Topic: Problemen met The Crew Beta

06 november 2014om 15:53

Iemand bekend met problemen van de The Crew beta.
Heb de beta van The Crew gedownload en geinstaleerd, Vervolgens bij opstarten zegt ie steeds dat de psn diensten onbereikbaar zijn.
Iemand een idee wat dat kan zijn.

MvG R

5 reacties

  1. User  avatar
    17 XP

    Ja, ik kon vanmorgen nog spelen, moet zeker iets aan de hand zijn aan de servers. Ligt dus niet aan jou, ligt aan hun

    0
  2. User  avatar
    1 XP

    Dank je! kom er nu wel in, maar om 5 uur gaan de servers offline en om half 6 weer online
    Vanwege technische problemen, Melding krijg ik steeds in het spel.

    0
  3. User  avatar
    11 XP

    zal wel aan mij liggen ik heb nog geen email kunnen krijgen om te mogen downloaden

    0
  4. User  avatar
    1793 XP

    Oh boy. Ubisoft en servers is nooit goed geweest. Ben bang dat die die always online een disaster wordt… Hopelijk niet natuurlijk 🙂

    OT: ik heb de beta key maar ik moet een beetje opletten met het downloaden van data. Ik vraag me dus af hoeveel de beta weegt. Kan iemand aub het exacte Downloadbestand beschrijven?

    0
  5. User  avatar
    45 XP

    [quote]Oh boy. Ubisoft en servers is nooit goed geweest. Ben bang dat die die always online een disaster wordt… Hopelijk niet natuurlijk 🙂

    OT: ik heb de beta key maar ik moet een beetje opletten met het downloaden van data. Ik vraag me dus af hoeveel de beta weegt. Kan iemand aub het exacte Downloadbestand beschrijven?[/quote]

    Totaal is die 16,25GB.

    0