Forum

Topic: Ps4 – xone

Anoniem's avatar

Ik heb een ps4 en ben er zeer tevreden over
Maar ik twijfel om bv met kerst ( met een leuke actie ) en Xbox one te halen?
Maar mijn vraag is, is het het geld waard?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Wat verwacht je er van, en wat wil je er mee doen?
    Geeft het meerwaarde aan wat je al hebt?
    Zijn er exclusieve games op de xone die je graag wilt?

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Als je de exclusives op de Xbox One leuk vindt zie ik geen reden om ‘m niet te kopen. Tevens kan de One ook veel dingen die je niet op de PS4 kunt, waarvan sommige erg handig zijn.

  3. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Wat verwacht je er van, en wat wil je er mee doen?
    Geeft het meerwaarde aan wat je al hebt?
    Zijn er exclusieve games op de xone die je graag wilt?

    Speel eigenlijk alles wel 🙂

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Moeilijke vraag. Halo, Gears of War, Forza, Sunset Overdrive, Quantum Break (ofzoiets). Ze hebben best een sterke line-up met exclusieve games. Als dat titels zijn waar je in geïnteresseerd bent en je kan het geld missen, vooral doen!

    Speel je voornamelijk de multiplatform titels, dan denk ik dat het het geld niet waard is.

  5. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Denken jullie dat er nog leuke kerstdeal komen met de xone?

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    De prijs in Amerika is tijdelijk verlaagd naar 349 dollar. Het zou goed kunnen dat die deal ook naar Europa komt, alhoewel ik best zou kunnen begrijpen dat ze wachten tot na de kerst (zodat de eerste groep geïnteresseerden hun Xbox One al binnen heeft).

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zelf ook van plan om een xbox one te halen. Eventueel kijken of ik dit via Amerika kan regelen. Is het zeker waard geloof mij. Vooral als je Halo leuk vind