Hi,
Ik had even een paar vraagjes
Als ik gta in de us store koop (ps4)
Op een speciaal account, en als ik dit gedaan heb kan ik dan mijn eigen account weer als primair instellen en alsnog spelen?
En kan ik ook een vriend het spel laten over downloaden ? (Ja ik weet dat dit niet mag.)
Alvast bedankt iedereen!

Je kunt beide accounts op primair zetten, eigenlijk staat dat primair ergens anders voor
het staat voor het feit dat die ps4 de primaire console is, je kunt dus meerdere accounts op 1 console zetten ingesteld op primair.
de ander zou het wel kunnen downloaden/spelen, maar dan moet die persoon wel op dat account spelen waar het mee gedownload is, anders werkt het niet
ik heb destiny in de amerikaanse store gehaald, en kan em gewoon op me eu account spelen.
dus niks aan de hand werkt gewoon allemaal.
behalve vrienden volgens mij.
[quote]Je kunt beide accounts op primair zetten, eigenlijk staat dat primair ergens anders voor
het staat voor het feit dat die ps4 de primaire console is, je kunt dus meerdere accounts op 1 console zetten ingesteld op primair.
de ander zou het wel kunnen downloaden/spelen, maar dan moet die persoon wel op dat account spelen waar het mee gedownload is, anders werkt het niet[/quote]
Oh, ik dacht als ik het us account van primair af haalt en hij hem als primair instelt het wel zou kunnen?
Want zo doen we het al een tijdje. .