Topic: gta 5 issue

19 november 2014om 10:36

Heb even de mening nodig van mensen die op de PS4 spelen. Ik heb een 47 inch samsung Full HD TV met 200HZ, en een monster hdmi cable naar mijn PS4. Nou als ik GTA V speel (met de first day patch) heb ik last van shaders, veel textures zoals gebouwen etc zijn wazig/niet scherp als ik rij en pas als ik er langs rij worden ze scherp, het leek alsof het op de live streams mooier uitzag als bij mij, en soms knipperen de gebouwen/bomen als ik rij, iemand ook hier last van? Heb al HDMI kabel vervangen, kan het zijn dat de PS4 dan te warm word?

Groeten,

8 reacties

1. User  avatar
    4682 XP

Heeft niks the maken met je kabel of tv… het is de game zelf die alles behalve vloeiend draait.

0
  2. User  avatar
    9970 XP

[quote]Heb even de mening nodig van mensen die op de PS4 spelen. Ik heb een 47 inch samsung Full HD TV met 200HZ, en een monster hdmi cable naar mijn PS4. Nou als ik GTA V speel (met de first day patch) heb ik last van shaders, veel textures zoals gebouwen etc zijn wazig/niet scherp als ik rij en pas als ik er langs rij worden ze scherp, het leek alsof het op de live streams mooier uitzag als bij mij, en soms knipperen de gebouwen/bomen als ik rij, iemand ook hier last van? Heb al HDMI kabel vervangen, kan het zijn dat de PS4 dan te warm word?

Groeten,[/quote]

Heb je met meerdere games dat het minder vloeiend of scherp lijkt? Zet je TV op game modus, dit zet alles uit wat niet nodig is bij gamen, zoals het beeld “vloeiender” laten lopen

0
  3. User  avatar
    1 XP

[quote]Heb je met meerdere games dat het minder vloeiend of scherp lijkt? Zet je TV op game modus, dit zet als uit wat bier nodig is bij gamen, zoals het beeld “vloeiender” laten lopen[/quote]

Alleen bij FIFA, voor de rest werkt het goed.

0
  4. User  avatar
    247 XP

[quote]Heeft niks the maken met je kabel of tv… het is de game zelf die alles behalve vloeiend draait.[/quote]

Zeker wel te maken met de TV (kabel kan het niet zijn in dit geval). Hier totaal geen last van. Ook niet bij Fifa zoals hij er wel problemen mee heeft.

0
  5. User  avatar
    116 XP

Ja ik heb ook af en toe last van wazigheid, heeft niks met je TV te maken. Eerder met de Game.

0
  6. User  avatar
    582 XP

ja of met de hardware…. videokaard issue of misschien wel de harde schijf die niet helemaal lekker is, net of de ps4 de data niet snel genoeg kan verwerken. Ik heb er hier in ieder geval geen last van.

Misschien even een factory reset doen van je ps4. harde schijf wisselen met 1 die je toevallig nog hebt liggen.

Heb je de game digitaal of op disc?

0
  7. User  avatar
    1793 XP

1 ga naar menu tv
    2 kies game modus
    3 zorg dat alle snufjes uitgeschakeld zijn. Vooral die 200 HZ!, motion blur, picture perfect enz. Zulke settings allemaal negeren… Gewoon normaal zetten
    4 zorg dat jouw ps4 instellingen ook juist staan. Ook de kader bv
    5 gta v werkt bij mij vloeiend. De shaders kunnen soms buggy zijn maar echt opvallend is het niet. Ik speel wel enkel in fps modus en cinematic cam…
    6 gta online of v? Internet kan te traag zijn, of gta online kan gewoon niet goed werken met al die effecten… Negeer mp 🙂

0
  8. User  avatar
    9970 XP

[quote]1 ga naar menu tv
    2 kies game modus
    3 zorg dat alle snufjes uitgeschakeld zijn. Vooral die 200 HZ!, motion blur, picture perfect enz. Zulke settings allemaal negeren… Gewoon normaal zetten
    4 zorg dat jouw ps4 instellingen ook juist staan. Ook de kader bv
    5 gta v werkt bij mij vloeiend. De shaders kunnen soms buggy zijn maar echt opvallend is het niet. Ik speel wel enkel in fps modus en cinematic cam…
    6 gta online of v? Internet kan te traag zijn, of gta online kan gewoon niet goed werken met al die effecten… Negeer mp :)[/quote]

alsje punt 2 doet op een tv, gebeurd punt 3 vanzelf en kun je dat niet eens meer veranderen, tenzij je een slechte tv hebt natuurlijk

0