Forum

Topic: Destiny van PS4 verwijderd!

Anoniem's avatar

Hi,

ik starte net mijn PS4 op en tot mijn verbazing is destiny verdwenen en nergens meer te bekennen?

heb de game via de ps store gekocht,( overgedownload van een vriend van mij.)

komt dit door de onderhoud of ..?

licencie heb ik al vernieuwd.

Bvd jongens!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 19 XP
    Avergeer's avatar

    Misschien ff in je bibliotheek kijken?

  2. 184 XP
    ninodz9's avatar

    al gekeken, helemaal verdwenen..

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/download/list

    Even inloggen en opnieuw downloaden en anders beter kijken in je library, spellen verdwijnen niet maarzo. (je weet sinds de update spellen die je zoveel tijd niet hebt gespeeld in de bibliotheek app komen en niet in de ‘bibliotheek’ op de frontpage van je ps4 scherm?)

  4. 184 XP
    ninodz9's avatar

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/download/list

    Even inloggen en opnieuw downloaden en anders beter kijken in je library, spellen verdwijnen niet maarzo. (je weet sinds de update spellen die je zoveel tijd niet hebt gespeeld in de bibliotheek app komen en niet in de ‘bibliotheek’ op de frontpage van je ps4 scherm?)

    Nee staat hij ook niet..
    Vanmiddag zelfs nog gespeeld !

  5. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Wat bedoel je met “overgedownload van een vriend van mij”?

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Wat bedoel je met “overgedownload van een vriend van mij”?

    Gameshare

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Dan is het dus gelijk al duidelijk wat hij verkeerd doet. Als je een game via een ander account download (dus gamesharing) dan staat de game ook helemaal niet in je library, je hebt de game namelijk niet zelf gekocht! Je moet het opnieuw downloaden via het account waarmee de game gekocht is. Dus inloggen met het account van je vriend en daar de PS Store openen en de game opnieuw downloaden.

  8. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Dan is het dus gelijk al duidelijk wat hij verkeerd doet. Als je een game via een ander account download (dus gamesharing) dan staat de game ook helemaal niet in je library, je hebt de game namelijk niet zelf gekocht! Je moet het opnieuw downloaden via het account waarmee de game gekocht is. Dus inloggen met het account van je vriend en daar de PS Store openen en de game opnieuw downloaden.

    Ja zal dat maar doen!

    Maar toch wel vreemd dat hij zomaar weg is ?..

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ja zal dat maar doen!

    Maar toch wel vreemd dat hij zomaar weg is ?..

    Nee natuurlijk is dat niet raar je hebt de game nooit gekocht en als je wordt gepakt dan ben je alles kwijt wat je hebt.

  10. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Ja zal dat maar doen!

    Maar toch wel vreemd dat hij zomaar weg is ?..

    wel opletten met dat gamesharen als het op de verkeerde manier gebeurd mogen ze zijn account blokkeren
    en is hij al zijn content kwijt.

  11. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Gamesharen mag ?

    Sony heeft het zelf aangeven dus wat is er verkeerd aan ?

  12. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Gamesharen mag ?

    Sony heeft het zelf aangeven dus wat is er verkeerd aan ?

    Het was bedoelt voor binnen het huishouden maar door mensen als jij is het al uitgekleed van 5 naar mensen.

  13. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Het was bedoelt voor binnen het huishouden maar door mensen als jij is het al uitgekleed van 5 naar mensen.

    Door mensen zoals jij ?

    En je laatste zin volg ik ook al niet.

    En ik doe het samen met een vriend en betalen allebij de helft. Dit lijkt mij gewoon kunnen.

  14. 5 XP
    Heartwire's avatar

    Het is bedoeld voor mensen die een huishouden delen met meerdere accounts.
    En eventueel als iemand bij jou komt met zijn account om zijn games bij jouw te spelen.
    Maar zodra de PSN account word ingelogged op de hoofd console waarmee hij geassocieerd is (je PSN account staat gelinked met je eigen PS4) wordt het gebruik op de sub/andere console waar de account nog op staat geblokkeerd en eventueel verwijdert.
    Als dit meerdere malen gebeurd, is er kans dat zijn account permanent word geblokkeerd.

    Kortom het is niet bedoeld om games permanent te delen met elkaar.
    Dan zouden ze geen winst kunnen maken op de games.

  15. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Als je wilt dat het werkt moet je op JOUW PS4 inloggen met het account van je maat en dan bij PSN-instellingen JOUW PS4 instellen als primaire PS4, anders werkt dit gewoon niet.

  16. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Door mensen zoals jij ?

    En je laatste zin volg ik ook al niet.

    En ik doe het samen met een vriend en betalen allebij de helft. Dit lijkt mij gewoon kunnen.

    Jammer dat mensen hun eigen regeltjes verzinnen en het daarmee op de lange termijn verpesten voor de rest omdat er dan maatregelen tegen genomen worden. En dat allemaal om een paar euro te besparen.

  17. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Dat delen van digitale games is echt heel onhandig. Ja, je bent goedkoper uit, maar PSN ligt er geregeld uit en kun je dan bij je games? Nee, want je hebt een verbinding nodig met het PSN voor de licenties. Koop mijn games liever fysiek want dan kan ik ze inruilen en soms koop ik ze digittaal, zoals met The Walking Dead.

  18. Anoniem -
    Anoniem-7651's avatar

    Ik heb dit zojuist meegrmaakt met watch dogs 2 ook van de playstation store gedownload. Was ook opeens verwijderd.