Topic: GTA5 update download maar niet?

18 november 2014om 16:09

Hallo,

ik heb vandaag heel leuk gta 5 gehaald….Ik zie allemaal topic van: Update duurt lang, downloaden ook etc…

Nou ik kan de update dus helemaaal niet downloaden…krijg elke keer de foutmelding CE-32937-4

ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?

12 reacties

1. User  avatar
    1783 XP

Eerst de proloog spelen, schijnt te helpen. Anders 0207095025 bellen

0
  2. User  avatar
    252 XP

Ik las dat het ook kan werken als je de ps4 als primaire ps4 activeert, dit schijnt het in sommige (dus niet alle) gevallen op te lossen.

0
  3. User  avatar
    52 XP

[quote]Ik las dat het ook kan werken als je de ps4 als primaire ps4 activeert, dit schijnt het in sommige (dus niet alle) gevallen op te lossen.[/quote]

Proloog? je bedoelt de 1e missie?

0
  4. User  avatar
    5920 XP

[quote]Proloog? je bedoelt de 1e missie?[/quote]

Ja, de eerste missie spelen, daarna kan ie zonder problemen downloaden.

0
  5. User  avatar
    52 XP

[quote]Ja, de eerste missie spelen, daarna kan ie zonder problemen downloaden.[/quote]
    helaas geprobeerd kom nie verder da. 87 mb en dan geeft sie weer de foutmelding

0
  6. User  avatar
    24 XP

heb e 1e missie al gedaan, maar nog steeds kan de update niet downloaden

0
  7. User  avatar
    26 XP

[quote]Ik las dat het ook kan werken als je de ps4 als primaire ps4 activeert, dit schijnt het in sommige (dus niet alle) gevallen op te lossen.[/quote]

Dan zijn toch al je downloads weg?

0
  8. User  avatar
    247 XP

Niet zo gek aangezien het denk ik retedruk is met iedereen die de update gelijk wil downloaden.

0
  9. User  avatar
    1043 XP

Geeft wel aan dat de ps4 en Gta v een groot succes is 🙂

[quote]Hallo,

ik heb vandaag heel leuk gta 5 gehaald….Ik zie allemaal topic van: Update duurt lang, downloaden ook etc…

Nou ik kan de update dus helemaaal niet downloaden…krijg elke keer de foutmelding CE-32937-4

ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?[/quote]

Net eindelijk binnen gehad van bartsmit had gewoon met de Brievenpost mee gekund en had ik hem al een paar uur eerder kunnen spelen . maar de update haalde ik in één poging binnen , dus die meevaller heb ik wel 😀

Zonder dat ik eerst de game moest installeren misschien maak het nog verschil dat ik de ps4 aan de kabel heb lijk mij niet hij was wel zo binnen 😀

0
  10. User  avatar
    1 XP

[quote]Niet zo gek aangezien het denk ik retedruk is met iedereen die de update gelijk wil downloaden.[/quote]

Het klopt, ik had het zelfde probleem.
    Het is super druk met downloaden!!
    Gewoon het knopje spammen en na een keer of 10 lukt t wel 😉

0
  11. User  avatar
    116 XP

Ik wacht nogsteeds… (besteld bij de Intertoys)

0
  12. User  avatar
    52 XP

[quote]Het klopt, ik had het zelfde probleem.
    Het is super druk met downloaden!!
    Gewoon het knopje spammen en na een keer of 10 lukt t wel ;)[/quote]

Been there done that….nja ik ga wel lkkr offline ff spelen en download hem morgen wel!

0