Topic: PlayStation Vita Network problemen

08 november 2014om 19:31

Hoi allemaal,
Ik heb een PlayStation Vita, maar sinds de update naar 3.30 kan ik niks meer met PSN. Ik krijg heel de tijd foutmeldingen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met Sony, maar die wil me niet helpen.

[img]http://s28.postimg.org/dtd94xnjh/2014_10_25_213554.jpg[/img] [img]http://s21.postimg.org/6bpsv60tj/2014_10_28_165857.jpg[/img] [img]http://s28.postimg.org/xe0yz72wd/2014_10_28_195017.jpg[/img] [img]http://s30.postimg.org/m0ruwrftd/2014_11_01_194817.jpg[/img]

Deze problemen zijn al sinds 1 oktober om precies te zijn!

5 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    sinds 1 oktober, en je hebt niet de moeite genomen om met Sony te bellen?

    0
  2. User  avatar
    789 XP

    Misschien even proberen om je vita terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
    BTW: vergeet niet om backups van je gamesaves op je pc te zetten

    0
  3. User  avatar
    30 XP

    Probeer de 3g functie of mobielle data uitzenden als wifi en daarmee in te loggen, kun je routerproblemen uitsluiten. En zag deze topic ook op de aniway site, hai again. :3

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    [quote]Probeer de 3g functie of mobielle data uitzenden als wifi en daarmee in te loggen, kun je routerproblemen uitsluiten. En zag deze topic ook op de aniway site, hai again. :3[/quote]

    Ik wist niet dat de aniway site een forum had….. Hoe heb ik zoiets kunnen missen??

    0
  5. User  avatar
    30 XP

    [quote]Ik wist niet dat de aniway site een forum had….. Hoe heb ik zoiets kunnen missen??[/quote]

    Haha, je mist een van de grootste anime community’s, zeer handig voor con’s en kortingscodes soms 😉

    0