Topic: Gta v

18 november 2014om 21:36

Ik heb een vraag. Ik heb die code dat je 1 miljoen krijgt in gta v. Alleen ik heb alleen maar 500,00 gekregen in singelplayer. Maar als ik bij GTA Online ga kijken staat er nog niet dat ik 500,00 heb. Weten jullie misschien hoe dat komt of hoe ik dit op kan lossen!

Vriendelijke groet,

Tijmen Verbunt aka Babbelaar

17 reacties

1. User  avatar
    228 XP

[url]https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204230473[/url]

alleen ik kan geen bonus pack vinden

0
  2. User  avatar
    1783 XP

Ik heb het alleen in de multiplayer

0
  3. User  avatar
    4682 XP

Ik had 1,000,000+ online toen ik mijn profiel overzetten naar de ps4. Weet niet hoeveel ik had op de ps3, want had de ps3 versie al snel weer verkocht. Weet niet meer hoeveel schade vergoeding we kregen op de ps3 2x 500,000 of 2x 250,000.

0
  4. User  avatar
    1140 XP

Je moet zowel in singleplayer als in online in de store je cashpack downloaden.

[url]https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204230473[/url]

Als je m digitaal hebt aangeschaft dan krijg je je cash nog, daar zijn ze mee bezig las ik, heb je ‘m fysiek dan moet je de vouchercode invoeren die in je doosje zit.

0
  5. User  avatar
    717 XP

Ik heb de preorder versie maar er zit geen code bij, hoort dit zo? Kan je de bonus downloaden zonder een code in te vullen of hoe werkt dit?

0
  6. User  avatar
    116 XP

[quote]Ik heb de preorder versie maar er zit geen code bij, hoort dit zo? Kan je de bonus downloaden zonder een code in te vullen of hoe werkt dit?[/quote]

Zonder de code kun je geen gebruik maken van de bonus. Dat betekent dus dat je géén pre order versie hebt.

0
  7. User  avatar
    2442 XP

Ik vond het zonde om een nieuw topic te openen. Maar ik was even op Social Club aan het kijken toen mijn oog viel op de lifeinvader pagina van Warstock (waar je de tanks e.d. kan kopen). Daar hadden ze een flauwe reclame optie op staan van hun aanbod. Naast de standaard dingen die al in GTA V zitten zoals jeep, truck, tank, buzzard, titan en cargo bob stonden er ook “attack helicopters” bij met het plaatje van een Apache helicopter (denk Hunter uit GTA SA). Misschien wel iets wat ooit naar GTA V komt in de vorm van DLC? Natuurlijk zijn hier geen feiten aan vast te knopen :P. Maar wat vinden jullie? Meer gevechtshelikopters e.d. in het spel? Of juist niet? En welke voertuigen willen jullie graag terug zien in GTA? 🙂

Hieronder vind je het plaatje (met rechtsonder de “Hunter”).

http://prod.cloud.rockstargames.com/Global/LifeInvader/Posts/nMRYeN7D5Uyk4zi4fdYLMg/Images/468×263.jpg

0
  8. User  avatar
    1758 XP

[quote]Ik vond het zonde om een nieuw topic te openen. Maar ik was even op Social Club aan het kijken toen mijn oog viel op de lifeinvader pagina van Warstock (waar je de tanks e.d. kan kopen). Daar hadden ze een flauwe reclame optie op staan van hun aanbod. Naast de standaard dingen die al in GTA V zitten zoals jeep, truck, tank, buzzard, titan en cargo bob stonden er ook “attack helicopters” bij met het plaatje van een Apache helicopter (denk Hunter uit GTA SA). Misschien wel iets wat ooit naar GTA V komt in de vorm van DLC? Natuurlijk zijn hier geen feiten aan vast te knopen :P. Maar wat vinden jullie? Meer gevechtshelikopters e.d. in het spel? Of juist niet? En welke voertuigen willen jullie graag terug zien in GTA? 🙂

Hieronder vind je het plaatje (met rechtsonder de “Hunter”).

[url]http://prod.cloud.rockstargames.com/Global/LifeInvader/Posts/nMRYeN7D5Uyk4zi4fdYLMg/Images/468×263.jpg[/url][/quote]

Dat is al sinds t de release van de Ps3 versie bekend haha

0
  9. User  avatar
    17 XP

Iemand enige tips om $ te grinden in GTA Online?

0
  10. User  avatar
    55 XP

Missies spelen en dan de hogere levels.

0
  11. User  avatar
    602 XP

ik ben ook veel online dus je mag me toevoegen!

speel graag missies (op hard) dus meestal heb ik zo’n 20000 in een kwartiertje erbij.

wat ook nog een handige tip is, mocht je een 2e huis of garage hebben, zet deze vol met Gallivanter Ballers,
    die leveren 9000 op en kan je om ong. het kwartier inleveren, kassaaaa

gr Perry

0
  12. User  avatar
    2442 XP

Ik heb een vraag voor de mensen die zowel op de PS3 versie online hebben gespeeld als op de PS4. Ik had op de PS3 versie redelijk wat auto’s gekocht voor GTA Online. Deze zijn netjes overgezet naar de PS4 versie. Maar op de PS3 versie kon ik de voertuigen (dus ook heli’s en vliegtuigen) offline gewoon terug vinden in mijn garage of hangar onder “special vehicles”. Maar op de PS4 versie vind ik ze nergens terug. Wat jammer is want sommige voertuigen rijden niet of bijna niet rond in de offline modus of zijn ongelooflijk duur. Hebben jullie hier ook last van/gemerkt?

0
  13. User  avatar
    92 XP

Alleen multiplayer is meegegaan naar de ps4. De singleplayer dus niet

0
  14. User  avatar
    39 XP

[url=https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/203001563-Lost-all-Micheal-s-weapons-] Deze post had ik een tijdje geleden op de support van Rockstar geplaatst.][/url]
    Weet iemand hoe dit op te lossen is?
    Ik heb geen enkele save meer van vlak voor de missie.
    (Engels is een ramp, dat wist ik al ;))

0
  15. User  avatar
    1758 XP

Ik ga GTA 5 binnenkort ook voor de Ps4 kopen. Heb graag wat mensen om mee te spelen dus als je wilt kan je me toevoegen: scrappy-_-coco0.

0
  16. User  avatar
    2442 XP

[quote]Alleen multiplayer is meegegaan naar de ps4. De singleplayer dus niet[/quote]

Dat weet ik. Maar alle voertuigen die ik Online had gekocht kon ik offline als speciaal voertuig terugvinden in de garage. Nu staan de auto’s die ik op de PS3 heb gekocht er niet in. Maar die ik nu op de PS4 versie heb gekocht komen ook niet offline beschikbaar. Het is geen ramp, het is alleen jammer dat ze dat eruit hebben gehaald.

0
  17. User  avatar
    602 XP

[quote]Dat weet ik. Maar alle voertuigen die ik Online had gekocht kon ik offline als speciaal voertuig terugvinden in de garage. Nu staan de auto’s die ik op de PS3 heb gekocht er niet in. Maar die ik nu op de PS4 versie heb gekocht komen ook niet offline beschikbaar. Het is geen ramp, het is alleen jammer dat ze dat eruit hebben gehaald.[/quote]

Deze auto’s zijn nu te koop via het internet, gewoon bij die auto shops

0