Goeienavond ,
aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.
Topic: AC Unity Coop
09 november 2014om 23:50

[quote]Goeienavond ,
aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.[/quote]
Dinsdag al? Ik dacht donderdag. Ik ga eerst free roamen. De coöp zal ik wel testen…het lijken me eerder coöp missies dan free roam. Anyways, thanks for the heads up
[quote]Goeienavond ,
aanstaande dinsdag komt het spel uit en graag zou ik met 3 mensen liefst Nederland en headset
en eventueel AC ervaring het spel willen doorlopen.
Laat hier onder weten of jij hier ook zin in hebt.[/quote]
Edit :: hij komt wel donderdag 13 november uit officeel maar ik krijg m dinsdag blijkbaar , Sorry.
tot donderdag?
[quote]Edit :: hij komt wel donderdag 13 november uit officeel maar ik krijg m dinsdag blijkbaar , Sorry.
tot donderdag?[/quote]
Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)
[quote]Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)[/quote]
Bartsmit levert het als het goed is morgen! 🙂
[quote]Bartsmit levert het als het goed is morgen! :)[/quote]
Via Twitter zeggen ze donderdag
[quote]Mag ik vragen waar je hem heb gepreorderd ?=)[/quote]
Lokale game boer X
Heey
ik wil opzich wel meedoen heb ze allemaal gespeeld behalve deel 3,krijg als het goed het spel donderdag in bus .
Alle console titles gespeeld, aardig wat ervaring dus uhm, ja lijkt me wel chill om te joinen
Ik ga waarscheinlijk eerst de hele campaign uitspelen voordat ik in MP spring.
Maar je kan me op PSN toevoegen.
Zelfde naam als hier.