gekocht namelijk.

Waarschijnlijk krijg je dat pas na de actie periode! Of althans met zoiets ga ik daar altijd vanuit…
Hmmm staat niet bij dat het een tijdelijke actie is of iets dergelijks…
Laat ons maar weten hoe lang dat duurt mocht je code ontvangen voor 10eu! Dan houd ik dat ook in het achterhoofd zijn toch Hollanders he!:P
[quote]Waarschijnlijk krijg je dat pas na de actie periode! Of althans met zoiets ga ik daar altijd vanuit…
Hmmm staat niet bij dat het een tijdelijke actie is of iets dergelijks…
Laat ons maar weten hoe lang dat duurt mocht je code ontvangen voor 10eu! Dan houd ik dat ook in het achterhoofd zijn toch Hollanders he!:P[/quote]
Will do 😉
[quote]Hoi allemaal,
Vandaag zat ik in de [url=https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games]Playstationstore[/url] rond te neuzen en zag ik iets bijzonders staan.
Bij het opwaarderen van je psn met 50 euro via ideal kreeg je een 10 euro voucher.
Mooie deal lijkt me of niet?
Zie dit dan ook gelijk als een tip.
Maar…
Nu heb ik dus 50 euro opgewaardeerd (moest ik toch doen want mijn ps+ was bijna afgelopen), ps+ er van gekocht en dacht toen hey waar is mijn 10 euro voucher eigenlijk?
Er staat niks van in de mail ofzo…
Dus hierbij gelijk de vraag of iemand anders weet hoe lang het duurt voor dat ik deze voucher krijg?
Grote kans dat ik gewoon geduld moet hebben hoor, heb pas half uur geleden gekocht namelijk.[/quote]
tijdje terug hadden dezelfde actie. dit duurt een tijdje. je krijgt vanzelf een bericht op je playstation van playstation zelf. in dat bericht staat een link en als je daar op klikt krijg je die 10 euro op je account erbij. weet niet meer hoelang het duurde toen. maar volgends mij was het binnen een maand.
Waarom zie ik dat nergens in de psstore staan. Moet ook mijn psplus weer verlengen straks in december. Kan ik die 50 euro ook wel er op zetten en dan 10 gratis krijgen. Maar zie het echt nergens staan die actie.
Ben de hele store (via het web) aan het doorzoeken, maar zie nergens iets staan hierover.
Waar kan ik dit precies vinden?
Mooie deal lijkt mij.
[quote]Ben de hele store (via het web) aan het doorzoeken, maar zie nergens iets staan hierover.
Mooie deal lijkt mij.[/quote]
Never mind. Al gevonden 😉
Grote banner bovenin het scherm. Het is nog vroeg 😉
[quote]Ben de hele store (via het web) aan het doorzoeken, maar zie nergens iets staan hierover.
Mooie deal lijkt mij.
Never mind. Al gevonden 😉
Grote banner bovenin het scherm. Het is nog vroeg ;-)[/quote]
Bij mij stond het bij de ps4 psn store, eerst de begin pagina van de store en dan twee keer naar rechts klikken om naar het tabje DLC te gaan. Hier stond het bij mij boven aan.
Ik heb ook de 10 euro nog niet gekregen. Ik heb playstation gebeld maar ze wisten daar zo niet eens af van deze actie.. het is maar even afwachten.
hierbij wil ik ff laten weten dat ik de voucher inmiddels heb:P