Ik ben uitgekozen om mee te doen aan “The Crew” closed beta.
Daarbij heb ik ook 3 extra keys gekregen om aan vrienden uit te delen. In mijn vriendenkring heeft echter niemand een PS4, dus ik vroeg me af of iemand hier daar misschien interesse in heeft?
Stuur even een PM als je interesse hebt.
—
De keys zijn inmiddels uitgedeeld.

Yo
Als je een key voor me hebt zou je me dag maken. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar 1. En ik heb een ps4.
Alvast bedankt,
Ik zoek nog 1 key voor een kameraad, als iemand er 1 overheeft zou dat mooi zijn, graag in PB want ik zit met werk dus lees keys hier OF te laat of NIET.
Ik heb namelijk geen extra keys ontvangen maar me hier maanden geleden wel voor aangemeld.
B.v.d.
De keys zijn vergeven. Topic mag op slot.