ik heb een vraagje heeft nog iemand van jullie legs in AW?
Af en toe is het vreselijk te spelen en heb je enorm veel kogels nodig om je vijand te doden maar zelf ben ik met 3-4 kogels dood..
& dan nog dat je voor een headshot 3-4 kogels nodig hebt..?
Zulke dingen vind ik altijd een beetje onlogisch en hou er dan niet meer zo van deze spelletjes te spelen,
Ik personelijk vond MW3 de best CoD die er was!
Graag zou ik jullie een paar vraagjes stellen, :
1.Jullie ervaring met AW
2.Jullie lievelings CoD
3.Jullie favoriete wappen (maakt niet uit in welke CoD)
4.Jullie K/D streak in Aw
5.Jullie Clan (als jullie er een hebben)

1: zie topic ervaringen AW TOT NU TOE
2: mw2 online, MW3 survival
3 favoriete wapens: AA 12, ACR, intervention, throwing knife, semtex, g18, five seven
4 0.98 😀 —-> super veel lag en de elite wapens zijn tov Andere spelers zijn niet meer in balans. En daar boven op zijn mijn tijden voorbij op cod.. Campers everywhere, rushen is bijna onmogelijk …
5 vroeger gespot door MLG op 360. Ik had de kans te joinen. Daarna geen clans gehad. Wil ik ook niet meer. Ik speel gewoon voor de fun nu en heb bijna geen tijd meer… Ik ga veel liever uit , etc
Ik denk dat je het over LAG hebt ?LOL
De TTK(time to kill ) in AW is best wel snel . Plus er is skill based matchmaking in AW , die zorgt ervoor dat je eerder tegen mensen van jou niveau gaat , dan mensen die een betere connectie hebben. En dat zorgt er dan voor dat je gaat laggen of LEGS 😛
1Tot nu toe vind ik AW best wel goed .Voorlopig speel ik ff geen AW , teminste tot dat Skillbased MatchMaking weg is .
2 Mijn Lievelings COD is en blijft altijd COD 4 MW
3 Mijn Favo wapens zijn de Remmington R5 en de MTAR van Ghosts
4 Mijn K/D’s van Alle CODS …COD 4 2.4 , WAW 2.2 , MW2 2.9 , BO1 1.7 MW3 2.7 , BO2 3.2 , Ghosts 3.1 en AW 1.9
Voorlopig heb ik nog geen clan .
[quote]Ik denk dat je het over LAG hebt ?LOL
De TTK(time to kill ) in AW is best wel snel . Plus er is skill based matchmaking in AW , die zorgt ervoor dat je eerder tegen mensen van jou niveau gaat , dan mensen die een betere connectie hebben. En dat zorgt er dan voor dat je gaat laggen of LEGS 😛
1Tot nu toe vind ik AW best wel goed .Voorlopig speel ik ff geen AW , teminste tot dat Skillbased MatchMaking weg is .
2 Mijn Lievelings COD is en blijft altijd COD 4 MW
3 Mijn Favo wapens zijn de Remmington R5 en de MTAR van Ghosts
4 Mijn K/D’s van Alle CODS …COD 4 2.4 , WAW 2.2 , MW2 2.9 , BO1 1.7 MW3 2.7 , BO2 3.2 , Ghosts 3.1 en AW 1.9
Voorlopig heb ik nog geen clan .[/quote]
Hahahaha ja ik bedoel LAG xD sorry ben oorspronkelijk duits dus heb het per ongeluk de hele tijd in duits geschreven 😛
Ja mijn connectie is heel goed ik heb mijn ping altijd vol maar de mensen tegen die ik speel hebben en hele lage ping en dat is denk ik juist het problem..
Hoezo ben je niet in een clan dan? nog geen gevonden of geen behoefte aan?
[quote]1: zie topic ervaringen AW TOT NU TOE
2: mw2 online, MW3 survival
3 favoriete wapens: AA 12, ACR, intervention, throwing knife, semtex, g18, five seven
4 0.98 😀 —-> super veel lag en de elite wapens zijn tov Andere spelers zijn niet meer in balans. En daar boven op zijn mijn tijden voorbij op cod.. Campers everywhere, rushen is bijna onmogelijk …
5 vroeger gespot door MLG op 360. Ik had de kans te joinen. Daarna geen clans gehad. Wil ik ook niet meer. Ik speel gewoon voor de fun nu en heb bijna geen tijd meer… Ik ga veel liever uit , etc[/quote]
Ja ik vind de wapens van AW best lastig had in het begin echt moeite aan die wapens te wennen vooral omdat het nog zo weinig wapens zijn, maar nu heb ik de Bal-27 en die is eigelijk best goed, 😀
Yup , voor mij is het onspeelbaar meestal , ik hoop da ze dat skill matchmaking rap veranderen en terug local options toevoegen en dedicated servers liefst ook , het spel is goed maar het is onspeelbaar , mijn internet is perfect download 38 and upload 4 en ik heb open nat type , speel altijd met kabel , geen WiFi ,
1.Jullie ervaring met AW
– Eerst positief, toen negatief en nu is het “mixed feelings”. Bepaalde potjes verlopen erg soepel, is het mogelijk om gewoon eerlijke potjes te spelen. Meeste potjes eindigen soms 75-74. Ook het gejump vind ik niet erg en het begint ook al te wennen. Alleen de lag of de soms de achterstand die je lijkt te hebben van een paar milliseconden. Mooi voorbeeld. Ik ren een hoekje om zie iemand staan en begin te schieten. Niks raak, hij schiet, boem dood. Bekijk de kill cam terug en het lijkt erop dat hij mij direct schiet als ik dat hoekje om komt. Soms lijkt de sync tussen de spelers in één potje niet helemaal goed. Ongeacht van pingtijden en lag.
Hoewel ik nu AW wat leuker begin te vinden is het niet zo speciaal ondanks de exopakken.
2.Jullie lievelings CoD
MW2 en WaW 🙂
3.Jullie favoriete wapen (maakt niet uit in welke CoD)
Famas (MW2). Ik speel graag met burstwapens, maar het lijkt erop dat na MW2 (met uitzondering van BO2) alle burstwapens zwaar naar beneden zijn gesteld ten opzichte van een full auto. Helemaal in AW..
4.Jullie K/D streak in Aw
KD van 1.21 (kruipt weer langzaam omhoog). Beste killstreak: 10
5.Jullie Clan (als jullie er een hebben)
Geen
[quote]Yup , voor mij is het onspeelbaar meestal , ik hoop da ze dat skill matchmaking rap veranderen en terug local options toevoegen en dedicated servers liefst ook , het spel is goed maar het is onspeelbaar , mijn internet is perfect download 38 and upload 4 en ik heb open nat type , speel altijd met kabel , geen WiFi ,[/quote]
ja dat heb ik dus ook.. hoop ook dat ze het binnenkort veranderen want zo heb je er echt niks aan om het te spelen..
[quote]ja dat heb ik dus ook.. hoop ook dat ze het binnenkort veranderen want zo heb je er echt niks aan om het te spelen..[/quote]
Juist nog eens geprobeerd , ik heb het afgezet na twee spellen, het is nie normaal hoeveel vertraging er is in da spel , ik snap er niks van , waarom fixen ze het nie , dus iedereen die voor goed internet betaald is de dupe ervan , ik hoop dat er vandaag off morgen een update uitkomt ,
[quote]Juist nog eens geprobeerd , ik heb het afgezet na twee spellen, het is nie normaal hoeveel vertraging er is in da spel , ik snap er niks van , waarom fixen ze het nie , dus iedereen die voor goed internet betaald is de dupe ervan , ik hoop dat er vandaag off morgen een update uitkomt ,[/quote]
Dit is er bij elke COD launch . Gewoon een paar weken afwachten en dan gaan alles weer soepel 😉
Wat je zegt klopt helemaal en het hangt van veel factoren af maar de grootste is gewoon puur weg LAG. Hangt trouwens er ook vanaf op welke console je speelt. Van MW3 heb ik zelf ook superveel genoten 🙂
1.Jullie ervaring met AW
Mis de Call of Duty tijden met niet al teveel bullshit maar weet waar ik aan begonnen ben door het spelen op de Gamescom. Game is beter als Ghosts, dus voor mij sowieso een win ook al vind ik er niks aan. Lag irriteert me zwaar en hierdoor ga ik op de meest gaarste manieren dood wat frustreert en het speelplezier gewoon bederft.
2.Jullie lievelings CoD
Black Ops 2 <3
3.Jullie favoriete wappen (maakt niet uit in welke CoD)
ACR MW3 / AN94 BO2
4.Jullie K/D streak in Aw
KD is 2.20 Streak weet ik niet uit m'n hoofd maar rond de 15 denk ik. Niet veel gespeeld en niet echt een behoefte om dat te doen. KD is wat lager in Advanced Warfare vanwege de lag, wennen etc. Bij ghosts had ik een K/D van 3.10 en bij black ops 2 een K/D van 3,85 (SND Only), dus voor mij is die 2.20 niet echt wat ik wil maar goed.
5.Jullie Clan (als jullie er een hebben)
AxiS Gaming (Vorige clan helaas uit elkaar gegaan)
Zodra de lags, de win/ lose glitch en weet ik wat allemaal gefixt zijn probeer ik het weer. Voor nu houd ik het lekker bij black ops 2 😀
Owh trouwens hoe lager je PING is hoe beter. Doe zelf IT dus weet er wat van haha.
1.Jullie ervaring met AW – Tjaa een boel lag, kom altijd in teams die gewoon niet willen winnen ofzo verlies iedere keer, en op 1 of andere manier heb ik gewoon nooit geluk ben gewoon altijd de lul, 0_0
2.Jullie lievelings CoD – BlackOps2
3.Jullie favoriete wappen (maakt niet uit in welke CoD) – HoneyBadger
4.Jullie K/D streak in Aw – pff wil ik niet over praten (0.95) =$
5.Jullie Clan (als jullie er een hebben) – Geen,
[quote]1.Jullie ervaring met AW – Tjaa een boel lag, kom altijd in teams die gewoon niet willen winnen ofzo verlies iedere keer, en op 1 of andere manier heb ik gewoon nooit geluk ben gewoon altijd de lul, 0_0
2.Jullie lievelings CoD – BlackOps2
3.Jullie favoriete wappen (maakt niet uit in welke CoD) – HoneyBadger
4.Jullie K/D streak in Aw – pff wil ik niet over praten (0.95) =$
5.Jullie Clan (als jullie er een hebben) – Geen,[/quote]
HAHAHHA precies dat heb ik ook mensen die nooit willen winnen of gewoon maar wat doen xD
1. Precies zoals Mausie zegt. Alleen maar apen in m’n team die banen zoeken en geen objective spelen. Altijd verliezen. Dikke lag zo af en toe. En altijd precies op de verkeerde momenten weglopen of draaien en dan neergeschoten worden in je rug.
2. Absoluut Call of Duty 4, geen twijfel mogelijk.
3. Zoveel chille wapens mp5, p90, ak47, acr, mp7, remmington, honey badger, m8a1, an-94, bal-27
4. Op het moment is m’n KD 1.47. Andere cods stond ik er beter voor.
5. IntimidatedByNo1 [iBN1] (ook te vinden op twitter @iBN1Clan)