Nou de titel zegt het al.
Tot nu toe heb ik totaal geen last van bugs en dergelijke en grafisch is het echt fantastisch!
En wat vinden jullie ervan?
Nou de titel zegt het al.
Tot nu toe heb ik totaal geen last van bugs en dergelijke en grafisch is het echt fantastisch!
En wat vinden jullie ervan?
Wel een leuk spel, maar om het fantastisch te noemen gaat me net iets te ver.
Heb hem nog steeds niet binnen…
Dat wachten is ook altijd wat.
Ik ga em vanavond proberen en zal het morgen laten weten 😉 Maar ik verwacht ook weinig problemen eerlijk gezegd.
Ik kan geen coop en niet inloggen op uplay met myn ps4 iemand idee of ook last van ?
Zoals ik inderdaad had verwacht weinig gezeik gehad en ik geniet ook echt vol van de game. Ik zuig alles in me op en het gaat heerlijk.
Nauwelijks FPS drops gehad tot nu toe, iig merkbare drops. Je kan er wel leuk met een metertje naast gaan zitten en elke keer als het lager is dan 30 schreeuwen maar als je er niks van merkt wat heeft het dan voor zin?
Pop-ins heb ik wel gezien en de reden is omdat ik bij dezelfde scene kwam als op het internet en toen lette ik er echt op. Verder heb ik gewoon gespeeld en is het mij niet eens opgevallen. Er gebeuren zoveel dingen op je scherm dat het niet eens opvalt als je gewoon aan het gamen bent ipv opletten wat er fout is aan het beeld.
Free runnen is wel een beetje wennen, vaak klim ik me eigen rot of gaat het niet helemaal soepel waardoor ik weer met me tong klak. Maar ja dat wuif je weer snel weg als je dan weer wel een vette actie maakt over daken en naar beneden springt.
Combat is erg tricky. Vroeger was 1 vs 10 een eitje nu ga ik regelmatig dood door 3 of meer. En stealth is ook een goede toevoeging geweest!
Parijs is groot en er is zoveel te doen echt niet normaal. Neem daarbij de co-op en companion app en damn! Zoveel kleding en wapens ook. Ben voorlopig zoet hiermee haha
Ben blij dat ik niet geluisterd heb naar het internet met hun verhaaltjes want ik geniet echt van de game en hij wordt alleen maar beter!
Ik kon gisteren gewoon Co-op silencer. Was erg leuk maar ik ben nog te vroeg in de game om daar echt van te genieten 🙂 Eerst maar beetje verder in het verhaal.
[quote]Zoals ik inderdaad had verwacht weinig gezeik gehad en ik geniet ook echt vol van de game. Ik zuig alles in me op en het gaat heerlijk.
Nauwelijks FPS drops gehad tot nu toe, iig merkbare drops. Je kan er wel leuk met een metertje naast gaan zitten en elke keer als het lager is dan 30 schreeuwen maar als je er niks van merkt wat heeft het dan voor zin?
Pop-ins heb ik wel gezien en de reden is omdat ik bij dezelfde scene kwam als op het internet en toen lette ik er echt op. Verder heb ik gewoon gespeeld en is het mij niet eens opgevallen. Er gebeuren zoveel dingen op je scherm dat het niet eens opvalt als je gewoon aan het gamen bent ipv opletten wat er fout is aan het beeld.
Free runnen is wel een beetje wennen, vaak klim ik me eigen rot of gaat het niet helemaal soepel waardoor ik weer met me tong klak. Maar ja dat wuif je weer snel weg als je dan weer wel een vette actie maakt over daken en naar beneden springt.
Combat is erg tricky. Vroeger was 1 vs 10 een eitje nu ga ik regelmatig dood door 3 of meer. En stealth is ook een goede toevoeging geweest!
Parijs is groot en er is zoveel te doen echt niet normaal. Neem daarbij de co-op en companion app en damn! Zoveel kleding en wapens ook. Ben voorlopig zoet hiermee haha
Ben blij dat ik niet geluisterd heb naar het internet met hun verhaaltjes want ik geniet echt van de game en hij wordt alleen maar beter!
Ik kon gisteren gewoon Co-op silencer. Was erg leuk maar ik ben nog te vroeg in de game om daar echt van te genieten 🙂 Eerst maar beetje verder in het verhaal.[/quote]
Ben het hier helemaal eens !
Ik ben ook heel blij met de game.
En jezus wat ben ik al vaak doodgegaan..
Ik zal dit weekend een uitgebreidere reactie neerzetten. Heb gisteren namelijk minder kunnen spelen dan ik had gehoopt.
Maar wat is dit next gen zeg!! Oké, de framedrops merk ik soms een beetje naar mijn idee, maar het is nog niet heel storend. Glitches, ik heb wel iets vreemds meegemaakt (een lantaarnpaal op beklimt, maar Arno zweeft er een halve meter naast).
Nu dat uit de weg is, ongelofelijk! De aandacht die gegeven is aan de textures in die mooie gebouwen. Ongelofelijk! Natuurlijk is dit niet in elk gebouw zo, maar echt ik vind het gewoon kunst. Wat een ongelofelijk knap werk van die grafische artiesten daar. Dikke pluim. De versieringen op de muur, de vloer, de meubels, echt ongelofelijk mooi. Ik zat met m’n mond open te kijken.
Verder de stad en de view distance ook. Hulde.
Maakt het des te zonde dat de game toch overschaduwd wordt door een aantal issues (nog, ze werken er hard aan).
Een ervaring plaatsen op een game die je met moeite speelt is non sense. Een assassin’s creed game moet je grondig spelen–> 60 uur ofzo. Dan kan je pas zien wat de game in petto heeft.
Het enigste wat ik opmerkte:
Zonder de patch is de game grafisch lelijker en zijn de camera positie punten broken. Na de patch sequence 1 opnieuw gespeeld en direct een wereld van verschil
Sequence 2-3 heeft zeer veel lag en fps drops die me echt stoorden(in free roam, niet missies)
Vanaf de volgende sequenties geen fps drop meer gehad. Speelt vloeiend en is grafisch ogend.
Wat ik raar vind:
Het loading screen logo—> wtf is dat voor loading logo,seriously???
Minutie kost stukken van geld—> 1000 voor 5 mesjes??? Hopelijk patchen ze de kosten…
..
Ik ben natuurlijk nog maar net begonnen. Want naast story heeft assassin’s creed altijd veel te doen ..
Iemand ook problemen met coop ??
Weer een lekker spel.
Helaas veel pop in inderdaad, en als je grote gebouwen gaat beklimmen met lood glas (vooral met lood glas) wil het spel gaan stotteren.
Enkel van dat,weer lekker spelletje.
Helaas nog steeds geen game ontvangen…… Assassin’s Creed® Unity – Guillotine Collector’s Case besteld op 10 juni vervolgens krijg ik een mail met de mededeling: Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft. Het product dat u hebt gereserveerd, is nu leverbaar. En wat staat er bij UPS: Order Processed: Ready for UPS…….
De volgende keer maar gewoon bij een game winkel bestellen. K………zooi…….