Topic: [gez] The Crew Beta Key

05 november 2014om 22:32

Hallo allemaal!

Toen ik op vakantie ging tijdens de eerste beta heb ik mijn betakey aan Dju-Dju gegeven omdat ik hem toch niet kon gebruiken. Nu ben ik uitgenodigd ook voor de tweede, maar blijkt dat mensen die ook voor de eerste zijn uitgenodigd geen nieuwe key krijgen maar dat de beta gewoon weer open gaat. Mijn key is dus verbruikt en ik zou het spel toch erg graag even willen testen. Heb al wat mensen gevraagd, maar ik ga hier toch ook even een topic openen. Als je er 1 hebt graag PM !

thanks alvast!

4 reacties

  1. User  avatar
    395 XP

    Cckr-96nh-fftb

    lhc8-p4nb-5ha7

    0
  2. User  avatar
    352 XP

    Top!!

    0
  3. User  avatar
    84 XP

    Ook namens mij bedankt WushuDanny

    0
  4. User  avatar
    395 XP

    Graag gedaan.

    0