Topic: Waar staat de Share Play-app op mijn PS4..?!? 04 november 2014om 19:08 Waar kan ik mijn Share Play-app vinden..?!? Share Factory heb ik wel… Ik voel me nu errug dommmmmmm… Klik hier om je antwoord te annuleren. 5 reacties Naam: Δ R*forever 04 november 2014 om 19:23 1793 XP Euhm, ik zou zeggen test eens je share knop 😀 3 manieren: 1 via share zelf: gewoon in de menu kijken 2 in party: sessie starten of joinen.. 3 via de app… De app is enkel beschikbaar wanneer je in sessie bent! 0 0 WippertNL 04 november 2014 om 19:25 307 XP ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt! 0 0 Wesley_PS 04 november 2014 om 19:37 1783 XP [quote]ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt![/quote] Gaat ie wel goed voor de rest? hahahaha 0 0 WippertNL 04 november 2014 om 20:17 307 XP ja joh… ik zat te kijken naar de Share Factory maar zag nergens Share Play… *zucht* ach soms heb je van die dagen… bijna weekend *zucht* ps. op deze thread mag een heel groot hangslot..! 0 0 DarkElement 05 november 2014 om 12:38 1140 XP Had je al gegoogeld voor je dit topic opende? [url]https://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=hoe+start+ik+shareplay&gws_rd=ssl[/url] 0 0
Topic: Waar staat de Share Play-app op mijn PS4..?!? 04 november 2014om 19:08 Waar kan ik mijn Share Play-app vinden..?!? Share Factory heb ik wel… Ik voel me nu errug dommmmmmm… Klik hier om je antwoord te annuleren. 5 reacties Naam: Δ R*forever 04 november 2014 om 19:23 1793 XP Euhm, ik zou zeggen test eens je share knop 😀 3 manieren: 1 via share zelf: gewoon in de menu kijken 2 in party: sessie starten of joinen.. 3 via de app… De app is enkel beschikbaar wanneer je in sessie bent! 0 0 WippertNL 04 november 2014 om 19:25 307 XP ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt! 0 0 Wesley_PS 04 november 2014 om 19:37 1783 XP [quote]ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt![/quote] Gaat ie wel goed voor de rest? hahahaha 0 0 WippertNL 04 november 2014 om 20:17 307 XP ja joh… ik zat te kijken naar de Share Factory maar zag nergens Share Play… *zucht* ach soms heb je van die dagen… bijna weekend *zucht* ps. op deze thread mag een heel groot hangslot..! 0 0 DarkElement 05 november 2014 om 12:38 1140 XP Had je al gegoogeld voor je dit topic opende? [url]https://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=hoe+start+ik+shareplay&gws_rd=ssl[/url] 0 0
Euhm, ik zou zeggen test eens je share knop 😀
3 manieren:
1 via share zelf: gewoon in de menu kijken
2 in party: sessie starten of joinen..
3 via de app… De app is enkel beschikbaar wanneer je in sessie bent!
ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt!
[quote]ik zat er net aan te denken… de shareknop..! dommmmmmmmmmmmmmm *lol* toch bedankt![/quote]
Gaat ie wel goed voor de rest? hahahaha
ja joh… ik zat te kijken naar de Share Factory maar zag nergens Share Play… *zucht* ach soms heb je van die dagen… bijna weekend *zucht*
ps. op deze thread mag een heel groot hangslot..!
Had je al gegoogeld voor je dit topic opende?
[url]https://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=hoe+start+ik+shareplay&gws_rd=ssl[/url]