Topic: headset

11 november 2014om 11:44

hoi hoi , ben op zoek naar een goede headset van rond de 100€. Heb de px22 gezien van turtle beach , iemand ervaring mee of zijn er beter ? Het is voor cod op ps4 te spelen !

6 reacties

1. User  avatar
    482 XP

Ik heb de px22 zelf en erg tevreden. Werkt heel simpel, jack in de controller en klaar. Enige wat ik beetje mis is een muteknop.

0
  2. User  avatar
    50 XP

Ik ben van plan deze te kopen, misschien wil iemand in dit topic daar ook wat over roepen?

Sony PlayStation 4 Wireless Stereo Gaming Headset
    [url]http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-4-wireless-stereo-gaming-headset-ps4-ps3-ps-vita-pc-mac-mobile-zwart/9200000024774716/[/url]

0
  3. User  avatar
    352 XP

Nikos ik heb die headset zelf en voor de prijs/kwaliteit moet je het zeker doen. Voor dat geld echt een fantastische headset. Ook op je pc te gebruiken. Ik heb zelf een papegaai die nogal eens wil fluiten, maar omgevingsgeluid wordt aardig goed gefilterd. Ik speel zelf weinig shooters echt online, dus heb hem eigenlijk altijd op stereo, maar er zit virtual surround sound op. Daar wordt de geluidskwaliteit dan wel minder op, wat ‘platter’ maar het werkt op zich wel. Voor dat geld krijg je geen betere draadloze headset, daar ben ik zeer zeker van!

0
  4. User  avatar
    55 XP

Paar tientjes bijleggen en je krijgt zeker geen spijt. Als je gamed is die headset echt pauper tov andere die iets duurder zijn. Eerlijk gezegd is goedkoop duurkoop met deze headset.

0
  5. User  avatar
    50 XP

[quote]Paar tientjes bijleggen en je krijgt zeker geen spijt. Als je gamed is die headset echt pauper tov andere die iets duurder zijn. Eerlijk gezegd is goedkoop duurkoop met deze headset.[/quote]

Welke headset bedoel je?

0
  6. User  avatar
    50 XP

Vorige week de Sony PlayStation 4 Wireless Stereo Gaming Headset binnen gekregen. Voor dit geld, naar mijn mening echt een aanrader.

0