Ik vroeg me af of het de moeite waard is om gta 5 voor ps4 te kopen ookal heb ik hem uitgespeeld op ps3…
En zo ja, zou ik far cry 4 of gta 5 kopen? Ik heb nooit een far cry gespeelt.
Bedankt!
Topic: Moeite waard om gta5 voor ps4 te kopen?
17 november 2014om 17:27

[quote]Ik vroeg me af of het de moeite waard is om gta 5 voor ps4 te kopen…[/quote]
[url=http://www.psx-sense.nl/179855/review-grand-theft-auto-v-playstation-4-editie/]Misschien wel[/url], misschien niet.
als je hem al heb uitgespeeld op ps3. Dan absoluut niet, zit niets nieuws bij kwa verhaallijn.
Een link kan meer zeggen dan een 1000 woorden
ik denk het niet persoonlijk, en dat komt dan vooral dat er niets vernieuwends is qua storyline.
Misschien dat ik zelf de game nog eens haal in de budgetbakken, of als het online gedeelte standalone verkocht word
Kan helemaal niemand meer gewoon een aantal reviews erbij pakken en zelf een keuze maken voor de game die ze kopen? Mijn hemel.
[quote]Kan helemaal niemand meer gewoon een aantal reviews erbij pakken en zelf een keuze maken voor de game die ze kopen? Mijn hemel.[/quote]
Sommige mensen vinden dit fijner. Hiervoor bestaan tenslotte forums.
Reviews zijn meningen. Er zijn maar enkele sites die ik serieus neem kwa reviews.
Een hiervan is escapistmagazine.com
Stomme vraag echt waar… De review hier is hyped geschreven. Een 10 is het wel waard maar minpunten mochten ze ook wel geven vond ik.
Ondanks dit is het te nemen of te laten. Als je nu nog uber af vraagt dat gta het waard is heb je blijkbaar nog niet veel verstand van games… Daarmee wil ik je zeker niet kwetsen …
Dit is gewoon een MASTERPIECE punt uit, ps3 versie was een afkooksel zodat ze in geniep verder konden werken aan de echte versie. Ook had de ps4 nog geen SDK EN USER BASE.., vandaar hun strategische zet…
Anyways ik zeg dit al 2 jaar ondertussen nu lees je de reviews en deze feiten komen gewoon naar boven… Als je dan het nog niet gelooft weet ik echt niet of dese game iets voor jou is…
Je kan er fps,tps, race,shooter, sandbox enz mee creëren … Deze game staat gewoon in de top games created…
Ondanks dit een MASTERPIECE is wil dit niet zeggen dat je deze game moet kopen. Gta is een free roam. Als je daar niet van houdt begrijp ik dat ten zeerste maar dat een kut game noemen ???
[quote]Sommige mensen vinden dit fijner. Hiervoor bestaan tenslotte forums.[/quote]
En ik maar denken dat forum bedoeld was om issues op te lossen en discussies te voeren 🙂 Blijkt het een medium te zijn om te vragen aan mensen die een game niet eens hebben gespeeld, of deze het waard is te kopen. De enigen die er een mening over kunnen hebben, zij zijn die de game gereviewed hebben en de game al uitgebreid hebben kunnen spelen. Dus pak er reviews bij en kijk wat er is veranderd, en of de game iets voor jou is.
Maar hee, wie ben ik 😉
Als je GTA al op de ps3 hebt gedaan zou ik voor het nieuw kopen voor Far Cry 4 gaan. Dan kun je de verhaallijn van gta weer een tijd extra vergeten en haal je gta5 tzt ergens 2e hands, zou ik doen…
[quote]Stomme vraag echt waar… De review hier is hyped geschreven. Een 10 is het wel waard maar minpunten mochten ze ook wel geven vond ik.
Ondanks dit is het te nemen of te laten. Als je nu nog uber af vraagt dat gta het waard is heb je blijkbaar nog niet veel verstand van games… Daarmee wil ik je zeker niet kwetsen …
Dit is gewoon een MASTERPIECE punt uit, ps3 versie was een afkooksel zodat ze in geniep verder konden werken aan de echte versie. Ook had de ps4 nog geen SDK EN USER BASE.., vandaar hun strategische zet…
Anyways ik zeg dit al 2 jaar ondertussen nu lees je de reviews en deze feiten komen gewoon naar boven… Als je dan het nog niet gelooft weet ik echt niet of dese game iets voor jou is…
Je kan er fps,tps, race,shooter, sandbox enz mee creëren … Deze game staat gewoon in de top games created…
Ondanks dit een MASTERPIECE is wil dit niet zeggen dat je deze game moet kopen. Gta is een free roam. Als je daar niet van houdt begrijp ik dat ten zeerste maar dat een kut game noemen ???[/quote]
wat is tps
edit: never mind
Ik heb GTA V nu maar irriteer mij aan het beeld, want het onderste stukje van de ondertiteling valt weg en kan nergens vinden om het beeld aan te passen.
kan iemand mij maybe helpen?
[b]EDIT:[/b] laat maar, heb het namelijk al gevonden
gewoon naar instellingen op je ps4 en daar het beeld aanpassen
[quote]wat is tps
edit: never mind[/quote]
Fout, betekend Third-Person-Shooter.
Ik persoonlijk vind het zeker de moeite waard!
De PS4 versie loopt veel beter en het grafische verschil is behoorlijk.
Ik heb vorige week een PS4 gekocht (bundel ps4 / gtav). Ik had het ook al uitgespeeld op ps3, maar is wel leuk om de grafische verschillen ter vergelijken. Is echt de moeite. Ik ben wel een een echte GTA fan 🙂
zeker de moeite waard!
en online gewoon met mensen van deze site spelen, dan is het hartstikke gezellig