Topic: AC Unity Coop

09 november 2014om 23:50

Goeienavond ,
aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.

9 reacties

  1. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Goeienavond ,
    aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
    en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
    Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.[/quote]

    Dinsdag al? Ik dacht donderdag. Ik ga eerst free roamen. De coöp zal ik wel testen…het lijken me eerder coöp missies dan free roam. Anyways, thanks for the heads up

    0
  2. User  avatar
    316 XP

    [quote]Goeienavond ,
    aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
    en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
    Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.[/quote]

    Edit :: hij komt wel donderdag 13 november uit officeel maar ik krijg m dinsdag blijkbaar , Sorry.
    tot donderdag?

    0
  3. User  avatar
    138 XP

    [quote]Edit :: hij komt wel donderdag 13 november uit officeel maar ik krijg m dinsdag blijkbaar , Sorry.
    tot donderdag?[/quote]

    Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)

    0
  4. User  avatar
    2 XP

    [quote]Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)[/quote]

    Bartsmit levert het als het goed is morgen! 🙂

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Bartsmit levert het als het goed is morgen! :)[/quote]

    Via Twitter zeggen ze donderdag

    0
  6. User  avatar
    316 XP

    [quote]Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)[/quote]

    Lokale game boer X

    0
  7. User  avatar
    307 XP

    Heey
    ik wil opzich wel meedoen heb ze allemaal gespeeld behalve deel 3,krijg als het goed het spel donderdag in bus .

    0
  8. User  avatar
    2317 XP

    Alle console titles gespeeld, aardig wat ervaring dus uhm, ja lijkt me wel chill om te joinen

    0
  9. User  avatar
    5 XP

    Ik ga waarscheinlijk eerst de hele campaign uitspelen voordat ik in MP spring.
    Maar je kan me op PSN toevoegen.
    Zelfde naam als hier.

    0