Hallo allemaal!
Toen ik op vakantie ging tijdens de eerste beta heb ik mijn betakey aan Dju-Dju gegeven omdat ik hem toch niet kon gebruiken. Nu ben ik uitgenodigd ook voor de tweede, maar blijkt dat mensen die ook voor de eerste zijn uitgenodigd geen nieuwe key krijgen maar dat de beta gewoon weer open gaat. Mijn key is dus verbruikt en ik zou het spel toch erg graag even willen testen. Heb al wat mensen gevraagd, maar ik ga hier toch ook even een topic openen. Als je er 1 hebt graag PM !
thanks alvast!

Cckr-96nh-fftb
lhc8-p4nb-5ha7
Top!!
Ook namens mij bedankt WushuDanny
Graag gedaan.