Forum

Topic: Deze reactie moet eerst geverifieerd worden

Anoniem's avatar

Op de Assassins Creed Unity post over de 10.000 NPC’s had ik een reactie neergezet. De eerste reactie kwam gewoon door. Kreeg er ook een aantal reacties onder, waaronder van Mr. Verhage himself.

Toen ik wou reageren, kreeg ik ineens de melding bij mijn reactie dat de reactie geverifieerd moet worden.

Hebben jullie een idee hoe dit kan? En kan dit opgelost worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm, mobiele IP maybe? kan een ban op staan. Als het gewoon thuis was dus een ISP IP, moet je me even PM-en dan haal ik hem eruit.

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hmm, mobiele IP maybe? kan een ban op staan. Als het gewoon thuis was dus een ISP IP, moet je me even PM-en dan haal ik hem eruit.

    Nee, de reactie was thuis via de computer getypt, op m’n thuis netwerk ook.
    Ik heb zojuist ook zonder enkel probleem weer een reactie kunnen plaatsen.

    Kan het komen doordat ik 3 mensen had gequote in één reactie?

  3. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Had ik ook wel eens last van. Mijn IP adres was per ongeluk verbannen. Even contact opnemen met de mods en dan is het zo weer geregeld 🙂

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dat probeer ik nu via deze weg dus te doen, GTAlex ;). Maar bedankt voor je suggestie!

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nee, de reactie was thuis via de computer getypt, op m’n thuis netwerk ook.
    Ik heb zojuist ook zonder enkel probleem weer een reactie kunnen plaatsen.

    Kan het komen doordat ik 3 mensen had gequote in één reactie?

    Dat kan, zoveel links in 1 reactie wordt eerst ter goedkeuring aangeboden, om spam te voorkomen. ff mod PM-en is het zo geregeld!

  6. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Nee, de reactie was thuis via de computer getypt, op m’n thuis netwerk ook.
    Ik heb zojuist ook zonder enkel probleem weer een reactie kunnen plaatsen.
    Kan het komen doordat ik 3 mensen had gequote in één reactie?

    [quote]Dat kan, zoveel links in 1 reactie wordt eerst ter goedkeuring aangeboden, om spam te voorkomen. ff mod PM-en is het zo geregeld!

    [/quote]

    De reactie is goedgekeurd.