Wil zojuist m’n socialclub account koppelen aan m’n ps4 die een ander psn account heeft dan m’n ps3 had, nu krijg ik een melding dat er niks bekend is??? Weet iemand of het een fout is of dat je echt met dezelfde psn account moet inloggen?
Topic: help! gta 5
18 november 2014om 11:31

[quote]Wil zojuist m’n socialclub account koppelen aan m’n ps4 die een ander psn account heeft dan m’n ps3 had, nu krijg ik een melding dat er niks bekend is??? Weet iemand of het een fout is of dat je echt met dezelfde psn account moet inloggen?[/quote]
Je koppelt je Rockstar Social club ID aan je PSN account. Misschien dat je even via de website van Social club je nieuwe PSN moet koppelen?
Ik verwacht dat je je savegame niet over kan zetten naar een ander PSN account. Dat zou mooi zijn, dan had iedereen ineens enorme progressie in het spel door de savegame van een ander te gebruiken.
Even opgezocht:
Transfers may only be made between accounts owned by the same player and transfers may be rejected, modified, or reversed if the player or transfer violates the transfer requirements, Terms of Service (rockstargames.com/legal) or End User License Agreement (rockstargames.com/eula).
Het lijkt dus wel te kunnen tussen accounts. Er schijnen wel problemen te zijn met het overzetten, dus ik zou even op de site van Rockstar gaan kijken of dit ook in jouw situatie geldt.
[quote]Ik verwacht dat je je savegame niet over kan zetten naar een ander PSN account. Dat zou mooi zijn, dan had iedereen ineens enorme progressie in het spel door de savegame van een ander te gebruiken.[/quote]
Dat gaat nergens over als dat niet kan. Je kunt immers ook je Xbox 360-progressie meenemen naar de PS4.
Storing bij rockstar,lijkt niet te werken.succes
Toch m’n oude psn kunnen vinden maar alsnog geen succes…. moest gvd drie kwartier wachten bij ps helpdesk wtf!? Maar was dus niet de enige die er last van had… knsloos, ps3 dejavu
Rockstar is er mee bezig!
[quote]Question: I haven’t played GTA Online since 2013. When I try to transfer to PS4 or Xbox One, it says “No previous Grand theft Auto Online data is associated with your Social Club account.” I then tried to go back and play GTA Online on PS3 or Xbox 360 to verify, but it says the Rockstar services are unavailable. Help!
Answer: We are urgently looking into an issue preventing character transfer and GTA Online login on accounts that haven’t played GTA Online since 2013. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page. Apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience.[/quote]
Hoop niet dat dit weer een week gaat duren, want heb hem eigenlijk alleen maar gekocht voor online
Als je gegevens van je vorige account… (dus MS account of oude PSN account) in SocialClub hebt staan, en daar ook je huidige account gegevens hebt staan.. dan zou het moeten werken.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de service overbelast zijn door deze release.. maar Online kan je gewoon en je kan ook later deze week je voortgang overzetten in het Online menu van GTA Online.