Topic: Game te vroeg geleverd

09 november 2014om 22:37

Hallo,

Ik heb een vraag, de game Assassins Creed Unity krijg ik dinsdag al volgens de track en trace code die ik van Bart smit heb gekregen. Nou is mijn vraag of ik gestraft ( bijvoorbeeld account geblokkeerd) kan worden omdat ik de game al eerder heb?

gr.
Willlie1

14 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Nee, je kan de game gewoon dinsdag spelen als je ‘m dan binnen hebt. De enige die gestraft kan worden is Bart Smit voor het breken van de releasedatum.

0
  2. User  avatar
    454 XP

Yup, wat A gamer zegt.

0
  3. User  avatar
    1508 XP

Het kan wel zo zijn dat de online servers nog niet actief zijn, en dat je dus alleen offline kan spelen. Die servers worden vaak pas op release-dag open gezet.

0
  4. User  avatar
    259 XP

bofkont!

0
  5. User  avatar
    3888 XP

op twitch waren ze gisteren al aan het streamen!
    [url]http://www.twitch.tv/directory/game/Assassin%27s%20Creed%20unity[/url]
    dus sommige hebben de game al!

[url]http://www.twitch.tv/nukemdukem/c/5456348[/url]

2 uur en 20 minuten stream

0
  6. User  avatar
    1783 XP

[quote]Hallo,

Ik heb een vraag, de game Assassins Creed Unity krijg ik dinsdag al volgens de track en trace code die ik van Bart smit heb gekregen. Nou is mijn vraag of ik gestraft ( bijvoorbeeld account geblokkeerd) kan worden omdat ik de game al eerder heb?

gr.
    Willlie1[/quote]

Heb het via Twitter gevraagd, ze leveren ‘m op de dag van release. Donderdag dus

0
  7. User  avatar
    829 XP

Ze zijn waarschijnlijk al klaar gezet bij PostNL, zodat ze zeker op donderdag ingepland kunnen worden voor levering.
    Was destijds bij de PS4 launch ook zo.

0
  8. User  avatar
    4 XP

bedankt voor de reacties!

@Crusader
    PostNL geeft al wel aan het spel dinsdag te leveren.

0
  9. User  avatar
    357 XP

[quote]bedankt voor de reacties!

@Crusader
    PostNL geeft al wel aan het spel dinsdag te leveren.[/quote]

Dit had ik dus ook met AW. De datum wordt gewoon elke dag een dag later gezet en je ontvangt de game pas op de releasedatum.

0
  10. User  avatar
    1793 XP

[quote]Het kan wel zo zijn dat de online servers nog niet actief zijn, en dat je dus alleen offline kan spelen. Die servers worden vaak pas op release-dag open gezet.[/quote]

Assassin’s creed is nu eerlijk gezegd wel een sp game die je uren zoet houdt 🙂
    Coöp is eerder een gimmick tenzij ze er echt veel missies aan besteed hebben maar dat betwijfel ik ten zeerste

0
  11. User  avatar
    2610 XP

[quote]bedankt voor de reacties!

@Crusader
    PostNL geeft al wel aan het spel dinsdag te leveren.[/quote]

Is gewoon een indicatie weet dit uit ervaring. De zending is voorgemeld bij POSTNL door Bartsmit zelf en de daadwerkelijke pickup is 1 dag voor de release. POSTNL zet gewoon automatisch de verzenddatum naar de eerst mogelijke geleverde datum. Dit gaat automatisch via hun systeem, wegens het niet weten wanneer de precieze pick up is.

0
  12. User  avatar
    2766 XP

Is ie al binnen?

0
  13. User  avatar
    4 XP

nee, het is precies wat saidddd93 zei, hij wordt gewoon elke dag uitgesteld.

0
  14. User  avatar
    1299 XP

[quote]nee, het is precies wat saidddd93 zei, hij wordt gewoon elke dag uitgesteld.[/quote]

Dan heeft BartSmit hem wel aangemeld bij PostNL maar nog niet geleverd aan PostNL.

0