Forum

Topic: save game the crew beta

Anoniem's avatar

Hee ik heb de crew beta op de ps4, en ben nu tot level 10 gekomen (super toffe game trouwens) maar weet iemand of je straks met de volledige game, deze save file kan laden? Heb niet heel veel zin om op nieuw te beginnen aangezien ik nu een aardige auto enzo heb.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik kan het niet met zekerheid vertellen omdat ik het nergens gelezen heb, maar waarschijnlijk moet je gewoon opnieuw beginnen omdat het zo altijd gaat met beta’s. En anders is het oneerlijk tegen de andere spelers enz enz.

  2. 242 XP
    Xnator's avatar

    Save game is niet mee te nemen naar de volledige game. Dit zou een oneerlijke voorsprong geven op andere die niet in de beta hebben gezeten. Iedereen begint dus met een schone start als de game binnenkort uitkomt 😉

  3. 821 XP
    Crusader's avatar

    Bij mij heeft hij zelfs de savegame van de eerdere beta niet meegenomen naar de huidige beta, dus ik verwacht ook dat je opnieuw moet beginnen.