Topic: Grand theft auto 5 PS4: Voorverkoop

16 november 2014om 23:33

Hebben jullie m al in t weekend gespot ergens?
En zo nee, als jullie m morgen (maandag) ergens zien dan graag hier laten weten voor diegene die hier wat aan hebben en die m zo snel mogenlijk willen spelen! Iedereen heeft er ook zin in lijkt me?

22 reacties

  1. User  avatar
    544 XP

    Ja ik heb em gespot. Je kan het vinden in de PS Store, adres is store.sonyentertainmentnetwork.com. Je kan het zelfs vinden zonder Google Maps.

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    Nee, ik heb ‘m nog nergens zien liggen. Over het algemeen worden releasedates van Rockstar-games ook niet zo gauw verbroken, dus ik denk dat het gewoon wachten wordt tot dinsdag.

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    Hij ligt hier ;). Vandaag om 12:00 de review.

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    Dag voor de release eind van de middag krijgen winkels vaak een go.

    0
  5. User  avatar
    401 XP

    nergens gezien. en wat maakt het uit er zit geen houdbaar datum op 😉

    0
  6. User  avatar
    717 XP

    Morgen ligt hij op de mat 😀

    Via Budgetgaming.nl –> voor een schappelijk prijsje gekocht.

    Heb er zin an!

    0
  7. User  avatar
    1100 XP

    [quote]Morgen ligt hij op de mat 😀

    Via Budgetgaming.nl –> voor een schappelijk prijsje gekocht.

    Heb er zin an![/quote]
    De ps3 versie 🙂

    0
  8. User  avatar
    214 XP

    Bij bartsmit besteld voor 56 euro plus een cadeau kaart van 5 euro en 1 miljoen aan gamecash voor online goede deal

    0
  9. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Hij ligt hier ;). Vandaag om 12:00 de review.[/quote]

    Boeiend ,

    0
  10. User  avatar
    1140 XP

    [quote]Hij ligt hier ;). Vandaag om 12:00 de review.[/quote]

    Leuk hier ook morgen. P.s. als je m bij Wehkamp bestelt kan je kortingscode ‘nieuw’ gebruiken dan betaal je slechts 46,95 incl verzending.

    0
  11. User  avatar
    717 XP

    [quote]De ps3 versie :)[/quote]

    Nee de pS4 versie natuurlijk.

    Ik betaalde 52,- bij onemorelevel.

    0
  12. User  avatar
    2507 XP

    Morgen naar de Mediamarkt om een exemplaar op de kop te tikken. Kan die laatste dag ook nog wel wachten.

    0
  13. User  avatar
    252 XP

    Krijg hem waarschijnlijk straks binnen, kan niet wachten!

    0
  14. User  avatar
    116 XP

    [quote]Krijg hem waarschijnlijk straks binnen, kan niet wachten![/quote]

    Waar heb je ‘m besteld?

    0
  15. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Leuk hier ook morgen. P.s. als je m bij Wehkamp bestelt kan je kortingscode ‘nieuw’ gebruiken dan betaal je slechts 46,95 incl verzending.[/quote]

    Was je wel op tijd want ze zijn niet meer leverbaar bij Wehkamp ?

    0
  16. User  avatar
    252 XP

    [quote]Waar heb je ‘m besteld?[/quote]
    Ken gelukkg de eigenaar van een gamewinkel 🙂

    0
  17. User  avatar
    116 XP

    [quote]Ken gelukkg de eigenaar van een gamewinkel :)[/quote]

    Dat is niet het antwoord op mijn vraag.

    0
  18. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Bij bartsmit besteld voor 56 euro plus een cadeau kaart van 5 euro en 1 miljoen aan gamecash voor online goede deal[/quote]

    500.000 online en 500.000 singleplayer.

    0
  19. User  avatar
    252 XP

    [quote]Dat is niet het antwoord op mijn vraag.[/quote]

    ik ga geen namen noemen sorry 😉

    0
  20. User  avatar
    1043 XP

    Die van mij komt morgen via Post-Nl tussen 16:00en 18:00 uur Mongolen ook want zo game kan via de brievenbus en dan heb ik hem ook eerder zeer spijt van mij Order , bij bartsmit het begon al zo fijn met de leugen dat je game al verzonden was , zeer slechte service eerste en laatste bestelling bij bartsmit 🙁

    0
  21. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Ja ik heb em gespot. Je kan het vinden in de PS Store, adres is store.sonyentertainmentnetwork.com. Je kan het zelfs vinden zonder Google Maps.[/quote]

    luister wijsneus ga alsjeblieft ergens anders trollen, kunnen we es een keer proberen geen ruzie te zoeken op het internet ?

    [quote]Die van mij komt morgen via Post-Nl tussen 16:00en 18:00 uur Mongolen ook want zo game kan via de brievenbus en dan heb ik hem ook eerder zeer spijt van mij Order , bij bartsmit het begon al zo fijn met de leugen dat je game al verzonden was , zeer slechte service eerste en laatste bestelling bij bartsmit :([/quote]

    ik heb geleerd dat je nooit moet verheugen op de beloofde verzendtijd van online winkels. welke dan ook.
    ze verbreken die belofte vroeger of later maar als je er juist niet op rekent word je ook niet teleurgesteld.
    ik weet ook dat dat niet verheugen gedoe makkelijker gezegd is dan gedaan. je verheugd je er sowieso wel op
    zo zijn wij als gamers. misschien heb je er wat aan. je bent niet alleen man.

    0
  22. User  avatar
    1043 XP

    [quote]luister wijsneus ga alsjeblieft ergens anders trollen, kunnen we es een keer proberen geen ruzie te zoeken op het internet ?

    ik heb geleerd dat je nooit moet verheugen op de beloofde verzendtijd van online winkels. welke dan ook.
    ze verbreken die belofte vroeger of later maar als je er juist niet op rekent word je ook niet teleurgesteld.
    ik weet ook dat dat niet verheugen gedoe makkelijker gezegd is dan gedaan. je verheugd je er sowieso wel op
    zo zijn wij als gamers. misschien heb je er wat aan. je bent niet alleen man.[/quote]

    Dat weet ik ook maar als ijbij bol bestel had ik hem voor 2uur binnen vandaag want die versturen 1game wel via de postbezorger die vroeger komt dan de pakketbezorger , het is men laatste game via bartsmit , in de winkel kocht ik ze ook al niet mijn geld krijgen ze echt niet meer ,

    0