Zijn er hier mensen op dit forum die toevallig weten of de game morgen al in verschillende winkels gaat liggen? Want officieel komt ie donderdag pas uit maar zie al genoeg live gameplay op bv twitch.
So let me know! 😉
Zijn er hier mensen op dit forum die toevallig weten of de game morgen al in verschillende winkels gaat liggen? Want officieel komt ie donderdag pas uit maar zie al genoeg live gameplay op bv twitch.
So let me know! 😉
Mijn vriend heeft ‘m al binnen.
[quote]Mijn vriend heeft ‘m al binnen.[/quote]
Hoe dan als ik vragen mag?
Hier effe tips
Zoek een lokale gameboer:
Blijf aandringen en laat aantonen dat je het echt wilt
Vraag de baas de eigenaar van de retailers te bellen
Toon bewijs van twitch
Doe alsof je belt dat sommige andere retailers hem al verkopen
Hou hem aan de babbel
Betaal meer voor de game..
…
Zoek een gameshop die up to date is. Maar niet bekend is. De meeste verkopen dit zo al…
Anyways ik wacht mooitjes op de donderdag release. Want dit vergt tijd en geduld 😛
[quote]Hier effe tips
Zoek een lokale gameboer:
Blijf aandringen en laat aantonen dat je het echt wilt
Vraag de baas de eigenaar van de retailers te bellen
Toon bewijs van twitch
Doe alsof je belt dat sommige andere retailers hem al verkopen
Hou hem aan de babbel
Betaal meer voor de game..
…
Zoek een gameshop die up to date is. Maar niet bekend is. De meeste verkopen dit zo al…
Anyways ik wacht mooitjes op de donderdag release. Want dit vergt tijd en geduld :P[/quote]
Hier nog een tip:
Wacht gewoon tot de release date.
[quote]Hier nog een tip:
Wacht gewoon tot de release date.[/quote]
Haha ja echt he? Er komt toch zoiezo een day 1 patch? Waarom zou je dan 2 dagen een “buggy” versie willen spelen?
[quote]Haha ja echt he? Er komt toch zoiezo een day 1 patch? Waarom zou je dan 2 dagen een “buggy” versie willen spelen?[/quote]
Omdat hij vandaag al uitkomt in de us dus die day one patch is gewoon beschikbaar vandaag
[quote]Omdat hij vandaag al uitkomt in de us dus die day one patch is gewoon beschikbaar vandaag[/quote]
Ja ik lees het net lol… Sorry! Ik ga zo dan maar ff gamemania bellen dat ik em vandaag kom halen en anders bij een andere winkel haal. Ze hadden me vorige keer ook al met Shadow of Mordor genaaid. Toen wachtte ik ook netjes op de release dag en was het uitverkocht omdat ze 2 dagen eerder mochten verkopen…
Net gamemania gebeld en ze verkopen hem nog niet. Heb tegen em gezegd dat Bart smit em al verkoop en mediamarkt ook. Dus hij ging kjiken en overleggen.
Als ik em op bart smit bestel heb ik em morgen in huis vreemd genoeg :S (Er is zelfs een optie dat ik em op kan halen bij de Bart smit tegenover onze game mania)
[quote]Ja ik lees het net lol… Sorry! Ik ga zo dan maar ff gamemania bellen dat ik em vandaag kom halen en anders bij een andere winkel haal. Ze hadden me vorige keer ook al met Shadow of Mordor genaaid. Toen wachtte ik ook netjes op de release dag en was het uitverkocht omdat ze 2 dagen eerder mochten verkopen…
Net gamemania gebeld en ze verkopen hem nog niet. Heb tegen em gezegd dat Bart smit em al verkoop en mediamarkt ook. Dus hij ging kjiken en overleggen.
Als ik em op bart smit bestel heb ik em morgen in huis vreemd genoeg :S (Er is zelfs een optie dat ik em op kan halen bij de Bart smit tegenover onze game mania)[/quote]
Nee had ookal gebeld gm verkoopt m nog niet idd, nog andere ideeen waar je m zou kunnen kopen?
[quote]Nee had ookal gebeld gm verkoopt m nog niet idd, nog andere ideeen waar je m zou kunnen kopen?[/quote]
Ja bart smit. Ik kan em bestellen en vandaag nog daar ophalen.
[url]http://www.bartsmit.com//ProductDisplay?storeId=10151&urlLangId=-104&productId=526675&urlRequestType=Base&langId=-104&catalogId=10051[/url]
[quote]Ja bart smit. Ik kan em bestellen en vandaag nog daar ophalen.
[url]http://www.bartsmit.com//ProductDisplay?storeId=10151&urlLangId=-104&productId=526675&urlRequestType=Base&langId=-104&catalogId=10051[/url][/quote]
Ja klopt, had ook met de plaatselijke bart smit gebeld hun gingen overleggen… en t aparte is als je m echt wilt kun je m gewoon uit de us store downloaden, maar niet in de winkel kopen? Hoe hypocriet
Update 10,39 de bart smit wilt m niet verkopen ivm de andere game winkels in t gebied die t ook nog niet doen
bah… Naja ff wachten dan maar 🙂 Kan ik vanavond mooi Destiny afmaken, morgennacht Warlords of Draenor proberen en dan donderdag eindelijk parijs verkennen 😀
[quote]bah… Naja ff wachten dan maar 🙂 Kan ik vanavond mooi Destiny afmaken, morgennacht Warlords of Draenor proberen en dan donderdag eindelijk parijs verkennen :D[/quote]
Nouja wachten wachten online bij bart smit besteld geeft aan via track en trace morgen in huis maar zal wel verplaatst worden naar donderdag neem ik aan… Maar ik heb er echt zin in om parijs te verkennen en die 100% te halen 😉
[quote]Nouja wachten wachten online bij bart smit besteld geeft aan via track en trace morgen in huis maar zal wel verplaatst worden naar donderdag neem ik aan… Maar ik heb er echt zin in om parijs te verkennen en die 100% te halen ;)[/quote]
Ja is beetje lastig :S Sommige hebben em al zelfs via bart smit en veel mensen zeggen dat ze em hebben maar ja… Voor hetzelfde geldt hebben ze de game niet en lullen ze maar wat om echte fans op te fokken 😛 Want nu willen we allemaal de game NU hebben terwijl het nog maar 2 dagen wachten is xD
Maar ja het begint wel te jeuken ja, als ik em nu kan halen zou ik dat ook doen.
Ik had ook ff gebeld naar Game Mania, maar die wil em nog niet verkopen.
Wellicht morgen ipv Donderdag.
Maar tot die tijd hou ik me wel ff zoet met andere games.
Normaal gesproken krijg ik m’n bestellingen daar altijd een paar dagen eerder.
Maar aangezien AC:U een top titel is, lijkt het me sterk dat ze het eerder in de verkoop doen.
[quote]Ja is beetje lastig :S Sommige hebben em al zelfs via bart smit en veel mensen zeggen dat ze em hebben maar ja… Voor hetzelfde geldt hebben ze de game niet en lullen ze maar wat om echte fans op te fokken 😛 Want nu willen we allemaal de game NU hebben terwijl het nog maar 2 dagen wachten is xD
Maar ja het begint wel te jeuken ja, als ik em nu kan halen zou ik dat ook doen.[/quote]
Ik had hem zaterdag online bij bartsmit besteld en hij is zelfs zaterdag verstuurd, dan zal hij dinsdag binnen komen maar niks binnen gekregen heb ik net gekeken is het verzet naar woensdag dus ik krijg hem pas morgen
[quote]Ik had hem zaterdag online bij bartsmit besteld en hij is zelfs zaterdag verstuurd, dan zal hij dinsdag binnen komen maar niks binnen gekregen heb ik net gekeken is het verzet naar woensdag dus ik krijg hem pas morgen[/quote]
Bij mij ook, wedden dat ie dan morgen ook weer word verschoven naar donderdag?
[quote]Hier nog een tip:
Wacht gewoon tot de release date.[/quote]
Hier nog een betere tip. Langer kunnen wachten dan een release…,
Ik schreef dit advies voor degene die niet kunnen wachten…
Mijn zus(je) belde vanmiddag op om te vertellen dat ze Assassin’s Creed: Unity voor mij heeft en dat ze die vanavond komt afgeven, dus moet nog even geduld hebben voordat ik kan beginnen.
Assassin’s Creed: Rogue moet ik helaas zelf gaan halen, want ze wist dus niet dat ik die ook wilde hebben.
[quote]Bij mij ook, wedden dat ie dan morgen ook weer word verschoven naar donderdag?[/quote]
Heb ook gta 5 besteld en die is ook verzonden volgens bartsmit zal ik hem morgen binnen krijgen maar verwacht het niet
[quote]Hier effe tips
Zoek een lokale gameboer:
Blijf aandringen en laat aantonen dat je het echt wilt
Vraag de baas de eigenaar van de retailers te bellen
Toon bewijs van twitch
Doe alsof je belt dat sommige andere retailers hem al verkopen
Hou hem aan de babbel
Betaal meer voor de game..
…
Zoek een gameshop die up to date is. Maar niet bekend is. De meeste verkopen dit zo al…
Anyways ik wacht mooitjes op de donderdag release. Want dit vergt tijd en geduld :P[/quote]
Bedelen helpt niet!! en waarom je zelf zo verlagen ik w8 liever een paar dagen dan ik me zelf zo te kijk zet 🙂
Haha, man is wel frustrerend dat er winkels zijn die de game eerder verkopen hoor. Zag gisteren ook paar mensen online al AC:U spelen en hier in de reacties lees ik ook al dat mensen em al hebben. Twitch staat ook al vol met gameplay videos. En wij, nette gamers, maar wachten op de release dag :S
Ach ja, hopelijk hebben ze morgen met die day one patch (als die er nog niet is) of een nieuwe patch, een hoop van de problemen opgelost. Framedrops richting de 20 FPS, pop up, glitches. Erg jammer zeg. Twijfel zelfs aan m’n pre-order.
[quote]Ach ja, hopelijk hebben ze morgen met die day one patch (als die er nog niet is) of een nieuwe patch, een hoop van de problemen opgelost. Framedrops richting de 20 FPS, pop up, glitches. Erg jammer zeg. Twijfel zelfs aan m’n pre-order.[/quote]
Meh ik niet. Ik ga het zelf wel proberen om te kijken of alles echt zo storend is als men zegt. Ik zit regelmatig op Ubisoft forum en ik heb maar iets van 3 topics hierover gelezen. Wordt volgens mij heel erg opgeblazen dit “drama”. Is het nix, ruil ik em wel in voor een andere game, maar halen doe ik em toch wel.
Ik denk ook dat, mocht het echt zo erg zijn, dat het binnen nu en een week wel gefixed zal zijn. Ik denk dat je de game gewoon lekker zelf moet proberen Vinnie en dan kan je altijd nog de game inruilen.
[quote]Meh ik niet. Ik ga het zelf wel proberen om te kijken of alles echt zo storend is als men zegt. Ik zit regelmatig op Ubisoft forum en ik heb maar iets van 3 topics hierover gelezen. Wordt volgens mij heel erg opgeblazen dit “drama”. Is het nix, ruil ik em wel in voor een andere game, maar halen doe ik em toch wel.
Ik denk ook dat, mocht het echt zo erg zijn, dat het binnen nu en een week wel gefixed zal zijn. Ik denk dat je de game gewoon lekker zelf moet proberen Vinnie en dan kan je altijd nog de game inruilen.[/quote]
Ik ben het wel met je eens (dat ik de game gewoon moet proberen) en dat zal ik ook wel doen. Maar dat komt puur omdat Ubisoft met deze franchise genoeg krediet heeft opgebouwd dat ik de game gewoon niet wil missen. Daarnaast denk ik ook wel dat, framedrops daargelaten, dit wel een echte next-gen game is. De beelden in de reviews zien er prachtig uit.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA[/url]
Deze video zag ik zostraks en ik was hier best wel van geschrokken. Ik hoop daarom ook dat ze de game snel optimaliseren, want ik hoor van alle drie de platformen klachten. Ik moet je inderdaad gelijk geven dat de mensen op bijvoorbeeld IGN en Gamespot natuurlijk een vocale minderheid zijn die alles bashen wat er te bashen valt, maar dat komt niet helemaal uit het niets.
De reviews die ik zag (heb er nu een stuk of 10 gezien), geven allemaal aan dat er frame rate drops en pop-ins zijn.
Maar er word erbij gezegd dat het 95% van de tijd gewoon alles naar behoren werkt.
Voor reviews moet je ook niet naar Gamespot en IGN gaan vindt ik.
Zijn zat mensen op Youtube die gewoon een eerlijke review geven.
Van wat ik er onder begrijp als ik alles heb door genomen, zijn er zeker wel bugs enzo, en rare dingen die er gebeuren, frame rate drops enz.
Maar verziekt het niet je hele gameplay, en is het niet game brekend.
Daarnaast zal de game er ook beter uitzien dan dat je op Youtube kan zien, en daar zietie er al goed uit.
Anyway, ik was vandaag toch maar even nieuwsgierig en heb contact op genomen met Game Mania op de Oudebinneweg in Rotterdam.
Ze zouden hem vandaag binnen krijgen, en hadden eigenlijk gehoopt dat het vroeg zou zijn zodat ze hem vandaag al konden verkopen.
Tot nu toe hebben ze nog niks gehoord, dus het ziet er naar uit dat we gewoon moeten wachten tot morgen.
Vind ik niet erg, tenslotte is de release date ook pas morgen, maar kan je nog wel hopen :).
Nou of het filiaal op de Zuidplein hem al heeft dat weet ik dan weer niet.
Ik heb hem zelf bij de Oudebinneweg besteld, en gelijk het hele bedrag ook betaald (hou er niet echt van om dingen achteraf te betalen als ik ze bestel)
Anyway, ik hou me nog wel een dagje zoet 🙂
We hebben wel het geluk dat Amerika hem een paar dagen eerder kreeg.
Dat betekend dat de bugs enz. al massaal worden vermeld voordat wij hem binnen krijgen.
Wat meestal dan gelijk gepatched word als wij hem hier in Europa krijgen.
Ja ik zit ook beetje online te kijken maar het is zo uiteenlopend dat ik me er bij neerleg en gewoon de game zelf ga reviewen 😛
IGN.com = 7,8 IGN.nl = 8,8 dus tsja… Metacritics is ondertussen sky rocket en ineens ook een ruime 7 dus ja kom op…
Heb ook veel filmpjes gezien, zonder mezelf al te veel te spoilen en ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Ook dat filmpje van Vinniewalker vond ik wel gaan. Heb ergere dingen meegemaakt en de fps drops die er waren vond ik nou niet bijster storend.
[quote]Ja ik zit ook beetje online te kijken maar het is zo uiteenlopend dat ik me er bij neerleg en gewoon de game zelf ga reviewen 😛
IGN.com = 7,8 IGN.nl = 8,8 dus tsja… Metacritics is ondertussen sky rocket en ineens ook een ruime 7 dus ja kom op…
Heb ook veel filmpjes gezien, zonder mezelf al te veel te spoilen en ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Ook dat filmpje van Vinniewalker vond ik wel gaan. Heb ergere dingen meegemaakt en de fps drops die er waren vond ik nou niet bijster storend.[/quote]
De game gaat morgen vast gewoon fantastisch zijn, een bug of glitch hier en daar nouja boeie! Ac3 had t ook heb gehoord en gelezen dat t nietzo erg is als in ac3 en daar stoorde ik me ook nooit echt aan 😉
De framerate is echt bagger. Soms dropt ie zelfs naar 19…
Beetje off-topic, maar het aandeel van Ubisoft is zo’n 9,19% gedaald sinds gisteren (en zelfs 10% als je vergelijkt met de piek gisteren).
Als je gisteren short was gegaan , dan had je nu mooi wat geld verdiend :).
Heb de game vandaag gekregen had deze besteld bij wehkamp
[quote]Ik ben het wel met je eens (dat ik de game gewoon moet proberen) en dat zal ik ook wel doen. Maar dat komt puur omdat Ubisoft met deze franchise genoeg krediet heeft opgebouwd dat ik de game gewoon niet wil missen. Daarnaast denk ik ook wel dat, framedrops daargelaten, dit wel een echte next-gen game is. De beelden in de reviews zien er prachtig uit.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA[/url]
Deze video zag ik zostraks en ik was hier best wel van geschrokken. Ik hoop daarom ook dat ze de game snel optimaliseren, want ik hoor van alle drie de platformen klachten. Ik moet je inderdaad gelijk geven dat de mensen op bijvoorbeeld IGN en Gamespot natuurlijk een vocale minderheid zijn die alles bashen wat er te bashen valt, maar dat komt niet helemaal uit het niets.[/quote]
Ik heb het filmpje even vlug bekeken, en moet eerlijk zeggen dat het wel meevalt. Deel van het filmpje zit die bij de PS4 netjes op 30fps, bij andere stukken op 2 fps minder dan die van de XOne. Het gedeelte in die kerk (?) is inderdaad een stuk waar de framerate vrij laag komt, tegen de 20fps af en toe. Maar over dat gedeelte zijn dan ook de meeste klachten als je een beetje rond kijkt!
Voor de rest vind ik die 27fps eigenlijk niet eens zo storend. Al had ik het liefst gewilt dat ze gewoon de game hadden gelocked op 30fps natuurlijk
[quote]Bedelen helpt niet!! en waarom je zelf zo verlagen ik w8 liever een paar dagen dan ik me zelf zo te kijk zet :)[/quote]
[url=http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bedelen]KLIK HIER[/url]
Er is een verschil tussen polsen en bedelen… 🙂
[quote]Ik heb het filmpje even vlug bekeken, en moet eerlijk zeggen dat het wel meevalt. Deel van het filmpje zit die bij de PS4 netjes op 30fps, bij andere stukken op 2 fps minder dan die van de XOne. Het gedeelte in die kerk (?) is inderdaad een stuk waar de framerate vrij laag komt, tegen de 20fps af en toe. Maar over dat gedeelte zijn dan ook de meeste klachten als je een beetje rond kijkt!
Voor de rest vind ik die 27fps eigenlijk niet eens zo storend. Al had ik het liefst gewilt dat ze gewoon de game hadden gelocked op 30fps natuurlijk[/quote]
Ik denk dat het al wat beter is geworden dan in die video. Maar de video begint al met 20-22 FPS, dat vind ik toch best wel jammer eerlijk gezegd.
Het begint er trouwens wel steeds meer op te lijken dat het slechts op een paar plekken ernstig wordt.
Ah ja joh, ik klaag zo nu en dan wat omdat dit me tegenvalt maar reken er maar op dat ik morgen van 6 tot 11 achter m’n PS4 Unity speel :).
Hahaha! nog paar uurtjes mannen!!! FF werken tot 5, gamemania en boodschapjes en daarna knal ik meteen Unity erin!
Welk avondeten gaat er bij jullie de magnetron in 😀 haha
Haha bij mij wordt het denk ik snackbar/mc donalds of lekker broodjes knakworst 😛
Hah, nog makkelijker. Gelijk spelen als het werk er op zit :)!