Hey
Menbers ik had deze namiddag problemen met mijn PS4 .
Ik wilde even kijken op ps4 en deed die aan ik zag dat update 2.01 online was
maar dacht dat dit allemaal automatisch geinstalleerd werd .
Ik begon in het menu te bladeren en plots viel mijn ps4 zonder stroom ? ik probeerde deze weer op te starten met de dpad maar nee ik moest naar mijn ps4 toe en hem daar opstarten .
Toen kwam ik op een scherm die het systheem ging scannen , de uitkomst was verkeerd afgelegd ? .
Dit had ik niet gedaan want het gebeurde vanzelf ik deed de stappen opnieuw
en mijn ps4 deed weer hetzelfde ?
Terwijl ik naar Sony belde ( wachttijd 35 min ) dacht ik , ik kijk eens bij mijn instellingen en drukte op systheem update ik zag dat 2.01 nog niet geinstalleerd was en deed het handmatig , toen deed mijn ps4 de normale bewerking van een update en toen ik eigenlijk iemand van Sony aan de hoorn kreeg deed hij zoals anders geen plotselinge uitvallen enz
Zou dit door die update gekomen zijn of wat denken jullie ?.

Ja…
Lijkt mij inderdaad een update probleempje. ik zou je ps4 even HELEMAAL van de stroom afhalen, en dan een paar keer op de ‘aan-knop’ drukken (dit ontlaadt de condensatoren). En hem dan aanzetten in SAFE-mode (7 sec de powerknop vasthouden vanuit de uitstand). En dan een herstel doen.
Gelijk even updaten en als je er dan nog niet vanaf bent even contact met Sony opnemen!