Topic: Bekijk dit snel: Gta v windshield vanuit fps!

14 november 2014om 14:12

Ik weet het. Er zijn talloze leaks en streams maar bijna niemand record ze.

Bovendien zijn streamings slechte kwaliteit. Wat je wel kunt zien is de animaties of gameplay…

Check deze vid out:
[url]http://gfycat.com/DiligentLiveFinch#[/url] [url]http://gfycat.com/DiligentLiveFinch#?speed=3[/url]

12 reacties

  1. User  avatar
    454 XP

    Ik vroeg me al af hoe de animatie’s van vallen en rollen in first person er uit gingen zien. Thanks man! Het ziet er echt sick uit! Lijkt wel een soort cinematic!

    0
  2. User  avatar
    1793 XP

    Van rollen is er ook een. Wel raar maar een leuke toevoeging. Gta en just cause 3(jc2 was mijn meest favoriete game op ps3)zullen zowizo nu al een van mijn favoriete games worden. Gta 6 gaat belange niet zo uitgebreid zijn. Want sa bouwen wouden ze met dit bereiken. Gta 6 zal stukken meer next gen zijn maar op gebied van activiteiten enz zal gta v zowizo meer aankunnen. Zie gta iv… Next gen feeling toen ps3 uit was. Eind cyclus ps3. Met maar 512 MB!—> gta v

    Kan niet wachten op SA 3.00 HAHA . Wellicht gta 8 of 10 😛

    Anyways hier de link:
    [url]http://www.gfycat.com/HonorableFemaleAphid#[/url]

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    Zal leuk zijn om dit te spelen met zo’n 3d bril.

    0
  4. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Zal leuk zijn om dit te spelen met zo’n 3d bril.[/quote]

    Na mij weten is die niet 3D en omzetten na 3D werkt niet geeft nooit zoveel diepte als een echt 3D game

    0
  5. User  avatar
    454 XP

    Heb je er toevallig meer ^^?

    0
  6. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Heb je er toevallig meer ^^?[/quote]

    Het internet staat vol. De gameplay beelden van de crash hierboven is normaal gezien een 10 minuten video…

    Wacht tot dinsdag 🙂

    0
  7. User  avatar
    454 XP

    Overal is alles geblokt wat ik kan vinden XD. Echt heel naaiend , ik wil het ook zien :P.

    0
  8. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Overal is alles geblokt wat ik kan vinden XD. Echt heel naaiend , ik wil het ook zien :P.[/quote]

    Hier een compleet overzicht. Geen high quality…

    http://www.reddit.com/r/GTAV/

    0
  9. User  avatar
    116 XP

    Je kunt ook gewoon tussen de streams kijken, er is altijd wel 1tje.

    0
  10. User  avatar
    924 XP

    Zijn genoeg videos te bekijken, zelfs op youtube als je er snel bij bent.

    Helaas waar ik al bang voor was : weer erg stil en leeg op de straten.

    0
  11. User  avatar
    116 XP

    [quote]Zijn genoeg videos te bekijken, zelfs op youtube als je er snel bij bent.

    Helaas waar ik al bang voor was : weer erg stil en leeg op de straten.[/quote]
    Misschien dat dit met de day one patch wordt gefixt?

    0
  12. User  avatar
    924 XP

    [quote]Misschien dat dit met de day one patch wordt gefixt?[/quote]

    Laten we het hopen. 😀

    http://www.youtube.com/watch?v=YBStG-4yS-c

    Het ziet er wel dik uit!

    0