Topic: US store games kopen HELP

18 november 2014om 23:16

Hi,

Ik had even een paar vraagjes

Als ik gta in de us store koop (ps4)
Op een speciaal account, en als ik dit gedaan heb kan ik dan mijn eigen account weer als primair instellen en alsnog spelen?

En kan ik ook een vriend het spel laten over downloaden ? (Ja ik weet dat dit niet mag.)

Alvast bedankt iedereen!

3 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

Je kunt beide accounts op primair zetten, eigenlijk staat dat primair ergens anders voor
    het staat voor het feit dat die ps4 de primaire console is, je kunt dus meerdere accounts op 1 console zetten ingesteld op primair.

de ander zou het wel kunnen downloaden/spelen, maar dan moet die persoon wel op dat account spelen waar het mee gedownload is, anders werkt het niet

0
  2. User  avatar
    212 XP

ik heb destiny in de amerikaanse store gehaald, en kan em gewoon op me eu account spelen.
    dus niks aan de hand werkt gewoon allemaal.
    behalve vrienden volgens mij.

0
  3. User  avatar
    138 XP

[quote]Je kunt beide accounts op primair zetten, eigenlijk staat dat primair ergens anders voor
    het staat voor het feit dat die ps4 de primaire console is, je kunt dus meerdere accounts op 1 console zetten ingesteld op primair.

de ander zou het wel kunnen downloaden/spelen, maar dan moet die persoon wel op dat account spelen waar het mee gedownload is, anders werkt het niet[/quote]

Oh, ik dacht als ik het us account van primair af haalt en hij hem als primair instelt het wel zou kunnen?

Want zo doen we het al een tijdje. .

0