Forum

Topic: Massief verschil met de day One patch voor gta V?

Anoniem's avatar

Ik ging normaal men ps4 verkopen maar gta v houdt me tegen. Ik vindt hem echt zo goed na ik onder vonden heb dat je de first person weapons kan spelen vanuit iron sights…

Op de release was ik zwaar teleurgesteld omdat ik te hoge verwachtingen had. Ik wou men boedel dus verkopen door teleurstelling.

Nog juist op het nippertje mijn zoeker van het net gehaald en gta v opnieuw gespeeld.

Nu is men ps4 wel geformatteerd en kan ik dus niet online voor het moment. Zowizo is mp niks voor mij dus kom ik ook niet meer veel online. Ik wil wel alle DLC en nieuwste updates….

Omdat ik dus niet online kon heb ik de game opgestart zonder de day One patch. Tot mijn verbazing niks van bugs tegen gekomen. Al denk ik wel dat de 1.14 GB toch textures verbeterd en sommige character models… Verder lijkt het me gewoon meer gta online improvements..

Ik kan wel bv ook niet alle wapens unlocken. Unlocken deze wapens op een bepaalde missie of moet ik echt op mijn social club gaan voor aan te tonen dat ik de ps3 versie heb gespeeld ?

Verder moet ik wel mededelen dat de politie lightbar functie en speaker functie voor politie radio te horen vanuit de controller echt een zeer leuke toevoeging is..

Voor mensen die het nog niet wisten: ik hou vooral van de cinematic cam.

De cinematic cam kan je echter uitbreiden maar dat wordt niet medegedeeld ..

Zo kan je R3 duwen en dan van boven naar onder of omgekeerd gaan voor AWESOME beelden te krijgen in slowmotion of high speed. Je kan het ook combineren met Franklin zijn ability. En je kan zelfs de angels nog eens combineren door R3 te flicken vanuit de gewone cinematic cam. Wat echt resulteerd in spectaculaire chases…

Kan jammergenoeg niet meer veel gamen. Maar zowizo zijn er echt nog weinig games die me intereseren. Wellicht zijn gta V EN just cause 3 de enige games die ik nog echt lang zal spelen…

PS: het is weer langdradig ze 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Goed stukje, Ik ga de game volgende week pas aanschaffen.

    Volgende keer misschien wel even in Word kopiëren en de spellingscontrole gebruiken.

  2. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Je zou beter 2x nadenken dan je ps4 op zoekerjes te plaatsen ,lol .
    En dan ps4 terug eraf halen voor GTA V , weeral lol .
    Denk je nu echt dat we dit geloven ? , weeral lol .
    Je bent gewoon aandacht aan het trekken , lol .

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik zelf heb alle controls op Standard FPS staan en vind de besturing nagenoeg perfect, alleen zou ik de handrem graag op vierkant willen zetten maar dat kan geloof ik niet, ook zijn de textures iets minder scherp vanuit first person en hoop dat ze dit nog fixen.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je zou beter 2x nadenken dan je ps4 op zoekerjes te plaatsen ,lol .
    En dan ps4 terug eraf halen voor GTA V , weeral lol .
    Denk je nu echt dat we dit geloven ? , weeral lol .
    Je bent gewoon aandacht aan het trekken , lol .

    1 ik was zwaar teleurgesteld door hoge verwachtingen. Had de fps modus niet op R3 gedrukt vandaar dat ik dacht dat alle wapens slecht gemaakt zijn.
    2: ik speel echt bijna niks meer en ben constant weg
    3 gaming blijft blijkbaar ergens nog in mij. Gta v doet me weer genieten
    4 ik gebruik gta v voor te chillen op momenten ik niks te doen heb
    5 de fps modus is de enigste cam dat ik nog gebruik sinds ik ondervonden heb dat R3 het tot iron sights zet…
    6 totaal geen aandacht, ik heb gewoon een vraag… Kan iemand deze beantwoorden?

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    1 ik was zwaar teleurgesteld door hoge verwachtingen. Had de fps modus niet op R3 gedrukt vandaar dat ik dacht dat alle wapens slecht gemaakt zijn.
    2: ik speel echt bijna niks meer en ben constant weg
    3 gaming blijft blijkbaar ergens nog in mij. Gta v doet me weer genieten
    4 ik gebruik gta v voor te chillen op momenten ik niks te doen heb
    5 de fps modus is de enigste cam dat ik nog gebruik sinds ik ondervonden heb dat R3 het tot iron sights zet…
    6 totaal geen aandacht, ik heb gewoon een vraag… Kan iemand deze beantwoorden?

    Vraag , waar staat die ?
    Je maakt gewoon in dit topic duidelijk dat je de ps4 beu was .
    BTW met jou nicknm en verleden hier , begrijp ik niet dat jij niets weet over GTAV , lol .
    En de ” vraag” het antwoord weet jij maar al te goed .

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Vraag , waar staat die ?
    Je maakt gewoon in dit topic duidelijk dat je de ps4 beu was .
    BTW met jou nicknm en verleden hier , begrijp ik niet dat jij niets weet over GTAV , lol .
    En de ” vraag” het antwoord weet jij maar al te goed .

    Manneke ge kunt neute ze. Vooral in die party chats hadden al mijn maten door dat je al een vijs los had … De meeste hebben jou gewoon geblokeerd.

    Anyways: OT: ps4 staat wel degelijk weer te koop. Ik heb geen behoefte meer aan games… Dus kan zijn dat ik op psx sense ook niet meer te zien zal zijn..

  7. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Manneke ge kunt neute ze. Vooral in die party chats hadden al mijn maten door dat je al een vijs los had … De meeste hebben jou gewoon geblokeerd.

    Anyways: OT: ps4 staat wel degelijk weer te koop. Ik heb geen behoefte meer aan games… Dus kan zijn dat ik op psx sense ook niet meer te zien zal zijn..

    Wat een rust! Je zevert te veel gozer

  8. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Een server vervuiler is het topic slaat nergens op ,

  9. 4299 XP
    Peter01's avatar

    wat zeikt iedereen hier zeg, die jongen mag zijn verhaal hier toch wel kwijt ?
    je ps4 wegdoen is een grote stap.
    ik snap best dat je daar nog wat over kwijt wilt.

  10. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Inderdaad, mag hij niet iets kwijt wat hij graag wilt vertellen? Jezus wat zijn mensen hier toch selfish.

  11. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Inderdaad, mag hij niet iets kwijt wat hij graag wilt vertellen? Jezus wat zijn mensen hier toch selfish.

    Joh elke week heeft ie wel weer een kontverhaal waar iedereen het zijne van denkt. Bij elk topic staat er gezever waar je doodmoe van wordt. Hij is gewoon een aandachtstrekkertje waar ik van elk verhaal geen klote geloof.