Hoi,
Zoals al in de titel staat: Gta 5, unity of LBP3? Ik kan niet kiezen welke ik moet halen, nou is het zo dat ik GTA 5 nog niet heb gespeeld aangezien ik geen PS3 of 360 had. Dus mijn vraag is: welke game zal ik halen? Ik heb wel liever een game die je lang bezig houdt.

[quote]Hoi,
Zoals al in de titel staat: Gta 5, unity of LBP3? Ik kan niet kiezen welke ik moet halen, nou is het zo dat ik GTA 5 nog niet heb gespeeld aangezien ik geen PS3 of 360 had. Dus mijn vraag is: welke game zal ik halen? Ik heb wel liever een game die je lang bezig houdt.[/quote]
Met v ben je ontelbare uren zoet.
Met unity toch zo een goede 100 uur
Met Lbp ben je ook ontelbare uren zoet. Totaal niet men ding maar wel een game die je dus lang bezig houdt..
Jij zult moeten beslissen. Probeer ze allemaal te kopen ? 😛
[quote]Met v ben je ontelbare uren zoet.
Met unity toch zo een goede 100 uur
Met Lbp ben je ook ontelbare uren zoet. Totaal niet men ding maar wel een game die je dus lang bezig houdt..
Jij zult moeten beslissen. Probeer ze allemaal te kopen ? :P[/quote]
Nah, ik besteed niet zoveel geld aan games :p. Heb ook andere hobby’s :D. Maarja ik denk dat Unity na een keer uitspelen wel klaar is… Dus ik denk dat ik die iig oversla.
[quote]Nah, ik besteed niet zoveel geld aan games :p. Heb ook andere hobby’s :D. Maarja ik denk dat Unity na een keer uitspelen wel klaar is… Dus ik denk dat ik die iig oversla.[/quote]
Als assassin’s creed fan moet ik bekennen dat het weer een assassin’s creed is met assassin’s creed 1 roots. Parijs is een zeer goede setting. Maar met V op komst zal die in reserve liggen…
Ps: far cry 4 is er ook nog 😀
…
Ik besteed bijna geen geld aan games meer. Ik verkoop en koop of spaar… De rest gaat naar vrienden en uitgaan 😛
Nu zit ik nog te twijfelen tussen LBP3 en GTA 5.
vriendin is ook best duur =(
Ik zou donderdag AC Unity ophalen, dit weekend uitspelen, en dan snel naar de Game Mania gaan voor de inruilactie ;).
Haha, ben je een groot Little Big Planet fan, iemand die met de level creator en de talloze user-created content bezig blijft? Of speel je de game voornamelijk 1 á 2 keer uit en dat is het?
Als je echt een LBP gek bent, dan zou dat zeker een aanrader zijn en dan denk ik dat je het meeste plezier aan die game hebt.
Als je iemand bent die graag GTA V nog eens wilt spelen, de singleplayer boeiend vindt maar ook graag de open wereld verkent en online speelt met vrienden, dan is dat weer de betere keuze.
Ik zou dat soort vragen bekijken en dan daarop zelf je keuze maken. Beide games zijn uitstekend, de vraag is wat meer jou ding is!
[quote]Ik zou donderdag AC Unity ophalen, dit weekend uitspelen, en dan snel naar de Game Mania gaan voor de inruilactie ;).
Haha, ben je een groot Little Big Planet fan, iemand die met de level creator en de talloze user-created content bezig blijft? Of speel je de game voornamelijk 1 á 2 keer uit en dat is het?
Als je echt een LBP gek bent, dan zou dat zeker een aanrader zijn en dan denk ik dat je het meeste plezier aan die game hebt.
Als je iemand bent die graag GTA V nog eens wilt spelen, de singleplayer boeiend vindt maar ook graag de open wereld verkent en online speelt met vrienden, dan is dat weer de betere keuze.
Ik zou dat soort vragen bekijken en dan daarop zelf je keuze maken. Beide games zijn uitstekend, de vraag is wat meer jou ding is![/quote]
Ik heb dus nog nooit GTA 5 gespeeld 😛
[quote]Ik heb dus nog nooit GTA 5 gespeeld :P[/quote]
Hehe, dat las ik halverwege het typen pas. Maar met nog eens spelen, doelde ik meer op alsnog eens wilt spelen. Of graag eens wilt spelen. :p
Ik zou zelf voor GTA V gaan. Ik vind LPB best een leuke franchise, maar ik speel die user created content niet echt graag. Als dat niet je ding is, dan zou ik ook voor GTA V gaan (mits het je een vette game lijkt, maar anders stond die vast niet op je lijstje!).
Unity en GTA V
En dan is er maar één echte nuttige manier om de keuze te maken.
Iene miene mutte..
Nog nooit gta5 gespeeld? Lijkt mij duidelijk dan toch… Singleplayer gaat uren mee en er zijn er genoeg die hem nu nog een keer kopen na een jaar spelen op last gen.
Yep, hoeveel ik ook van assassin’s creed hou. Ik geef als advies om toch GTA5 te gaan halen dan. Zit zoveel uur an gameplay in en het free roam is zoveel leuks te doen. Assassin’s creed zal dat ook best hebben hoor maar ik denk dat gta gewoon meer te bieden heeft. Zeker met GTA Online er ook nog bij namelijk.
LBP ben ik zelf niet zo’n fan van sinds deel 2. Dus ja ik ben bang dat die snel gaat vervelen.
Ik zou GTA V halen. Zeker omdat je deze nog niet op de PS3 heb gespeeld. Afgezien dat het er nu nog mooier uitziet heb je ook nog eens direct alle content van GTA Online erbij. Tegen de tijd dat je GTA zat bent is Unity al in prijs gezakt ;).
Ik leun op dit moment meer richting GTA V :p
GTA V zou ik halen, blijf je voorlopig wel zoet mee.
Littlebigplanet 3 al in de pre-order staan sinds aankondiging 2 maanden of 3 maanden terug, speel nog regelmatig deel 2, die ik ook bij launch kocht. Als je goed internet thuis hebt en je van couch co-op houdt, is dit (vooral een goede game om samen met bf/gf te spelen!) de beste keuze.
Mocht je meer andere “maten” hebben op afstand etc, dan is GTA Online wel de beste keuze, mochten zij een microfoon en de game hebben.
Zelf na 2 maanden klaar met GTA, amper opgestart daarna, Littlebigplanet speel ik nogsteeds, al 5 jaar lang mijn nr.1 game.
Though, kwestie van smaak. Good luck picking one.
Ik heb GTA V PS4 besteld en komt morgen binnen 😀
nu de Ps3 editie nog verkopen beetje laat maar toen wist ik nog niks van de FPS mode’s die hallen mij nu over ,
wat kan ik beuren voor de special edition ?
[quote]Ik heb GTA V PS4 besteld en komt morgen binnen 😀
nu de Ps3 editie nog verkopen beetje laat maar toen wist ik nog niks van de FPS mode’s die hallen mij nu over ,
wat kan ik beuren voor de special edition ?[/quote]
OMG meen je dat nu? FUCKING een week vroege???
[quote]Ik heb GTA V PS4 besteld en komt morgen binnen 😀
nu de Ps3 editie nog verkopen beetje laat maar toen wist ik nog niks van de FPS mode’s die hallen mij nu over ,
wat kan ik beuren voor de special edition ?[/quote]
Waar heb je ‘m besteld als ik vragen mag?