Iemand bekend met problemen van de The Crew beta.
Heb de beta van The Crew gedownload en geinstaleerd, Vervolgens bij opstarten zegt ie steeds dat de psn diensten onbereikbaar zijn.
Iemand een idee wat dat kan zijn.
MvG R
Iemand bekend met problemen van de The Crew beta.
Heb de beta van The Crew gedownload en geinstaleerd, Vervolgens bij opstarten zegt ie steeds dat de psn diensten onbereikbaar zijn.
Iemand een idee wat dat kan zijn.
MvG R
Ja, ik kon vanmorgen nog spelen, moet zeker iets aan de hand zijn aan de servers. Ligt dus niet aan jou, ligt aan hun
Dank je! kom er nu wel in, maar om 5 uur gaan de servers offline en om half 6 weer online
Vanwege technische problemen, Melding krijg ik steeds in het spel.
zal wel aan mij liggen ik heb nog geen email kunnen krijgen om te mogen downloaden
Oh boy. Ubisoft en servers is nooit goed geweest. Ben bang dat die die always online een disaster wordt… Hopelijk niet natuurlijk 🙂
OT: ik heb de beta key maar ik moet een beetje opletten met het downloaden van data. Ik vraag me dus af hoeveel de beta weegt. Kan iemand aub het exacte Downloadbestand beschrijven?
[quote]Oh boy. Ubisoft en servers is nooit goed geweest. Ben bang dat die die always online een disaster wordt… Hopelijk niet natuurlijk 🙂
OT: ik heb de beta key maar ik moet een beetje opletten met het downloaden van data. Ik vraag me dus af hoeveel de beta weegt. Kan iemand aub het exacte Downloadbestand beschrijven?[/quote]
Totaal is die 16,25GB.